استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana

jilong 30009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana از سری استخر های بادی زیبا و دوست داشتنی شرکت جیلونگ است که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات به فروش می رساند . با خرید استخر بادی فوق می توانید بستری ایده آل و عالی برای آب تنی کودکان خود در فصول گرم سال در خانه ، فضاهای باز چون حیاط و حتی در سفر ها بهره مند شوید . استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده اند و می تواند بستر را برای استفاده همزمان توسط چندین کودک نیز فراهم کند . از آن جا که عمق و ابعاد استخر کمی بزرگ است  استفاده از آن برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود . این استخر بادی دارای کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد چرا که بدنه آن به صورت سه طبقه با سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم طراحی شده است . بدنه استخر بادی فوق از جنس با کیفیت و مقاوم وینیل ساخته شده است ، از ویژگی های خوب وینیل می توان به ضد آب بودن آن و سازگاری آن با پوست کودکان اشاره کرد . طراحی رویه و شکل ظاهری طرح چرم وینیل استفاده شده در محصول باعث شده است تا استخری زیبا را داشته باشیم . سایر ویژگی ها و مشخصه های محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana از سری استخر های بادی کودک و نوجوان کمپانی جیلونگ است که می توانید با خرید آن بستر آبی بسیار دوست داشتنی و زیبا را برای کودکان خود فراهم کنید . استخر های بادی به دلیل اینکه حجم و ظرفیت بسیار کمی دارند به سهولت قابل جابجایی هستند و می توان آن ها را در خانه ، حیاط خلوت و حتی در سفر ها استفاده کرد . همچنین در فصول سرد سال می توان از آن به عنوان استخر توپ استفاده کرد . در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

جیلونگ استخر های بادی خود را در تنوع بسیار بالایی تولید کرده است چرا که طراحان با تجربه و خوش ذوقی در این کمپانی فعالیت می کنند که با ارائه طرح های جدید ، محصولاتی زیبا تر و با کیفیت تری را چون استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana تولید کردند . این استخر بادی به صورت سه طبقه طراحی شده است و از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، این نوع طراحی باعث می شود تا دیواره ها استحکام بیشتری در برابر فشار داشته باشند . بر روی هر یک از حلقه ها دریچه های جداگانه قرار گرفته است که بایستی به ترتیب آن ها را باد کنید . دریچه های هوایی که بر روی این استخر بادی قرار گرفته اند بزرگ بوده که به مراتب روند باد کردن و تخلیه استخر بادی را سریع تر کرده است . رویه این استخر بادی با طراحی برگ بنانا طراحی شده است که با رنگ زمینه خاص خود باعث شده است تا محصول زیبا و دوست داشتنی باشد . این استخر بادی همچنین دارای دریچه تخلیه آب نیز می باشد که از آن طریق می توانید اقدام به تخلیه آب استخر بادی خود کنید .

جنس بدنه

این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی علاوه بر زیبایی خود از بدنه مقاوم و مرغوب نیز ساخته شده است به همین دلیل نیز طول عمر آن بسیار بالا می باشد . جیلونگ برای ساخت استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana از وینیل استفاده کرده است ، وینیل از سری اجناس بسیار مرغوبی است که شرکت های مطرح برای ساخت محصولات بادی اورجینال و اصل خود از آن استفاده می کنند . از ویژگی های خوب وینیل می توان به مواد سازنده غیر شیمیایی آن اشاره کرد ، به همین دلیل نیز آسیب های پوستی و حساسیت ایجاد نخواهد کرد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana در ابعاد ( قطر : 170 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) ساخته شده است که بستر مناسبی را برای کودکان بالای 3 سال مناسب کرده است . ارتفاع 45 سانتی متری این استخر بادی می تواند برای کودکان زیر 3 سال خطرناک باشد که در صورت نظارت والدین می توانند از استخر استفاده کنند . وزن کلی محصول فوق در بسته بندی های ارسالی به 2 کیلو و 300 گرم می رسد که نشان از وزن سبک محصول می باشد ، شما می توانید به واسطه وزن و حجم کم محصول آن را در سفر ها نیز به همراه ببرید . ظرفیت این استخر بادی نیز به نسبت ابعادی که دارد به 475 لیتر می رسد . شما می توانید این حجم از آب را به راحتی پر کرده و توسط دریچه تخلیه خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

شاید باد کردن استخر بادی با دهان کاری زمانبر و خسته کننده باشد ، به همین دلیل توصیه می کنیم محصول را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید ، بهترین پمپ باد برای این استخر بادی ، پمپ های باد دستی می باشد که از قدرت معمولی برخوردار هستند و به محصول آسیبی نمی رسانند . همچنین پمپ های باد دستی به برق نیازی ندارد و در سفر ها نیز می توانید از آن استفاده کنید . در صورت استفاده از استخر بادی در محیط های بیرون از یک زیر انداز استفاده کنید ، پس از هر بار استفاده بهتر است که استخر بادی خود را خشک کرده و آن را جمع کنید . استفاده طولانی مدت از استخر مشکلی برای محصول ایجاد نمی کند اما بهتر است که پس از چند روز استخر خود را تخلیه و جمع کنید تا از خطر پارگی بر اثر ضربه ، فشار  و ... دور باشد .

سخن پایانی

در کنار استخر بادی کودک جیلونگ طرح banana بسته تعمیراتی شامل لیبل و چسب مخصوص تعمیر قرار دارد که در صورت سوراخ شدن استخر بادی می توانید با استفاده از آن ها اقدام به تعمیر بدنه استخر خود کنید . روش تعمیر استخر های بادی بسیار ساده است که می توانید از دفترچه راهنمای محصول و همچنین مقالات مرتبط استخر بادی در فروشگاه اینتکس استفاده کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 475 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
 دارای دریچه تخلیه
 دارای دریچه هوا بزرگ برای راه اندازی و تخلیه سریع
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...