استخر بادی کودک با طرح Frozen

bestway 15047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح Frozen استخری بادی برای سنین کودکان از شرکت بست وی بوده که بیشتر برای کودکان دختر تولید و عرضه شده است. این محصول در واقع یکی از بهترین و شیک ترین استخر های گرد در ابعاد کوچک بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این کالا بدنه ای طراحی شده به صورت سه لایه داشته و کف آن از طراحی کارتونی بهره می برد. این کالا علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب می تواند به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده شود. البته این استخر در برخی مواقع نیز می تواند جایگزینی برای وان های بادی کودک برای استحمام در حمام ها نیز باشد. از ویژگی های خوب این کالا می توان به وزن بسیار سبک و راه اندازی سریع توسط کوچکترین پمپ باد دستی اشاره نمود.

نام محصول : استخر بادی کودک با طرح frozen کد محصول : bestway 15047 استخر بادی کودک با طرح دیزنی frozen از سری استخر های بادی کودک می باشد که با قطر 1 متری توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است . این محصولات بادی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند مقدار زیادی آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارند تا کودکان با استفاده از آن ها به آب بازی و آب تنی بپردازند ، استخر های بادی جدید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قابل استفاده در سال های طولانی می باشد .

به هیچ عنوان استخر های بادی یک بار و چند بار مصرفی نیستند و با نگهداری و استفاده درست از محصول سال های سال می توان از استخر بادی استفاده کرد . در این بخش با نقد و بررسی کامل استخر بادی کودک با طرح دیزنی frozen همراه ما باشید . استخر های بادی شرکت بست وی در حالت کلی به دو دسته استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال تقسیم می شوند که با توجه به این موضوع می توان گفت ، استخر های بادی بزرگسال به مراتب دارای ابعاد بزرگتری نیز خواهد بود .

استخر بادی کودک با طرح دیزنی فوق دارای قطر 1 متری و ارتفاع 30 سانتی متری می باشد ، از این رو بست وی استفاده از آن را برای کودکان بالای 3 سال مناسب دانسته است ، کودکان سنین پایین تر به دلیل اینکه هنوز در کنترل تعادل خود مشکل دارند و هنوز خردسال هستند ، ممکن است ارتفاع 30 سانتی متری استخر برای آن ها زیاد باشد ، اما در صورت نظارت والدین و پر کردن استخر تا عمق کمتر می تواند شرایط را برای استفاده آن ها ایجاد کند .

این استخر بادی با توجه به طراحی چاپی بسیار زیبا و دوست داشتنی انیمیشن دیزنی و فروزن با این نام شناخته می شود . شاید با توجه به این چاپ بهتر باشد تا استخر را برای دختران خریداری کنید . نمونه های دیگری از این استخر بادی با طراحی پسرانه نیز در فروشگاه اینتکس موجود است که می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر بادی کودک و بزرگسال تصاویر و مشخصات هر یک از آن ها را مشاهده و مطالعه کنید . این استخر بادی دارای کیفیت بسیار خوبی است زیرا توسط بست وی ساخته شده است ، بست وی با اعمال بهترین طراحی ها و با استفاده از بهترین اجناس استخر بادی کودک با طرح دیزنی frozen را تولید کرده است .

با توجه به تصاویر محصول می بینیم که این استخر بادی به صورت سه لایه طراحی شده است ، یعنی دیواره های آن از سه لایه بادی ساخته شده ، این طراحی که به طراحی سه لایه معروف است یکی از روش های ساخت استخر های بادی گرد و حتی مستطیلی و مربعی است که می تواند سبب افزایش استحکام استخر بادی شود .

از این رو استخر به خوبی در برابر وزن آب دوام آورده و فشار اعمال شده بر روی دیواره ها کاهش می یابد . هر یک از لایه ها به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده اند و درز یا سوراخی در میان لایه ها وجود ندارد . تمام محصولات بادی بست وی پس از تولید ، تست و ارزیابی می شوند تا از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل گردد ، بنابراین با خیال راحت استخر بادی بست وی خود را خریداری کنید . 

