استخر بادی کودک زرد رنگ اینتکس

intex 30016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک زرد رنگ اینتکس را باید در دسته محصولات ساده و سبک وزن جای داد که به صورت پرتابل و راحت می توان ان را جا به جا نمود. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین استفاده از این محصول به عنوان استخر توپ و وان هم از دیگر مواردی است که برای کودکان و خردسالان می توان استفاده نمود. ساختار این کالا هم به صورت گرد بوده و سه لایه و حلقه روی هم قرار گرفته شده سطح کلی این محصول را شکل داده اند. هم چنین دارا بودن رنگ زرد و طرح های زیبا موجود بر روی این محصول هم باعث شده تا اطمینان افراد بیشتر شده و به سادگی بتوانند از این محصول استفاده نمایند. این موارد در کنار بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت این محصول هم از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره کرد و جزو نقاط قوت این محصول به شمار می رود. هم اکنون این کالا را می توانید از طریق نمایندگی اینتکس در سبد خرید خود قرار دهید.

استخر بادی کودک زرد رنگ اینتکس از سری محصولات با کیفیت و کاربردی شرکت اینتکس می باشد که جهت ایجاد فضایی شاد ومرفح برای کودکان زیر 3 سال طراحی و تولید شده است . این محصول با رنگ و طرح هایی زیبا روی بدنه و همچنین کیفیتی قابل قبول مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

نکته مهم در انتخاب محصولات مورد نیاز کودکان ، توجه به شکل ظاهری و طرح و رنگی شاد می باشد که علاوه بر سرگرمی کودک محیطی شاد را برای کودک به ارمغان آورد . این استخر بادی با دارا بودن رنگی زرد و شاد و همچنین طرح های فانتزی بر روی بدنه انتخابی ایده آل برای استفاده کودکان زیر 3 سال می باشد . همچنین طرح کلی این محصول به صورت گرد بوده که علاوه بر دارا بودن فضای کافی و مناسب جهت بازی کودکان ، می توان به راحتی در هر نقطه از منزل از آن استفاده نمود . همچنین به دلیل ارتفاع و فضای مناسب می توان علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . از این استخر بادی به جهت دارا بودن کیفیتی مناسب علاوه بر منزل می توان در خارج از منزل و در فضای باز نیز استفاده نمود .

جنس بدنه

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب یک کالا توجه به جنس و مرغوبیت آن می باشد که نشان از طول عمر آن محصول دارد . شرکت اینتکس با توجه به محبوبیت این برند و استقبال بی بدیع از محصولات تولیدی توسط این شرکت همواره سعی داشته تا با بکار گیری بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه کالایی با کیفیت تولید نموده و رضایت مشتریان را جلب نماید . به همین منظور جنس رویه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته تا در هنگام استفاده به راحتی دچار تغییر شکل نشده و آسیب نبیند . همچنین در بخش کناری از پی وی سی شفاف طرح دار استفاده شده تا علاوه بر افزایش زیبایی ، کیفیت محصول را تا حد قابل قبولی افزایش دهد . علاوه بر این در قسمت کف این محصول از پی وی سی دولایه بهره گرفته شده تا در هنگام جابه جایی دچار ساییدگی نشود . با توجه به نکات ذکر شده این استخر بادی دارای کیفیت قابل قبولی بوده از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

علاوه بر زیبایی و کیفیت ، فضای مناسب و حداقل وزن ممکن از شناسه های تشخیص یک محصول خوب می باشد . این استخر بادی با قطر 80 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر از فضای مناسبی جهت بازی و ایجاد فضایی شاد برای کودک برخوردار می باشد .علاوه بر این گنجایش این محصول حدود 95 لیتر بوده که می تواند برای کودکان نقش یک استخر کوچک را ایفا نماید . نکته مهم دیگر وزن این محصول می باشد . این استخر بادی با وزن 3کیلوگرم به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توان در هنگام مسافرت نیز آن را به همراه داشت .

جمع بندی

استخر بادی کودک زرد رنگ اینتکس با دارا بودن فضایی مناسب و گنجایش 95 لیتر محصولی مناسب برای تفریح کودکان زیر 3 سال می باشد . همچنین با دارا بودن رنگ و طرحی شاد و کیفیت بالا توانسته مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته و رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید . این محصول علاوه بر منزل قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد . این استخر بادی زیبا و با کیفیت هم اکنون از فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 95 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
رنگ زرد طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...