استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

bestway 51061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی یکی از ساده ترین استخر های بادی و قیمتی ارزان برای استفاده کودکان و خردسالان بوده که بیشتر کاربرد وان برای استحکام کودکان در حمام دارد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این محصول یکی از سبک ترین استخر های بادی کودکان محسوب شده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود. این استخر کوچک به وسیله تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل استفاده خواهد بود.

نام محصول : استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی کد محصول : bestway 51061 استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده شرکت آمریکایی و بزرگ بست وی می باشد که به صورت رنگی و با طراحی دخترانه تولید شده است . استخر های بادی محصولاتی بی نظیر و بسیار دوست داشتنی برای هر سنی می باشد ، به طوریکه بست وی انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال را جهت آب تنی و شنا طراحی کرده است که می توانید با خرید آن ها ، در حیاط خانه از داشتن چنین استخر های آماده و پرتابل لذت ببرید .

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی در واقع استخری است که برای کودکان در طراحی شده و دارای ابعاد کوچک تری است ، به همین میزان استفاده از آن برای کودکان زیر 4 سال مناسب گردیده است . هر استخر بادی با توجه به ابعاد و عمقی که دارد برای سنین خاصی طراحی شده است ، به همین دلیل در هنگام خرید استخر بادی کودک به ابعاد استخر و عمق آن توجه داشته باشید ، البته بست وی رده سنی استخر های بادی خود را معین کرده و شما می توانید با مطالعه مشخصات محصول در صفحه مرتبط با محصول ، از رده سنی استخر مطلع شوید .

با توجه به قطر 61 سانتی متری این استخر ، می توان گفت که استفاده از این محصول تنها برای بازی نیست و چه بسا والدین می توانند با استفاده از استخر بادی ، کودک خود را به حمام ببرند . شاید حمام کودکان خردسال کاری سخت و مشکل باشد چرا که کودک در صورت خیس شدن لیز شده و به دلیل عدم تعادل کافی ممکن است از دست رها شوند ، بنابراین با استفاده از استخرهای بادی که محصولاتی ایمن و بسیار عالی هستند می توانید استفاده نمایید .

این استخر بادی در رنگ صورتی و با کف طرح دار ساخته شده است ، از این رو می توان گف که این استخر بادی برای دختران مناسب تر است ، اما بست وی استخر دیگری با همین مدل و در همین طرح اما با رنگ آبی نیز طراحی کرده است که می تواند برای پسران مناسب تر باشد ، شما نیز می توانید در هنگام خرید استخر بادی با توجه به جنسیت کودک و علاقه آن ، استخر بادی کودک خود را با رنگ دلخواه سفارش دهید .

شما می توانید با سه روش حضوری ، تلفنی و اینترنتی اقدام به ثبت سفارش محصول خود کنید تا استخر بادی خریداری شده برای شما ارسال شود . تمامی محصولات بادی فروشگاه اینتکس دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا و همچنین ضمانت 48 ساعته تعمیر می باشند که می توانید از آن بهره مند شده و با خیال راحت استخر بادی خود را خریداری کنید .

با توجه به این ویژگی هایی که اشاره شد می توان گفت که استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی در واقع یک وان بادی کودک نیز می باشد . برای پر کردن استخر بادی می توانید حتی از آب گرم نیز استفاده کنید چرا که برای ساخت استخر از پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی ها که امروزه به مواد اولیه بسیاری از استخر های بادی تبدیل شده است ، کاملا ضد آب و ضد حساسیت بوده و در برابر اشعه های خورشیدی نیز مقاوم است ، از این رو اگر به صورت طولانی مدت و حتی در محیط های باز از استخر استفاده شود ، محصول آسیبی نخواهد دید و یا بدنه آن پوسیده یا ضعیف نخواهد شد .

دوام بسیار عالی پی وی سی در برابر فشار آب و ضربه ، این جنس را به جنس پایه محصولات بادی نظیر استخر بادی ، تشک بادی ، تخت بادی ، جکوزی بادی ، مبل بادی و ... تبدیل کرده است . البته محصولات بادی به دلیل نوع ساختی که دارند همواره در معرض آسیب دیدگی هستند زیرا اجسام تیز و برنده ، سطوح زبر و ... می تواند به بدنه محصولات بادی آسیب برساند ، به همین جهت توصیه می شود تا از استخر به بهترین شکل استفاده کنید و در حفظ و نگهداری از محصول دقت نمایید .

