استخر بادی کودک دارای قطار بست وی

bestway 53061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دارای قطار از سری محصولات برند بست وی می باشد . این استخر بادی علاوه بر آب تنی برای کودکانتان می تواند وسیله ی بسیار خوبی نیز برای سرگرمی کودک باشد زیرا درون این استخر یک قطار بادی کودک نیز وجود دارد که کودک می تواند بر روی آن نشسته و از روز زیبای خود لذت ببرد . همچنین به همراه این استخر بادی 10 عدد توپ بازی کودکان نیز وجود دارد که وسایل سرگرمی به همراه این استخر را به حد بالایی افزایش می دهد .جنس این محصول از وینیل دولایه می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری که دارد کیفیت بالایی در محصولات بازی کودک دارد . این استخر بادی بصورت بیضی شکل می باشد که رنگ رویه آن نارنجی است و سعی در سرگرمی هرچه بهتر کودکان شما با استفاده از اقلام همراه این محصول شده است . وزن این محصول 5.8 کیلوگرم می باشد و گزینه ی مناسبی برای حیاط خانه و یا استفاده در مسافرت ها به شمار می آید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات میز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کنید و با خیال راحت از ادامه ی روز خود لذت ببرید . شما دوستان عزیز می توانید این استخر بادی کودک را از فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند بست وی در ایران نیز می باشد خریداری کرده و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشید .

استخر بادی کودک دارای قطار بست وی

استخر بادی کودک دارای قطار بست وی از محصولات بسیار شیک و خاص شرکت بست وی بوده که همانطور در اسم این محصول مشاهده می کنید همراه با قطار بوده و یکی از بهترین محصولات این شرکت در موضوع کودکان است. اگر می خواهید استخری برای کودکان خود خریداری کنید تا زمان زیادی را صرف بازی کردن و تفریح آبی لذت بخش و مفرح بکند ما به شما استخر بادی کودک دارای قطار بست وی را معرفی می کنیم. اما به شما قبل از خرید این محصول توصیه می کنیم تا این مقاله را کامل خوانده و با تمام نکات این محصول آشنا شده و بعد آن را خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به نکات مثبت و منفی این محصول آشنا کرده تا شما از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول یکی از فوق العاده ترین محصولات شرکت بست وی بوده و خریداران و طرفداران زیاد و چشم گیری را دارا است. همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید طرح این محصول بیضی شکل بوده و این استخر همانند یک ریل قطار می باشد و فرزند شما در مرکز این استخر مشغول تفریح آبی خود خواهد بود. این استخر دارای چند توپ رنگی بوده و و در این ریل قطار یک تونل ساخته شده که در بالای آن یک ساعت نمایان می شود. همچنین در کنار این ها چند وسایل دیگر برای تنوع و سرگرمی کودک شما موجود است و فرزند شما می تواند قطاری که همراه این استخر بوده در این ریل به حرکت در آورده تا بازی بسیار لذت بخش را تجربه کند. قابل ذکر بوده که رنگ بندی هایی که در این محصول به کار برده شده: زرد ، نارنجی، قرمز، آبی ، سبز و سفید بوده است.

جنس بدنه

معمولا کودکان مشغول بازی هستند و دقت زیادی در سالم نگه داشتن وسایل خود نمی کنند به همین سبب محصولی که برای فرزند خود می خواهید خریداری کنید باید بسیار مقاوم و با کیفیت باشد. بدین منظور جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. پس هچ نگرانی از لحاظ جنس این محصول نداشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این صورت می باشد : طول: 285 سانتی متر، عرض : 244 سانتی متر، ارتفاع : 119 سانتی متر، ظرفیت آب : 367 لیتر و در نهایت وزن آن 5.8 کیلو گرم بوده است و به آسانی می توانید آن را حتی در مسافرت برده تا فرزند شما از آن لذت ببرد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول به یک پمپ دستی و یا برقی نیاز دارید تا دهانه آن را در محفظه این محصول قرار داده و آن را راه اندازی کنید و دقیقا از همان محفظه می توانید باد آن را خالی کرده و آن را جمع کنید. اما از لجاظ نگهداری این محصول باید گفت که وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید زیرا احتمال پارگی بدنه این محصول افزایش می یابد. اما اگر در هر صورتی مشکلی برای این محصول پیش آمد و یا بدنه آن پاره شد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای برچسب تعمیرات بوده و شما می توانید آن را تعمیر بکنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک دارای قطار بست وی از محصولات بسیار شیک و زیبای شرکت بست وی بوده و دارای جنس بدنه ای از وینیل طرح چرم می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در سریع ترین زمان آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوع بیضی
 طول 285 سانتي متر
 عرض 224 سانتي متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 ظرفیت 367 لیتر
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی -
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین بالای 2 سال
 دارای طراحی شیک و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...