استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه

bestway 52869

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه یک محصول استثنایی و منحصر به فرد از شرکت بزرگ بست وی بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل بوده که از یک لایه تشکیل می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک سایبان استاندارد تعبیه شده با طرح بدنه پروانه تا از پوست کودک در برابر پرتو نور خورشید مراقبت کند. بر روی این سایبان یک عروسک بادی با صورت زیبای پروانه طراحی شده که در واقع ابپاش بادی سرخود محصول بوده و به راحتی و با اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. کف این محصول از نوع بادی طراحی شده تا کودک در زمان استفاده نرمی و راحتی بالایی را تجربه کند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با ساختاری بادوام و انعطاف پذیر استفاده می شود. این ساختار طول عمری بالا داشته و می توانید با اسودگی خاطر در زمان سفر و یا فضاهای باز نیز این محصول را به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه

استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه یکی از زیباترین انواع استخر های بادی کودک بوده که توسط کمپانی بزرگ بست وی به تازگی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و نواورانه برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای بر اساس استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به طراحی نواوارنه و بر اساس روحیات کودکان و کاملا شاد دارد. شرکت بست وی با توجه به این نکات مهم توانسته استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول ازارگونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل برخوردار بوده که از یک لایه تشکیل می شود. بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان محصول وجود دارد. کف این محصول از نوع بادشو بوده تا کودک با حفظ ایمنی در نهایت راحتی به بازی بپردازید. این محصول دارای طراحی بدنه ای با رنگبندی شاد و نمای ظاهری پروانه بوده که در میان کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول استثنایی با دارا بودن یک سایبان استاندارد سرخود از پوست کودک در برابر تابش نور خورشید مراقبت خواهد کرد. در بخش ابتدایی این سایبان یک عروسک بادی با طرح صورت پروانه طراحی شده که در واقع ابپاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید می کند. کف این محصول نیز از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با امکان حملی اسان و وزن بدنه ای بالغ بر 1.5 کیلوگرم یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل دارای طولی برابر 109 سانتی متر و عرضی معادل 104 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح عروسک بادی سرخود ان بالغ بر 76 سانتی متر بوده که دارای ظرفیت داخلی تنها 30 لیتر دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای  استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به بادکردن ان نمایید. در نهایت شلنگ اب را به ابپاش بادی سرخود وصل کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های ان جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار با طرح پروانه یک محصول استاندارد با طول عمری بالا و ساختاری پرتابل از شرکت بست وی است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 30 لیتر
طول 109 سانتی متر
عرض 104 سانتی متر
ارتفاع 76 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
دارای سایبان رنگی
دارای چند دریچه باد مجزا
دارای ابپاش بادی سرخود
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...