البته استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند ، زیرا برچسب هایی با عنوان بسته تعمیرات عرضه شده اند که می توانید با استفاده از آن ، در صورت آسیب دیدن استخر ، اقدام به پنچرگیری کنید . تعدادی از برچسب های تعمیراتی در کنار استخر موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید ، اما در صورت نیاز بیشتر می توانید بسته های تعمیراتی خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی از دوست داشتنی ترین استخر های بادی کودکان خردسال می باشد که تولید شده توسط برند مطرح و شناخته شده بست وی می باشد . این برند از بزرگترین تولید کنندگان محصولات  بادی و رقیب برند اینتکس می باشد که استخر های بادی را در رده های سنی مختلف و در ابعاد و تنوع بسیار بالا تولید کرده است . این استخر بادی در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است که از نظر طراحی و ساختاری مشابه و تنها اخلاف آن ها در رنگ است . استخر بادی وسیله ای سرگرم کننده و محبوب نزد کودکان به جهت بازی و آب تنی می باشد که در ادامه شما را بیشتر با استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی آشنا خواهیم کرد .

راهنمای خرید استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

در خرید استخر بادی بایستی به یک سری از عوامل توجه داشته باشید تا بهترین خرید و مناسب ترین گزینه را برای فرزند خود تهیه کنید . در اولین مرحله نیاز است تا به ابعاد استخر و رده سنی آن توجه داشته باشید . به عنوان مثال استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی برای سنین زیر 4 سال مناسب است . بنابراین اگر فرزند شما سنی کمتر از رده سنی گفته شده دارد می توانید از این استخر زیبا و دوست داشتنی استفاده کنید ، این در حالی است که اگر کودک سن بیشتری داشته باشد ، ممکن است با کمبود فضا مواجه شود . با توجه به اینکه دختران علاقه زیادی به رنگ صورتی دارند ، مدل صورتی برای دختران و مدل آبی برای پسران توصیه می شود . عمق استخر نیز بسیار مهم بوده و در کنار آن نیاز است به موارد دیگری همچون جنس بدنه و ضخامت لایه های محصولات توجه داشته باشید .

آیا می توان از استخر بادی به عنوان وان استفاده کرد ؟

سوالی که معمولا برای خریداران استخر های بادی به خصوص استخر های بادی کودک این است که آیا می توان از استخر بادی به عنوان وان استفاده کرد ؟ این موضوع رابطه مستقیمی با فضای داخل حمام شما دارد ، بنابراین شما می توانید متناسب با مساحت حمام استخر های متفاوتی را تهیه و از آن برای وان در جهت استحمام کودکان استفاده کنید . با توجه به ابعادی که استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی دارد شما می توانید از این محصول به عنوان وان بادی استفاده کنید . هدف از ارائه این محصول توسط بست وی نیز همین موضوع بوده که می توانید با خرید استخر بادی فوق ، هم برای بازی کودکان و هم برای استحمام کودکان استفاده کنید . استفاده از این محصولات می تواند محیطی ایمن را برای کودکان ایجاد کند تا در مکان لغزنده ای مانند حمام کودک آسیبی نبیند .

راه اندازی استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

راه اندازی استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی بسیار ساده بوده و به راحتی و در کمترین زمان می توانید آن را با استفاده از پمپ های باد نیز راه اندازی کنید . برای تولید استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی ، از دو حلقه بادی استفاده شده است که هر یک از آن ها دریچه ای مجزا برای راه اندازی دارند که بایستی هر دو آن ها را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی حتما درب آن را محکم بسته و سپس داخل آن را با آب پر کنید . ظرفیت آب این استخر 21 لیتر است که حدودا تا نیمه حلقه بالایی را پر خواهد کرد .

نگهداری و تعمیرات استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

بهتر است استخر بادی را لبریز نکنید ، زیرا پس از وارد شدن کودک و تلاطم آن ، آب اضافی ریخته خواهد شد ، بنابراین توصیه می شود که تا بخش میانی حلقه بالایی ، استخر را با آب پر کنید . همچنین زمانی که استخر از آب پر شده است استخر را جابجا نکنید . از زیرانداز استفاده کرده و از برخورد اجسام تیز جلوگیری کنید . در صورت آسیب دیدگی می توانید محصول خود را برای تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید و یا با تهیه برچسب تعمیرات ، خودتان در منزل پنچرگیری استخر را انجام دهید . تعمیرات استخر بسیار ساده است و برای اینکار تنها بخشی از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مایع کرده و سپس به بدنه استخر میچسبانید و آن را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا کاملا محکم و خشک شود .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 15 سانتی متر
وزن 300 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین خردسال
دارای کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...