استخر بادی کودک سایبان دار طرح میکی موس

estakhr-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی یکی از جدید ترین استخر هایی که این روز ها تولید و روانه بازار شده است و کودکان و خردسالان زیادی را مجذوب خود کرده است ،استخر بادی کودک سایبان دار طرح میکی موس می باشد. این محصول با بهره گیری از ظاهری جذاب و دیدنی و هم چنین طراحی نوین باعث شده تا خانواده هایی که قصد خرید یک استخر را برای فرزند خود دارند این کالا را به سادگی در سبد خرید خود جای دهند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری گرد دارد که پنج نیم دایره نیز می توانیم در بخش اصلی این استخر مشاهده کنیم. هم چنین چهار عدد پایه بادی در چهار گوشه از این محصول تعبیه شده است که بر روی ان نیز سایه بان این کالا به چشم می خورد. این عامل باعث شده تا در تمام فصول کودک شما باخیال راحت به بازی و تفریح بپردازد. هم چنین بدنه طرح دار و مقاوم این محصول یکی از نقاط قوت این استخر به شمار می رود. راحتی در نصب و راه اندازی و هم چنین پرتابل بودن اینکالا هم از دیگر ویژگی های خوب این استخر بادی به حساب می اید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میکی موس

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میکی موس یک محصول نوین و زیباست که با ساختاری که دارا می باشد باعث شده تا شما پس از مشاهده و راه اندازی کامل ان قطعا ترغیب به خرید ان شده و این محصول را برای کودک و خردسال خود سفارش دهید. در همین راستا نیزباید عنوان کنیم که این محصول خصوصیات فوق العاده ای نظیر طراحی زیبا و بدنه مقاوم را دارا می باشد که در ادامه این مقاله سعی داریم تا به صورت کامل به بررسی تک تک این موارد بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که قطعا در خصوص این محصول باعث شده تا با سایر محصولات مشابه متفاوت شده و از ان ها پیشی بگیرد ، بحث ارگونومی ساخت این کالا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ظاهر گرد خواهد بود که بخش کف ان نیز دارای برامدگی هایی بوده که این محصول را به پنج بخش مستقل تقسیم می کند. علاوه بر این ها این محصول دارای رنگ ابی تیره بوده که بر روی ان تصاویری از انیمیشن محبوب میکی موس هم دیده می شود که در بین کودکان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که چهار عدد پایه در چهار گوشه از این محصول قرار گرفته است که همگی بادی بوده و در ابعاد مشابه و یکسان قرار گرفته اند که رنگ شفاف سفید را دارا هستند و بر رویشان نیز دایره های رنگی در رنگ های ابی و قرمز را می توانید مشاهده نمایید که باعث شده تا از سادگی خارج گردد. هم چنین بالا ترین بخش این محصول را هم سایبان این کالا شکل داده است که این بخش نیز صورتی رنگ بوده و ارگونومی ان برگرفته از شکل و ظاهر کف این محصول می باشد.

جنس بدنه

بدنه  این محصول از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این کالا را PVC طرح دار و کف این محصول را هم PVC دو لایه شکل داده اند که همگی این موارد از خصوصیات خوب بدنه و کیفیت فوق العاده این محصول حکایت دارد.

ابعاد و وزن

این محصول در بسته بندی با ابعاد 11 * 38 * 41  سانتی متر طراحی و تولید شده است که شما می توانید به سادگی ان را با خود حمل و نقل کرده و در فضای دلخواه از ان بهره مند شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پس از راه اندازی کامل این محصول قطر ان 155 سانتی متر و ارتفاع این محصول 112 سانتی متر خواهد بود. هم چنین وزن این کالا تنها 2.8 کیلو گرم بوده و ظرفیت اب داخلی این استخر نیز 150 لیتر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار بسته بندی این استخر بادی یک عدد پمپ باد دستی مجزا نیز قرار گرفته شده است که با استفاده از ان شما قادر خواهیدبود تا به سادگی این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین رابطه و در تکمیل این جمله نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای دریچه های باد بر روی خود می باشد که باد کردن این محصول از طریق همین دریچه های باد صورت می گیرد. پس از باد کردن کامل این محصول نیز شما می توانید به سادگی ان را از اب پر کرده و از این محصول استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا مراقبت ساده و اسانی را دارا می باشد که با رعایت چندین اصل ساده می توانید به سادگی از این محصول سالیان سال استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میکی موس یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب است که دارای عروسک های بادی بوده و سایبان بادی سر خود را هم در قسمت بالایی خود دارا می باشد. هم چنین راه اندازی ساده و اسان این محصول و همین طور پرتابل بودن این کالا هم از دیگر مزایای این استخر بادی به شمار می رود که می توانید ان را با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع گرد
 قطر 155 سانتي متر
 ارتفاع 112 سانتي متر
 ظرفیت 150 لیتر
 وزن 2.8 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای عروسک های بادی
 دارای سایه بان سرخود
 ابعاد بسته بندی: 11 * 38 * 41 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...