استخر بادی کودک با کف بادی

Per-087

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف بادی یکی از جدید ترین مدل های تولید شده از استخر های بادی تفریحی کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC طرح چرم با ضخامت قابل قبول می باشد. این استخر بادی دارای بدنه طرح دار از قسمت بیرونی بوده و از کف بادشو برای استفاده راحت بهره مند می باشد. این استخر دارای دریچه تخلیه آب برای خارج نمودن راحت تر و سریع تر آب بوده و از سه دریچه مخصوص باد کردن برخوردار می باشد. ساختار بدنه دو لایه موجب شده تا در برابر دمای مختلف آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. برای همین می توان از این محصول در فضای باز نیز استفاده کرد.

استخر بادی کودک با کف بادی کد محصول : per-087 استخر بادی کودک با کف بادی از معدود استخر های بادی کودک و نوجوان است که برای سنین بزرگسال نیز مورد استفاده قرار می گیرد با این تفاوت که کف این استخر به صورت بادی طراحی شده است . در مقایسه این استخر با دیگر استخر های بادی میبینیم که کمتر استخر بادی در این ابعاد از مزیت کف بادی بهره مند است ، وجود کف بادی می تواند ایمنی استخر را به مراتب افزایش دهد تا به دنبال آن اگر کودک با کف استخر برخورد کند آسیبی به آن وارد نشود . پس می توان گفت که مزیت بسیار عالی این استخر بادی نوع طراحی استاندارد آن است .

استخر های بادی تنها برای استفاده تفریحات آبی نمی باشد و چه بسا شما می توانید با پر کردن آن توسط توپ های رنگی کوچک ، استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . اما تفریحات آبی یکی از پر طرفدار ترین تفریحاتی هستند که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز علاقه زیادی به آن دارند ، بنابراین شما می توانید با خرید استخر بادی ، بستر های آبی قابل حمل و مناسبی را برای کودکان خود در خانه ایجاد کنید .

ابعاد بزرگ این استخر می تواند اجازه همزمان چندین کودک را به صورت همزمان دهد ، همچنین افراد بالغ نیز به صورت تک نفره می توانند برای ریلکس کردن در استخر از این محصول استفاده کنند چرا که طول 143 سانتی متری و عرض 101 سانتی متری آن اجازه استفاده بزرگسالان را می دهد ، اما طبق استاندارد های ارائه شده توسط شرکت سازنده رده سنی این استخر بادی کودکان می باشند . طراحی بدنه این استخر بادی به صورت مسطیلی ساخته شده است که با یک نگاه به بدنه آن می توان به ساختار دو لایه ( دو طبقه ) آن پی برد .

این نوع طراحی یکی از برگزیده ترین نوع طراحی برای ساخت استخر های بادی کودک و بزرگ می باشد چرا که دیواره استحکام بیشتری خواهد داشت . پس برای راه اندازی استخر نیز نیاز است تا هر حلقه را به صورت مجزا باد کنید . کف استخر نیز به صورت جداگانه باد می شود ، بنابراین شما می توانید به دلخواه آن را باد کنید و یا از اینکار صرف نظر کنید . توصیه می شود در صورتی که از استخر بادی خود در محیط های خارج از خانه استفاده می کنید و یا زیراندازی ندارید کف استخر را باد نکنید تا خطر آسیب دیدگی استخر کمتر شود . ساییدگی کف بر روی سنگ ریزه ها می تواند باعث گزیدگی و ایجاد سوراخ در بدنه شود و یا لایه را ضعیف تر کند . اگر کودکانی که قصد استفاده از استخر را دارند سن کمی دارند بهتر است که کف استخر را باد کنید تا ایمنی آن افزایش یابد .

این استخر بادی دارای ظرفیت 180 لیتری می باشد که در واقع 90 % استخر را پر می کند ، این ظرفیت کاملا استاندارد بوده و به صورت چشمی تا نیمه حلقه بالایی ارتفاع خواهد داشت ، در صورت پر کردن زیاد تر استخر ، پس از وارد شدن کودکان و بازی آن ها ، آب از لبه های استخر تخلیه خواهد شد . برای تخلیه آب ، در بدنه استخر دریچه تخلیه آبی قرار گرفته است که می توانید از آن کمک بگیرید . برای راه اندازی بدنه نیز می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی ( ترجیحا دستی یا پدالی ) کمک بگیرید .

