استخر بادی کودک بزرگ طرح دار اینتکس

intex 1031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ طرح دار اینتکس یکی دیگر از جدیدترین استخر های بادی این کمپانی بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی را نیز دارد. این محصول زیبا که برای تفریحات مهیج و آبی کودکان بالاتر از 3 سال طراحی شده از وزن بدنه بسیار کم و امکان حمل و راه اندازی آسانی برخوردار می باشد. به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر است. برای تولید این محصول شرکت اینتکس از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم ساتفاده می کند. این نوع جنس بدنه کیفیت بالایی داشته و در برابر تغییرات شراط آب و هوایی کاملا مقاوم باقی می ماند. بدنه محصول با ارگونومی ساخت گرد ف از سه طبقه تشکیل می شود. هریک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. بر روی بدنه محصول تصاویری شاد و فانتزی و کاملا انیمیشنی وجود داشته که بر اساس علایق کودکانه انتخاب شده است. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز آسیب بتوانید بدنه استخر بادی را رفوه کنید. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی اصل محصولات بادی مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک بزرگ طرح دار اینتکس

یکی از محصولاتی که این روز ها در دسته بندی استخر های بادی فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و سبب شده تا در بین کودکان بسیار محبوب شود ، استخر بادی کودک بزرگ طرح دار اینتکس می باشد. این محصول یکی از خاص ترین و در عین حال با دوام ترین محصولاتی است که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. در همین رابطه نیز تصمیم بر ان گرفتیم تا این استخر زیبا را از تمامی جهات مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین عامل در خصوص این محصول قطعا بحث ظاهری و خصوصیات های دیداری این استخر به شمار می رود که باید در خصوص ان صحبت کنیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از ساختاری گرد و سه لایه تولید و عرضه شده است که از این نظر شاید بتوان این استخر را هم بی شباهت به دیگر تولیدات شرکت اینتکس ندانست. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که این ساختار سه لایه استخر شبیه به سه حلقه گرد و روی هم قرار گرفته شده می باشد که این سه لایه شکل اصلی این محصول را ساماندهی کرده اند. هم چنین بدنه این محصول به صورت سراسری و پیوسته با بهره مندی از طرح و نقش های انیمیش های مختلف طراحی و تولید شده است که باعث شده تا یک محصول کامل و جذاب را مشاهده کنیم که قطعا این رویه طرح دار باعث زیبایی های هر چه بیشتر این استخر شده است. هم چنین بخش کف این محصول نیز به صورت یکدست ابی رنگ تولید و عرضه شده است که باعث جلوه بیشتر بخشیدن به این محصول گردیده است.

کیفیت و جنس بدنه

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید و انتخاب این محصول بحث جنس و کیفیت بدنه این کالاست که قطعا می توان ان را مهم تر از بخش ظاهری این استخر نامگذاری کرد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر با بهره مندی از بدنه ای با جنس PVC با روکش چرم خود باعث شده تا هم از نظر کیفیت رویه و هم از نظر ضخامت ، یک محصول عالی را شاهد باشیم. هم چنین بهره مندی از ساختار دو لایه این محصول هم یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب این استخر به شمار می رود.

شیوه راه اندازی استخر

این سوال برای بسیاری از افراد پیش امده است که ایا نحوه راه اندازی این استخر راحت است و در چه مدت زمانی می توان این استخر را به صورت کامل باد کرد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که این استخر با بهره مندی از چندین محفظه باد بر روی هر لایه خود سبب شده تا کار شما برای باد کردن مرحله به مرحله این محصول راحت تر شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بهره مندی از یک عدد پمپ باد نیز باعث می شود تا شما بتوانید فرایند راه اندازی این محصول را سریع تر انجام دهید. در همین رابطه و در تکمیل این جمله باید عنوان کرد که باید شما به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد خریداری نمایید و با استفاده از ان بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. پس از انجام درست و به اندازه باد کردن این استخر ، حال شما می توانید محفظه های باد را بسته و از خارج شدن باد داخلی محصول خود جلوگیری نمایید.

شیوه خرید و ثبت سفارش

برای خرید این محصول هم باید شما سعی کنید تا در گام نخست این محصول را به سبد خرید خود بیفزایید. پس از انجام این مرحله حال می توان با استفاده از یکی از شیوه های پرداخت ، هزینه کلی این استخر را پرداخت کرده و سفارش خود را از سایت فروشگاه اینتکس تکمیل نمایید. در اسرع وقت نیز این محصول درب منزل به دست شما خواهد رسید. هم چنین امکان خرید حضوری هم برای این محصول مهیا می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 317 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 8 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...