استخر بادی کودک با طرح Frozen را می توان از خاص ترین استخر های بادی دانست که برای کودکان به ویژه برای دختران مناسب می باشد ، زیرا طراحی آن از انیمشین بسیار دوست داشتنی و محبوب فروزن برداشته شده است که تصاویر کاراکتر های آنا و السا بر روی آن نقش بسته است که می تواند برای هر کودکی جذاب و دوست داشتنی باشد . این استخر با قطر 1 متری و ارتفاع 30 سانتی متری خود به یک استخر ایده آل برای کودکان سنین 3 سال به بالا تبدیل شده است . کودکان می توانند حتی از این استخر به عنوان استخر توپ نیز در خانه استفاده کنند و در روز های گرم تابستان می توانند در حیاط یا بام خانه با نظارت کودکان به آب تنی بپردازند .

جنس استخر بادی کودک با طرح Frozen

جنس بدنه استخر بادی کودک با طرح دیزنی frozen از پی وی سی می باشد ، pvc ها که با نام دیگری چون وینیل نیز شناخته می شوند از مواد پایه تشکیل دهنده استخر بادی و دیگر محصولات بادی به حساب می آید که به دلیل ضد آب و ضد اشعه بودن ، عدم حساسیت و سازگاری با سلامت پوست دارد یکی از بهترین اجناس برای ساخت استخر بادی شده است ، همین موضوع نیز باعث افزایش کیفیت و دوام استخر بادی شده است ، اما به دلیل اینکه لایه های محصولات بادی و البته نوع محصولات موجب شده تا تمامی محصولات بادی در برابر اجسام تیز آسیب پذیر باشند ، لذا بهتر است که از استخر بادی به خوبی استفاده شود .

توصیه های نگهداری و مراقبت از استخر بادی کودک با طرح Frozen

در بخش قبلی به بررسی جنس استخر بادی کودک با طرح Frozen پرداخته شد که با ویژگی های بسیار خوب پی وی سی آشنا شدید ، اما نکته مهمی در این میان مطرح است که آن هم آسیب پذیر بودن محصولات بادی با توجه طراحی متفاوت آن ها می توان اشاره کرد . استخر های بادی به دلیل ساختار بادی خود و داشتن بدنه لایه لایه ، ممکن است در اثر برخورد جسم تیز و اشیاء برنده و حتی سطوح زبر آسیب ببیند که باید به توصیه های گفته شده عمل کنید . برای استفاده از استخر حتما از زیرانداز کمک گرفته و استخر را بر روی آن راه اندازی کنید تا آسیبی نبیند . استخر های بادی را نباید زمانی که پر از آب است جابجا کنید . پریدن بر روی استخر ، شیرجه زدن و امثال این موارد خطرناک بوده و توصیه نمی شود . 

تعمیرات استخر بادی کودک با طرح Frozen

در کنار استخر بادی تعدادی برچسب تعمیرات به منظور تعمیر آسیب دیدگی های استخر قرار گرفته است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید تا استخر خود را تعمیر کنید . این ویژگی بسیار خوب به شما کمک خواهد کرد تا در صورت هرگونه آسیب دیدگی بتوانید محصول خود را تعمیر کرده و از آن دوباره استفاده کنید . این برچسب ها با توجه به جنسی که دارند به خوبی می توانند بخش آسیب دیده را پوشش داده و از خروج باد جلوگیری کنند . توجه داشته باشید که تعمیرات اگر به بهترین شکل انجام شود ، هیچ مشکلی برای استخر به وجود نخواهد آمد . شما می توانید برچسب های بیشتری را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

خدمات پس از فروش استخر بادی کودک با طرح Frozen

فروشگاه اینتکس برای راحتی حال مشتریان ، به منظور از رفع آسیب دیدگی استخر های بادی ، خدماتی را ارائه کرده است که می توان به تعمیرات استخر بادی اشاره نمود . بنابراین شما می توانید بدون دردسر و به راحتی استخر خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا به بهترین شکل تعمیرات شما انجام شود . توجه داشته باشید که شاید هر نوع آسیب دیدگی قابل رفع نباشد ، بنابراین قبل از ارسال محصول برای تعمیرات ، با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و از تعمیر شدن محصول آسیب دیده خود مطلع شوید .

نوعخانگی
ظرفیت 84 لیتر
قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 410 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها شرکت سازنده بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و خردسالان
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
دارای کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...