استخر های بادی محصولاتی هستند که درصد آسیب پذیری آن ها در صورت نگهداری نادرست بالا می باشد ، از این رو بهترین توصیه این است که به خوبی از استخر بادی مراقبت کنید ، اما در صورتی که استخر آسیب دید نگران نباشید چرا که استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند . شرکت های سازنده بزرگ محصولات بادی مانند اینتکس ، برچسب هایی را برای محصولات بادی طراحی کرده اند که با استفاده از آن ها می توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید ، این بسته ها با عنوان بسته تعمیرات استخر بادی شناخته می شوند که می توانید از فروشگاه اینتکس آن را به تعداد دلخواه خریداری کنید .

لازم به ذکر است که در کنار استخر بادی کودک ، برچسب های تعمیراتی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید . شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات حتی محصول خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا فروشگاه تعمیرات استخر بادی شما را انجام دهد . با نگهداری صحیح سال های سال می توانید از استخر های بادی استفاده کنید چرا که بدنه آن ها از pvc ساخته شده است و کاملا ضد آب و ضد حساسیت می باشند و در مجاورت با نور خورشید نیز آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد .

نوع مستطیلی طرح دار
 طول 143 سانتي متر
 عرض 101 سانتي متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 180 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها دارای ساختار بدنه دو لایه
 دارای کف بادی راحت
 مناسب سنین کودکان
 دارای دریچه تخلیه آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

استخر بادی کودک با کف بادی استخری بسیار پر طرفدار است که فروشگاه اینتکس آن را به دلیل ویژگی های بسیار زیاد و محبوبیت بالا موجود کرده است تا شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه اینتکس بتوانید از سراسر ایران ، استخر های بادی را همچون استخر بادی کودک با کف بادی خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . این استخر بادی طراحی مستطیلی شکل دارد و ظاهر آن نیز بسیار زیباست . برای ساخت این محصول از پی وی سی رنگ آبی استفاده شده است که رنگ آبی محصول ، استخر بادی را بسیار خاص و زیبا کرده است . در حالت کلی بیشتر استخر های بادی که دارای بدنه ای به رنگ آبی هستند ، جزء محبوب ترین ها و پر فروش ترین استخر های بادی فروشگاه قرار گرفته اند . 

هدف از ارائه این مطلب و این بخش ، این است که شما بیشتر با ویژگی های استخر بادی کودک با کف بادی آشنا شوید ، برای اینکه در ادامه به نقد و بررسی کامل تر و جامع تر محصول خواهیم پرداخت و در واقع تکمیل کننده توضیحات خواهد بود . ما در این جا بیشتر با ساختار استخر بادی سر و کار خواهیم داشت . یک استخر بادی باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد و از آن جا که این محصولات به صورت بادی ساخته شده اند ، محصول باید به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و آسیب ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . به همین منظور است که برای ساخت آن از طراحی دولایه استفاده شده است . اگر به دیواره های استخر بادی توجه داشته باشید ، این استخر دو لایه است و یک بخش پرس شده در میانه بدنه دیده می شود . 

این طراحی می تواند باعث شود که استخر بادی دوام بهتری را از نسبت به استخر های بادی داشته باشد که به صورت تک لایه ساخته می شوند . معمولا استخر های بادی که توسط شرکت های معروف و معتبر ساخته شده اند ، داری این ویژگی هستند و برای همین بهتر است که استخر های بادی خود را از برند های معروف خریداری کنید . همچنین یک راه بهتر برای دسترسی و خرید استخر بادی اورجینال وجود دارد و آن هم این است که این محصولات بادی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه محصولات بادی است که شما می توانید آن را انتخاب کرده و از استخر های بادی این فروشگاه خریداری کرده و استفاده کنید . 

و اما ویژگی مهم دیگر این استخر بادی داشتن یک کف بادی مقاوم و بسیار خوب است . کف بادی در این استخر باعث شده است تا استخر بسیار نرم تر شود و کودکان بتوانند در یک شرایط بهتری از استخر بادی استفاده کنند . آن ها می توانند ساعت ها در این استخر نشسته و بازی کنند ، بدون اینکه خسته شوند و فشاری به بدن آن ها وارد شود . همچنین این نوع طراحی می تواند از آسیب دیدن کودکان جلوگیری کند ، برای همین است که بسیاری از استخر های بادی را که برای رده سنی کودکان است را با کف بادی طراحی می کنند . 

البته این کف بادی که برای استخر بادی فوق در نظر گرفته شده است ، دارای دریچه باد مجزا می باشد ، این بدان معناست که شما می توانید کف استخر بادی را در صورت لزوم باد کرده و یا باد آن را خالی کنید . ظرفیت آب این استخر بادی نیز بسیار کم است و شما می توانید به راحتی آن را تخلیه کنید . به منظور تعمیر استخر بادی ، یک برچسب تعمیرات برای محصول در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید . حتی می توانید از برچسب های تعمیرات بیشتری استفاده کنید ولی نیاز است که آن را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...