استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی

intex 7634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی یکی از محصولات متفاوت و جذاب از شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل بوده که قابل استفاده به دو صورت استخر ابی و یا استخر توپ می باشد. این محصول دارای طراحی بدنه ای برگرفته از یک تاکسی زیبا بوده که رنگبندی زرد و مشکی دارد. کف این محصول از نوع بادی طراحی شده تا ایمنی و راحتی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. این محصول مجهز به یک سایبان بادی سرخود بوده که مانع از تابش نور خورشید به بدنه کودکان می شود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که دوام و نرمی بالایی دارد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی یک محصول منفاوت از شرکت اینتکس بوده که برای استفاده کودکان 1 الی 3 سال در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای فانتزی و منطبق با روحیات کودکانه بوده و دوام بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی مطابق با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی استانداردی داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا کند. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به طراحی نواورانه و شاد داشته تا منطبق با روحیات کودکان باشد. شرکت اینتکس با توجه به این نکات مهم استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل بوده که رنگ بدنه ای زرد و مشکی و ابی دارد. بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه باد تعبیه شده تا با استفاده از ان بتوانید این محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. برای طراحی بدنه این محصول از طرح تاکسی و ماشین استفاده شده که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. بر روی دیواره این محصول می توانید تمام بخش های یک تاکسی زیبا اعم از تابلو و چرخ ها را مشاهده کنید. این محصول دارای یک سایبان بزرگ و استاندارد بوده که نیمی از فضای مخزن اب را پوشش می دهد. این سایبان بزرگ با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به بدن کودک از پوست فرزند شما مراقبت می کند. در بخش انتهایی این سقف یک عدد پنجره برای نورگیری کافی فضای بازی کودک نیز تعبیه شده است. کف این محصول از نوع بادشو بوده تا کودک در زمان بازی راحتی و ایمنی کافی داشته باشد. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

برای تولید محصولی با طول عمر حداکثری و احترام به اعتماد مصر ف کنندگان محترم شرکت اینتکس بدنه این محصول را از نوع وینیل طرح چرم با ساختاری بادوام و انعطاف پذیر تولید می کند. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به کالا از نوع وینیل دولایه تولید شده است. با توجه به طول عمر بالای این محصول شما می توانید با اسودگی خاطر از ان در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 2.3 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. این کالای جذاب با ارگونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل دارای طولی برابر 112 سانتی متر و عرضی معادل 99 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 97 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی محصول تنها 40 لیتر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول بعد از خروج ان از بسته بندی ابتدا ان را در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به ساختار بدنه جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح تاکسی محصولی پرتابل با طول عمری بالا بوده که در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده امکان استفاده دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...