استخر بادی کودک در طرح اردک اینتکس

intex 57121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح اردک کودک یکی از جدیدترین نوع استخر های بادی سنین کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. محصولی در میان کالای آبی و تفریحی 2016 اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. این کالا از سبک ترین و شیک ترین استخر های بادی کم عمق سنین کم بوده که می تواند در هر مکانی حمل شده و استفاده شود. قسمت کف این محصول به شکل مواج و بادی بوده که نشیمنگاهی بسیار راحت را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. اما در قسمت فوقانی این محصول نیز یک لایه بادی با عنوان سایه بان تعبیه شده که به زیبایی این استخر افزوده است. این کالا می تواند توسط یک پمپ باد دستی در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی شود.

استخر بادی کودک در طرح اردک اینتکس

استخر بادی کودک در طرح اردک از سری استخر های بادی کودکان و حتی خردسالان شرکت بست وی بوده که برای انواع تفریحات آبی و حتی توپی ساخته شده است. این استخر بادی از سری استخر های زیبا و کودک پسند برای فرزندان شما بوده که قابلیت استفاده در هر مکانی را به مصرف کنندگان خواهد داد. ویژگی های قابل توجهی نیز در این محصول تعبیه شده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر به صورت گرد بوده که از عمق کمی برخوردار می باشد. محصولی که لبه های گرد داشته و قسمت کف آن نیز به صورت مواج طراحی شده تا سطحی راحت را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. بر روی قسمت لبه این کالا عروسک های بادی سرخود و متصل به بدنه تعبیه شده تا به زیبایی آن بیفزاید. علاوه بر این یک سایه بان بزرگ با حالت دستگیره ای بر روی این کالا قرار داده شده که قابلیت جا به جایی و همچنین تغییر مکان را دارد.

جنس بدنه

استخر بادی طرح کودک یکی از بدنه های با کیفیت استاندارد در میان سایر استخر های بادی همنوع خود داشته که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم تک رنگ را دارد. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب مقاومت خوبی داشته و از همین رو قابل استفاده در هر محلی از جمله فضای باز و بسته خواهد بود. همچنین قسمت کف نیز از جنس PVC به صورت دو لایه بوده و سایه بان متحرک استخر هم از جنس PVC بادی طراحی شده است.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل (طول: 117 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک الی دو کودک زیر 3 سال خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این محصول خواهد داشت برابر 45 لیتر خواهد بود. ظرفیت آبی که بسیار مناسب برای تفریحات آبی فرزندان شما خواهد بود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی هر نوع استخر بادی بخصوص این مدل بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را پس از خارج ساختن از بسته بندی بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در آخر نیز باید با توجه به اندازه دریچه باد استخر نازل پمپ باد مربوطه را به آن متصل کرده و اقدام به باد کردن نمود. برای باد زدن باید توجه داشت که بدنه حالت سفت را به خود نگیرد تا به درز های آن آسیب نرساند. برای جمع کردن آن نیز کافیست توسط دست این کار را انجام داد. این در حالی است که می توان توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را نیز دارند آن را جمع نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این کالا دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین انجام ندادن عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه می باشد. البته محل راه اندازی و استفاده از این کالا نیز خود می تواند در جلوگیری از اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی با طرح اردک یکی از کودک پسند ترین و زبباترین استخر های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن سایه بان و کف بادی بهره می برد. این کالا از بهترین گزینه های تفریحات آبی و همچنین توپی برای فرزندان شما بوده که در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 117 سانتی متر
عرض 112 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای کف باد شو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...