استخر بادی کودک دایره ای اینتکس

intex 58426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دایره ای اینتکس یکی دیگر از سری استخر های بادی با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت به حساب می آید. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بالایی داشته و ه هیچ عنوان دچار پوسیدگی و تغییر حالت نمی شود. قسمت کف این استخر از وینیل دو لایه بادی بوده که باعث نرم تر شدن این قسمت شده است تا کودکان شما دارای نشیمنگاهی نرم باشند و هنگام زمین خوردن درون استخر، دچار آسیب دیدگی نشوند.

قطر این محصول 147 سانتی متر است و دارای ارتفاع 33 سانتی متر می باشد که این ارتفاع استاندارد بوده و هیچگونه خطری کودکان را تهدید نمی کند. وزن این استخر بادی 1.3 کیلو گرم است که شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. از این محصول می توان در حیاط منزل، پشت بامو حتی در مسافرت ها استفاده کرد. همچنین در فصل زمستان نیز می توان از این استخر در اتاق کودک به عنوان استخر توپ استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری فرمایید.

استخر بادی کودک دایره ای اینتکس از نمونه های نسبتا جدید استخر بادی کودک بوده که به بازار عرضه شده است. این محصول در مدت زمان کوتاهی توانست به جایگاهی مناسب در میان مصرف کنندگان و خریداران استخر بادی دست یابد. ساختار سه لایه محصول که موجب افزایش کیفیت ان نیز بوده به محصول خاصیت ارتجاعی و نرمی می بخشد. رنگ یک دست و رامش بخش این استخر بادی در زمانی کوتاه توانست رضایت کودکان را بدست اورد. در این مطلب به تشریح کامل ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید یک استخر بادی زیبا برای کودک خود را دارید تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در طراحی این محصول استاندار های جهانی مورد توجه بوده تا یک فضای مناسب برای تفریح کودک ایجاد شود. مثاومت و استحکام بدنه محصول به دلیل ساختار سه لایه ان بسیار زیاد است. این محصول با بدنه ای تک رنگ می تواند روز شادی را برای کودک شما به ارمغان اورد. از این محصول می توانید به عنوان وام حمام کودک نیز استفاده کنید. این محصول برای کودکان بالای 2 سال یمک گزینه ایده ال می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر بادی ازPVC بوده که دارای مقاومت نسبتا زیادی در برابر فشار و ضربه بوده که پس از تایی نهایی از طرف کارخانه سازنده به بازار عرضه شد. جنس کف محصول نیز بسیار مقاوم و همانند بدنه ان است. این جنس تحت تاثیر شرایط جوی و تغییرات دمای اب قررا نگرفته و برای استفاده در فضای باز در تمام نقاط کشور مناسب است.

ابعاد و وزن

اطلاعات ابعاد محصول در فرایند خرید یکی از گزینه های مهم بوده زیرا با توجه به فضایی که در اختیار دارید می تونید خریدی مطمئن داشته باشید. به همین دلیل درباره این محصول می توان گفت که قطر ان 137 سانتی متر با ارتفاع 33 سانتی متر است. که این یک ابعاد استاندارد برای فضای تفریح کودکان می باشد. توجه داشته باشید با در نظر گرفن ابعاد از این استخر بادی می توانید جایگزین استخر توپ و یا وان حمام استفاده کنید.  وزن این استخر بادی برابر با 1.3 کیلوگرم بوده که همین وزن کم موجب شده تا در سفر نیز ان را به راحتی همراه داشته باشید. ازم به ذکر بوده که ظرفیت اب این استخر بادی در حدود 288 لیتر است.

راه اندازی  مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر بادی به سادگی و با استفاده از ساده ترین پمپ های باد دستی تا پیشرفته ترین نمونه های پمپ باد برقی امکان پذیر است. ساختار سه لایه محصول در زمان کوتاهی و از طریق سه دریچه باد مجزا ممکن می شود. در فرایند راه اندازی محصول از وارد کردن حجم زیاد باد جدا پرهیز کنید. برای جلوگیری از اسیب به بدنه محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. البته داخل بسته بدی محصول یک چسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت اسیب بدنه ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک دایره ای اینتکس در سال 2018 طراحی و روانه بازار شد. این محصول با بهترین کیفیت بدنه و مقاومت بالا می تواند تضمینی بر طول عمر محصول باشد. اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید در اولین فرصت به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوعتفریحی
ظرفیت 288 لیتر
قطر 127 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC 
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...