استخر بادی کودک با طرح هشت پا

intex 57115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح لاک پشت یکی از جدید ترین استخر های بادی شکل دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این محصول دارای کیفیت بدنه قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کننده می دهد. این استخر برای سنین کودکان و خردسالان بسیار مناسب بوده و علاوه بر استخر آب می توان از آن به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده نمود. از ویژگی های خوب این کالا می توان به داشتن سایه بان بادی سرخود و همچنین کف بادی برای ایجاد محلی راحت به منظور نشستن اشاره نمود. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

ظاهر استخر بادی جلوه خوبی داشته و می تواند کودکان را علاقه مند به آب بازی و آب تنی کند. به خصوص که این استخر برای کودکان سنین پایین طراحی شده و ظاهر عروسکی آن می تواند حتی این رده سنی پایین را مجذوب خود کند. استخر بادی کودک در واقع برای سنین 1 تا 3 سال طراحی شده و می تواند برای بازی و البته استحمام آن ها مناسب باشد. در ضمن می توان از آن به صورت استخر توپ در محیط خانه استفاده نمود. برای اینکه استخر بادی کودک طرح هشت پا برای سنین یک تا سه سال می باشد، کف آن به صورت بادی در نظر گرفته شده تا کودکان در حالت نشسته ، راحت تر باشند و همچنین اگر گاهی به زمین برخورد کنند، کف بادی استخر از صدمه رسیدن به آن ها جلوگیری نماید. قطر این استخر بادی کودک گرد در هنگام باد شدن به 104 سانتی متر می رسد و ارتفاعی 102 سانتی متری خواهد داشت. 

توجه داشته باشید که نباید ارتفاع استخر را با عمق استخر اشتباه بگیرید، ارتفاعی که این استخر بادی تا بالای سر هشت پا دارد، 102 سانتی متر است و عمق آن چیزی در حدود 15 سانتی متر است تا این رده سنی پایین بتواند بدون خطر از استخر استفاده کند و مشکلی برای او به وجود نیاید. وزن استخر بادی 1.2 کیلوگرم است که به دلیل داشتن لایه های ضخیم و البته طراحی عروسکی به نسبت سایر مدل های هم سایز خود ، وزن بیشتری دارد. اما باز هم به سادگی می توانید آن را جابجا و یا نگهداری کنید. هشت پای عروسکی که برای این محصول در نظر گرفته شده است ، در واقع می تواند نقش سایه بان را برای استخر ایفا کند تا کودک در زمانی که استخر را در محیط بیرون از خانه مانند حیاط راه اندازی کرده است ، در صدد گرمازدگی و یا آفتاب سوختگی قرار نگیرد.

استخر بادی کودک با طرح هشت پا

استخر بادی کودک با طرح هشت پا یکی از خلاقانه ترین و زیبا ترین محصولاتی است که در این سال ها به بازار عرضه شده است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که طراحی این محصول و ساختار و ظاهری که شرکت اینتکس برای این استخر در نظر گرفته است ، باعث شده تا این استخر به یک کالای محبوب تبدیل گردد که قطعا در فروش بالای این محصول و محبوبیت ان در بین خانواده ها بی اثر نبوده است. با توجه به این شرایط در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به بررسی کامل این استخر بپردازیم تا خانواده ها به صورت کامل با این کالا اشنا شوند...

طراحی و ساختار محصول

بحث اول و شاید مهم ترین ویژگی این محصول نوع طراحی این استخر است که قطعا همین امر باعث بیشتر محبوب شدن و بیشتر دیده شدن این کالا شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این استخر از دو بخش تشکیل شده است که در ادامه به هر دو خواهیم پرداخت. بخش اول بدنه اصلی خود این محصول است که به صورت گرد طراحی شده و با ارتفاع کوتاهی که دارد باعث شده تا یک محصول ایده ال برای سنین کودکان و خردسالان به شمار رود. این طراحی به این صورت شکل گرفته است که لایه اصلی این محصول سفید رنگ بوده و بر روی ان نیز طرح انواع ماهی ها و هشت پاها با رنگ های گوناگون بر روی بدنه اصلی این محصول دیده خواهد شد. هم چنین لایه داخلی این محصول نیز به صورت ابی رنگ شکل گرفته که قرار گیری دو رنگ ابی و سفید در کنار هم زیبایی های این محصول را افزایش داده است. هم چنین بخش کف این محصول نیز به صورت بادی تولید شده است که فوق العاده نرم و راحت خواهد بود و کودک شما به هیچ عنوان اذیت نمی شود. در کنار این موارد چهاد عدد اسباب بازی بادی با طرح ستاره دریایی و با رنگ های گوناگون نیز به بدنه اصلی این استخر چسبیده است که کودک شما با ان ها نیز می تواند مشغول بازی و تفریح شود. هم چنین نکته دیگر این محصول نیز بخش دوم ان است که بر روی بدنه اصلی این استخر یک عدد هشت پا به صورت بادی و با رنگ سبز قرار گرفته است که فوق العاده زیبا و جذاب بوده و از این بخش به عنوان سایه بان این محصول هم نام برده می شود که از ویژگی های جذاب این کالا به شمار می رود. تمامی این نکات در بخش طراحی این محصول نکاتی مهم و حیاتی بود که به ان ها اشاره کردیم.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این استخر هم یکی دیگر از مواردی است که باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که اولین نکته همان بادی بودن بخش کف این استخر است که به صورت دو لایه هم طراحی و تولید شده است. هم چنین مسئله بعدی طرح چرم بودن بخش های مختلف این استخر است که باعث شده تا شما از نظر کیفیت لایه ها و رویه اصلی این محصول خیالتان راحت شود. در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تمامی قسمت های این استخر را جنس وینیل شکل داده است که یک جنس رایج و محبوب در میان محصولات بادی و خصوصا استخر ها به شمار می رود.

سنین قابل استفاده

این استخر همان طور که در بخش طراحی به ان اشاره کردیم دارای ابعاد و ظرفیت های کوچکی است که قطعا برای هر سن و سالی مناسب نخواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر برای سنین 1 تا 3 سال طراحی شده است که قطعا با توجه به خصوصیات ان محصولی کاملا جذاب و ایده ال به شمار می رود.

قابلیت های استفاده

یکی دیگر از خصوصیات این استخر در کنار استفاده از ان به عنوان استخر آب ، امکان استفاده به عنوان استخر توپ می باشد که شما می توانید بخش های داخلی این محصول را با استفاده از توپ های بادی پر کرده و یک تفریح جذاب دیگر را هم در اختیار کودک خود قرار دهید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح هشت پا یک محصول بی نظیر و فوق العاده است که برای کودکان و خردسالان مناسب بوده و دارای تمامی امکانات مورد نیاز این رنج سنی می باشد که با دارا بودن قیمت عالی و کیفیت فوق العاده ای که دارد ، پیشنهاد می کنیم ان را از دست نداده و از سایت فروشگاه اینتکس در ایران این محصول را خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 45 لیتر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر تا سایه بان
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی سرخود
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...