استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر

intex-1182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر یکی از متفاوت ترین و مقاوم ترین استخر بادی شرکت اینتکس بوده که برای استفاده کودکان و خردسالن در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا شرایط جوی مختلف و تغییرات دمای اب نمی تواند کیفیت این محصول را دچار اسیب کند. این محصول دارای یک سایبان سرخود بوده که از نقاط قوت ان به شمار می رود. این سایبان ساختاری استاندارد داشته و از پوست بدن کودک در برابر پرتو خورشید مراقبت خواهد کرد. کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو طراحی گردیده تا کودکان با راحتی و امنیت در ان به بازی بپردازند. بدنه این محصول سبز رنگ بوده که در دو طیف مختلف با یک تضاد زیبا طراحی شده است. سقف این محصول نیز دارای یک عروسک بادی سرخود با نمای ببر بوده که برای کودکان کاملا مهیج می باشد. وزن کم محصول و همچنین اسان بودن راه اندازی ان موجب شده تا بتوانید در سفر نیز از این استخر بادی استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر یک محصول منحصر به فرد و جذاب از شرکت اینتکس بوده که برای استفاده نوزادان و کودکان کمتر از 3 سال طراحی و عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار کلی محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خریدی آسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد و منطبق با روحیات کودکانه دارد. ساختار بدنه در نظر گرفته شده برای محصول نیز با رعایت استاندارد های موجود بتواند ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات یاد شده استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده و دیواره ای تک لایه دارد. رنگ این دیواره ترکیبی از دو طیف تیر و روشن رنگ سبز بوده که برای کودکان ارامشبخش می باشد. کف این محصول ابی رنگ و از نوع بادشو است. به همین دلیل کودک در زمان استفاده احساس راحتی خواهد کرد. این محصول دارای یک سایبان بزرگ و استاندارد بوده تا از پوست کودک در برابر تابش مستقیم نور خورشید مراقبت نماید. این سایبان دارای طرح بدنه ببر بوده که ستون های ان دست و پاهای ببر هستند. در بخش ابتدایی محصول می توانید عروسک بادی سرخود صورت ببر را مشاهده نمایید. ابعاد بزرگ این سایبان تمام سطح مخزن استخر را پوشش می دهد. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی هستند تا در ازای پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم کیفیت بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با نرمی و دوام بالا تولید کرده است. کف این محصول به دلیل ارتباط مستمر با سطح زمین و تحمل تمام وزن وارده به محصول از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این ساختار از طول عمر بالا برخوردار بوده و ساختار با محیط زیست است. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از ان در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 99 سانتی متر و عرضی معادل 91 سانتی متر تولید شده است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف سایبان ان بالغ بر 71 سانتی متر بوده ام ظرفیت مخزن استخر تنها 21 لیتر می باشد. به همین دلیل تمام نوزادان و کودکان تا سن 3 سالگی می توانند از این محصول استفاده نمایند. این استخر بادی یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا می توانید به راحتی این محصول 1.3 کیلوگرمی را حمل کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول تعداد 2 عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی تعبیه شده است. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و این دریچه ها بدنه محصول را باد کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره ان جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ببر محصولی با ساختاری پرتابل بوده که امکان حمل و نصبی اسان دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...