استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی

bestway 53065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی

استخر بادی کودک دارای آبشار از محصولات بازی و سرگرمی کودک می باشد که توسط برند معروف بست وی در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که دارای ضخامت 0.27 میلی متری است که نشان از کیفت بالای جنس این محصول می باشد . این محصول دارای طرح زیبا و جذاب می باشد که می تواند توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب کند . به همراه این استخر بادی 5عدد توپ نیز وجود دارد که کودک می تواند علاوه بر آب تنی در این استخر به بازی با این توپ ها درون آب نیز بپردازد . همچنین در بخش هایی از این محصول بصورت بادی مجسمه هایی نیز تعبیه شده است که با توجه به همراه بودن سه حلقه ی بازی کودک درون این استخر کودک شما می تواند به بازی کردن با این اسباب بازی ها بپردازد و توانایی خود را در انداختن حلقه به درون هدف محک بزند . وزن این محصول 2.6 کیلوگرم می باشد که با توجه به بسته بندی قابل حمل و اندازه ی کوچکی که دارد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان و یا استفاده در حیات خانه نیز به شمار بیاید . رده ی سنی استفاده از این محصول بالای 2 سال می باشد . همچنین طرفیت این استخر بادی 121 لیتر آب می باشد که برای استخر های بادی کودکان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون مشکل سپری کنید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی

استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی

استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی یک نمونه زیبا در میان استخر های بادی این کمپانی بزرگ بوده که از اسباب بازی های مجزا و ساختاری پرتابل برخوردار می باشد. این استخر بادی کودک طول عمر بالا و طراحی بدنه ای کاملا شاد و کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با محصول و خرید استخر بادی کودک برای فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

هر محصولی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نوآورانه بر اساس علایق آن ها داشته تا موجب علاقمندی کودک شود. از طرفی این گروه از محصولات بر اساس استاندارد های موجود تولید شده تا بتواند ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا کند. با توجه به این موارد استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی یک انتخاب مناسب برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال به شمار می رود. این استخر بادی کودک آرگونومی ساخت بدنه بیضی شکل با دیواره یک طبقه دارد. در بخش میانی این بیضی یک فرورفتگی به چشم خورده که محل قرار گرفتن دروازه بادی قرمز رنگ و سرخود محصول به شمار می رود. در بخش قبل از این دروازه بادی یک نرده بادی سفید رنگ بر روی دیواره استخر بادی تعبیه شده است. در کنار این نرده های بادی یک عروسک بادی سرخود مرغ نیز قرار دارد. در داخل بسته بندی محصول تعدادی توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی فرزند خود دریافت خواهید کرد. بر روی دیواره استخر بادی سه عدد جایگاه سرخود برای محل قرار دادن حلقه وجود دارد. ابعاد این استخر بادی به گونه ای بوده که کودک می تواند برای بازی های گروهی خود از آن استفاده کند.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید هر محصول انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند. بر همین اساس شرکت بست وی رویه این استخر بادی را از نوع پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی طرح دار می باشد. برای تولید کف استخر بادی از پی وی سی دولایه بادی استفاده شده است. زیرا این بخش وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح زمین همواره در تماس می باشد. شما می توانید از این استخر بادی با آسودگی خاطر در فضای باز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف آب و تغییرات شرایط جوی تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

وزن بدنه این استخر بادی کمتر از 3 کیلوگرم بوده به همین دلیل همراه داشتن ان در زمان سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل محصول از طولی برابر 175 سانتی متر با عرضی معادل 147 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه آن 102 سانتی متر بوده اما مخزن محصول گنجایش 121 لیتر آب را دارد.

راه اندازی و شیوه مراقبت از استخر بادی کودک

محصولات بادی با روش های کاملا مشابه و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شوند. برای استفاده از این استخر بادی ابتدا اآن را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط کاملا صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول و با کمک یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی ، اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این استخر بادی از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه آن بپرهیزید. همچنین از پرش و یا وارد کردن ضربه به دیواره های آن خودداری کنید. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید استخر بادی را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی رسمی محصولات بادی ارسال نمایید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک دارای آبشار بست وی یک نمونه استثنایی با وزن کم و راه اندازی آسان بوده که طول عمر بالایی دارد. برای خرید استخر بادی با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا خرید آنلاین و آسانی از طریق سایت فروشگاهی تهران اینتکس تجربه نمایید.

نوعخانگي - تفریحی
ظرفيت 121 ليتر
طول 175 سانتي متر
عرض 147 سانتي متر
ارتفاع 102 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.6 کيلوگرم
 داراي آبپاش از بالا بر روی کودکان
مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...