استخر بادی کودک دو لایه طرح کوسه

bestway 80135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دو لایه طرح کوسه یکی دیگر از تولیدات شرکت بست وی در حوزه محصولات بادی و استخر می باشد که با دارا بودن کیفیت بالای ساخت و تولید و هم چنین با بدنه ای جذاب و طرح دار روانه بازار شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول همان طور که از اسمش پیداست دارای ساختار دو لایه و دو طبقه می باشد که روی هم قرار گرفته شده طراحی و تولید شده اند. هم چنین بر روی هر دو لایه طرح هایی از انواع ماهی ها و گیاهان دریایی و مخصوصا طرح انواع کوسه را می توان مشاهده کرد که از زیبایی های این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها این کالا دارای سه رنگ دیگر هم می باشد که بخش کف داخلی این استخر از رنگ سفید ، بخش لایه بالایی این محصول از رنگ زرد و بخش های داخلی این استخر نیز از رنگ ابی طراحی و تولید شده اند که تمامی این رنگ ها شاد و جذاب بوده و قطعا در روحیه کودک شما تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر این موارد راحتی در حمل و نقل این محصول و هم چنین سادگی راه اندازی این کالا نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا به شمار خواهد رفت. این محصول با قیمت ارزان هم اکنون قابل خرید می باشد.

استخر بادی کودک دو لایه طرح کوسه

استخر بادی کودک دو لایه طرح کوسه یکی از سری استخر های جدید و جذابی است که دارای طرح و نقش متفاوتی بوده و از این نظر نیز با نمونه های دیگری که تا به امروز تولید شده است سعی شده تا متفاوت باشد. ساختار دو لایه این محصول در کنار طرح و نقش موجود بر روی بدنه این محصول وجه تمایز این استخر با تمام استخر های دیگر خواهد بود. در ادامه نیز با ما همراه باشید تا این کالا را به صورت دقیق و کامل تر مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مطلب باید عنوان کنیم که این استخر ساخته شده از نوع مستطیلی شکل می باشد. این شکل و ظاهر سبب شده تا این محصول فوق العاده زیبا و منحصر به فرد شود. در کنار این مرود باید به لبه های گرد این استخر هم اشاره کنیم که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شده و ظاهری جذاب تر را به خود ببیند. نکته مهم بعدی در خصوص نوع طراحی این محصول به ساختار دو طبقه این کالا تعلق می گیرد که دو لایه مجزا و رویه هم قرار گرفته شده بوده که سبب شده تا ضخامت این محصول هم افزایش یابد. هم چنین دو عامل مهم دیگر در خصوص این محصول نیز به طراحی و رنگ های استفاده شده در این استخر تعلق دارد. در همین رابطه باید عنوان کنیم که لایه بالایی این استخر را رنگ یکدست زرد ، بخش های داخلی این محصول را رنگ ابی و کف این کالا را هم رنگ یکدست سفید شکل داده است. هم چنین رویه خارجی و اصلی این استخر نیز شکل و شمایلی نظیر زیر دریا را دارا که مهم ترین ویژگی ان هم دارا بودن انواع ماهی ها و چندین کوسه در ابعاد و حالت های مختلف می باشد که زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است.

جنس بدنه

این استخر رویه ای ساخته شده از نوع وینیل طرح چرم را دارا می باشد که از مقاوم ترین و با کیفیت ترین جنس های موجود در بازار خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این محصول را هم وینیل طرح دار و کف این کالا هم وینیل دو لایه شکل داده است. تمام این موارد سبب شده تا این محصول هم جنس بدنه فوق العاده ای داشته باشد و هم مشتریان از این بابت خیالشان راحت شود و با اطمینان خاطر دست به انتخاب و خرید این محصول بزنند که قطعا این عامل مکمل خوبی برای ظاهر زیبای این محصول هم به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

نکته مهم دیگر این محصول هم به ابعاد ان تعلق می گیرد. طول این استخر در حالت راه اندازی شده 262 سانتی متر ، عرض ان 175 سانتی متر و ارتفاع این استخر زیبا نیز 56 سانتی متر می باشد. این ابعاد بزرگ بوده و قطعا چندین نفر به صورت هم زمان و بدون نگرانی می توانند در داخل این استخر به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین ظرفیت اب داخلی این استخر هم 770 لیتر خواهد بود که مقدار قابل توجهی بوده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

ضعف بزرگ این محصول عدم دارا بودن پمپ باد می باشد که خب برای راه اندازی این کالا قطعا یک مورد حیاتی و مورد نیاز خواهد بود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که افرادی که این استخر را خریداری می کنند مجبورند تا به صورت جداگانه پمپ باد را هم خریداری کنند تا بتوانند با استفاده از ان این کالا را راه اندازی کنند. اما پس از خرید و تهیه پمپ باد شما برای راه اندازی این محصول کار سختی در پیش نخواهید داشت زیرا بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه باد وجود دارد که هر یک برای لایه های این استخر بوده و به صورت جداگانه می توانید ان ها را تک تک باد کنید تا این استخر شکل و شمایل کاملی را به خود بگیرد. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان بوده و با کمترین ریسک می توانید این محصول را سالم و سلامت حفظ کنید. در همین خصوص هم مهم ترین نکته عدم سوراخ کردن این کالا می باشد که باید ان را رعایت نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک دو لایه طرح کوسه یک محصول دیدنی و با کیفیت مناسب برای کودکان می باشد که دارای دو دریچه باد بوده و هم چنین برای تخلیه ان هم می توانید از دریچه تخلیه اب این محصول استفاده نمایید. این کالا با قیمت ارزان و مناسب از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید خواهد بود.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای دو دریچه باد
 ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین کودکان
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...