استخر بادی کودک با کف طرح پو

intex 58922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با کف طرح پو استخری در سایز کوچک برای سنین کودکان و خردسالان که از رنگبندی و طراحی شیک و کودک پسندانه ای بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. این کالا قابلیت استفاده به عنوان وان بادی را داشته و به دلیل داشتن وزنی بسیار سبک قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

ظاهر استخر بادی کودک با کف طرح پو ظاهری زیبا و دوست داشتنی است که طرح بامزه چاپی بر روی آن می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را از استخر بادی داشته باشید. این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و اگر از زاویه کناری به آن نگاه کنید، دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی یکدیگر را مشاهده خواهید کرد که تشکیل دهنده دیواره های استخر بادی می باشد. این طراحی می تواند باعث شود که استخر به خوبی بتواند وزن آب داخل خود را تحمل کند و همچنین در برابر اسیب دیدگی ها و ضربه مقاوم باشد. مورد بعدی این است که کف استخر به صورت دولایه طراحی شده است ولی بادی نبوده تا بهتر بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت کند . معمولا کف استخر بیشتر از هر جایی در برابر آسیب های ناشی از ساییدگی قرار دارد و طراحی غیر بادی می تواند سبب افزایش کیفیت استخر شود. 

با توجه به طرح بسیار زیبایی که در کف استخر نقش بسته است، زمانی که استخر را با آب پر کنید ، کودکان تصویر و منظره بسیار جالبی را در کف پای خود خواهند دید که می تواند لذت تفریح آن ها را چند برابر کند. استخر بادی کودک با کف طرح پو یکی از کوچک ترین استخر های بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای قطر 61 سانتی متری با ارتفاع 15 سانتی متری می باشد . همچنین با 15 لیتر آب می توانید استخر را به طور کامل پر کنید تا کودکان مشغول بازی شوند. می توان گفت که این استخر به دلیل کوچک بودنش حتی به پمپ باد نیاز ندارد و اگر دوست دارید که از پمپ های باد استفاده کنید، مدل های دستی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

استخر بادی کودک با کف طرح پو یکی از دوست داشتنی ترین استخر های بادی طراحی شده برای استفاده کودکان می باشد که برای بازی ها و تفریحات سرگرم کننده آبی تولید شده است تا بتوانید با توجه به ساختار استخر بادی ، داخل آن را با آب پر کرده و به بازی و تفریح بپردازید ، استخر های بادی محصولاتی بسیار عالی و با کیفیت هستند که در صورت استفاده و مراقبت صحیح می توانید سال های سال از آن ها استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی دیده و یا پوسیده و از بین بروند . جنس ساخت این محصولات درجه یک بوده و ویژگی های بسیار عالی استخر سبب شده است تا بتوانید از آن در محیط های باز مانند حیاط خانه نیز استفاده کنید .

ابعاد کوچک این استخر سبب شده است تا کودکان سنین پایین نیز بتوانند از استخر استفاده کنند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی کودک با کف طرح پو اشاره کرد ، همین سایز کوچک استخر است که می تواند به شما اجازه دهد تا از آن به عنوان وان بادی کودک برای استحمام آن ها در حمام استفاده کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک با کف طرح پو آشنا کرده و راهنمای خرید استخر بادی کودک شما باشیم .

طراحی و ساخت استخر بادی کودک با کف طرح پو

در بخش توضیحات ، ابعاد این استخر درج شده است که نشان می دهد که استخر بادی کودک با کف طرح پو دارای قطری 61 سانتی متری و عمق 15 سانتی متری است ، با توجه به این موضوع ، این استخر ظرفیتی 15 لیتری دارد که می توانید این حجم را به سرعت پر کرده و یا آن را تخلیه کنید .  با توجه به ابعاد استخر ، رده سنی کمتر از 4 سال برای استفاده از استخر بادی کودک با کف طرح پو توصیه می شود . توجه داشته باشید که همواره نظارت والدین بایستی در هنگام بازی و تفریحات کودکان باشد تا اینچنین آسیبی به کودکان نیز وارد نشود . پریدن داخل استخر توصیه نمی شود .

ساختار و نوع طراحی این استخر نیز در واقع برگرفته از یک حلقه بادی زرد رنگ می باشد که کف آن از یک لایه طرح دار پوشیده شده است که طرح کف استخر نیز انیمشن بسیار زیبا و دوست داشتنی پو می باشد . این طرح چاپی ثابت بوده و در گذر زمان و استفاده مکرر نیز کمرنگ یا پاک نمی شود ، زیرا جنس محصول و چاپ آن بسیار عالی و توسط شرکت اینتکس انجام شده است . اینتکس پر فروش ترین شرکت تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد .

جنس استخر بادی کودک با کف طرح پو

برای ساخت و تولید استخر بادی کودک با کف طرح پو از مواد بسیار خوب و درجه یک pvc طرح چرم استفاده شده است ، پی وی سی ها از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به شمار می آیند ، زیرا این ماده عایقی در برابر رطوبت بوده و برخلاف مواد پلاستیکی دیگر نیز حساسیتی را برای پوست به خصوص پوست کودکان که از لطافت بیشتری برخوردار است ، ایجاد نخواهد کرد .

پی وی سی یا وینیل ، بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم است . لایه های استفاده شده از این جنس در محصولات بادی می تواند متفاوت باشد ، زیرا هر محصول بادی بر اساس مدلی که دارد ، دارای ضخامت مختلف است . پی وی سی همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و آسیبی به آن توسط عوامل محیطی وارد نمی شود .

راه اندازی استخر بادی کودک با کف طرح پو

راه اندازی استخر بادی کودک با کف طرح پو نیز کاری بسیار ساده و آسان است که می توانید به راحتی و در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید . باد کردن استخر توسط کودکان ممکن است سخت باشد ، بنابراین بهتر است خودتان راه اندازی را انجام دهید . برای باد کردن می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . برای بهتر باد شدن استخر بادی ، آن را کامل باز کرده و بر روی زمین پهن کنید . از سوی دیگر توصیه می شود که استخر بادی را بر روی زیر انداز قرار دهید تا کف استخر بر اثر ساییدگی یا برخورد با جسم تیز آسیبی نبیند .

نوع گرد
 قطر 61 سانتي متر
 ارتفاع 15 سانتي متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...