استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار

bestway 53092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگین کمان یک محصول فوق العاده زیباست که با بهره مندی از طراحی خاص و شیکی که دارد یک محصول پر فروش و محبوب در بین کودکان به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این استخر به گونه ای است که به هیچ عنوان ساده طراحی نشده است. هم چنین دو رنگ بودن بخش کف این محصول نیز که از رنگ های آبی و سفید طراحی و تولید شده است سبب شده تا یک استخر زیبا را از این حیث شاهد باشیم. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بهره مندی از یک عدد ابپاش بادی با طرح خورشید است که با فعال کردن ان هیجان استفاده از این محصول بیشتر خواهد شد. هم چنین بهره مندی از یک عدد سرسره بادی در بخش کناری این کالا که قابلیت جدا شدن و تغییر جا را هم دارا می باشد نیز از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد یک عدد دروازه با طراحی نیم دایره ای و با بهره مندی از چندین رنگ شاد شبیه به رنگین کمان نیز در بخش دیگری از این استخر به چشم می خورد که سبب شده تا بتوانید در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده نمایید. این کالا با رویه ای از جنس PVC تولید شده که مقاومت فوق العاده ای را هم دارا می باشد.

استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار، از سری استخر های بادی کودک می باشد که به صورت مجموعه تفریحات آبی طراحی شده است ، بنابراین کودک در کنار آب بازی می تواند بازی های دیگری نیز انجام دهد . بست وی همواره سعی کرده است تا با طراحی استخر های بادی متنوع ، بستر های آبی شاد و مفرح دوست داشتی را برای کودکان ایجاد کند تا کودکان بتوانند با سلیقه خود ، استخر بادی کودک خود را خریداری کند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی کودک از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که همین موضوع نیز باعث شده است تا تنوع بسیار زیادی را در استخر های بادی کودک مشاهده کنیم . این استخر بادی در کنار خود دارای سرسره بادی می باشد که به صورت پله پله طراحی شده است تا کودکان بتوانند با بالا رفتن از پله ، با استفاده از سرسره به داخل استخر آب سر بخورند و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند . در قسمت کناری این استخر بادی رنگین کمان بادی نیز طراحی شده است که به جذابیت محصول افزوده است . همچنین در قسمت جلو استخر خورشیدی تابان قرار گرفته است که قابلیت فوران آب را دارد ، به طوریکه شما می توانید آبپاش آن را به شلنگ آب متصل کنید تا آب به داخل استخر فوران کند . سرسره این استخر بادی قابل جدا شدن است بنابراین شما می توانید به صورت دلخواه از سرسره بادی استفاده کنید .

جنس محصول

بست وی برای ساخت استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار فوق از جنس مرغوب و درجه یک pvc استفاده کرده است چرا که این جنس کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب هیچگاه پوسیده و ضعیف نمی شود ، همچنین pvc در برابر نور خورشید ، ضربه و ... نیز مقاوم است به همین دلیل شما می توانید حتی به صورت دراز مدت از استخر بادی خود در محیط های باز و در زیر نور آفتاب استفاده کنید . تمامی قسمت های این محصول اعم از استخر ، سرسره ، رنگین کمان و ... نیز از پی وی سی ساخته شده است .

ابعاد ، رده سنی ، وزن و ظرفیت

استخر های بادی کودک از نظر ابعاد تنوع بسیار بالایی دارند که بر همان اساس رده سنی استفاده از محصول نیز مشخص می شود ، بنابراین نیاز است تا در هنگام خرید استخر بادی کودک به سایز استخر توجه داشته باشید . بست وی استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار فوق را در ابعاد ( طول : 257 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 91 سانتی متر ) ساخته شده است که در واقع ارتفاع سرسره 91 سانتی متر و عمق استخر 25 سانتی متر می باشد که با توجه به ابعاد و ارتفاع استخر ، ظرفیت آن نیز 170 لیتر می باشد . رده سنی که برای استفاده از این استخر بادی در نظر گرفته شده است کودکان زیر 10 سال می باشند . وزن کلی محصول در بسته بندی به 3.5 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است ، بهتر است که استخر بادی خود را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید تا کف آن آسیب نبیند . زمین چمن مناسب ترین محل برای راه اندازی استخر می باشد ، اما زمین های سنگی ، آسفالت که سطح زبری دارند ممکن است به محصول آسیب برساند . شما می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد استخر خود را سریع تر باد کنید . همانطور که در بخش های قبل اشاره شد این محصول ساختار چند تکه دارد بنابراین نیاز است قسمت های مختلف آن را که دارای دریچه باد جداگانه می باشد را نیز باد کنید . برخورد اجسام تیز به بدنه می تواند به استخر آسیب برساند . آسیب های کوچک مانند سوراخ شدن بدنه قابل تعمیر هستند ، شما می توانید با تهیه بسته تعمیرات با استفاده از برچسب های مخصوص استخر بادی خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال استخر بادی زیبا با کاربرد های بیشتر هستید تا کودکان علاوه بر آب تنی ، سرسره بازی کند و در روز های گرم سال محیطی شاد و خنک داشته باشد ، استخر بادی کودک رنگین کمان پله دار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود . این استخر بادی برای کودکان زیر 10 سال مناسب می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد تعداد بیشتری از کودکان می توانند به صورت همزمان از استخر استفاده کرده و بازی کنند . برای کسب اطلاع از موجودی محصول و راهنمایی کامل با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعخانگی
ظرفیت 170 لیتر
طول 257 سانتی متر
عرض 145 سانتی متر
ارتفاع 91 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
وزن 3.5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی
مناسب سنین زیر 10 سال
دارای سرسره بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...