استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو intex 58415

intex 58415

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو intex 58415 با طراحی کارتونی و جذابی که دارد به خوبی می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند . این استخر بادی در بخش بالایی خود دارای یک سایبان بادی می باشد که به خوبی به صورت سراسری کشیده شده است و می تواند محیطی به دور از نور خورشید را برای فرزند شما به وجود آورد . البته باید گفت که با توجه به ابعاد و ساختار این استخر بادی کودک شما عزیزان می توانید از آن در محیط های داخلی خانه همانند حمام نیز از آن استفاده کنید و مختص محیط های بیرونی نیست . فضای داخلی این استخر به گونه ای تعبیه شده است که مناسب برای استفاده یک نفر به صورت همزمان می باشد . در بخش کف این استخر اینتکس از لایه بادشونده استفاده شده است تا فشار بسیار کمی به بدن کودک وارد شود و در استفاده های طولانی مدت نیز کودک با حس بدن درد رو به رو نشود و این استاندارد سازی بدنه نقش بسزایی در افزایش رضایت مصرف کنندگان داشته است . دریچه های تعبیه شده برای راه اندازی این استخر بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به خوبی می تواند عملکرد فوق العاده خود را در هنگام آب تنی کودک به نمایش بگذارد . وزن این استخر بادی 2 کیلو گرم می باشد که بسیار ناچیز است و به همراه خود درون بسته بندی یک برچسب تعمیرات دارد که می تواند در مواقع ضروری بسیار کارآمد باشد . میزان آبی که درون این استخر بادی جای می گیرد 41 لیتر است و برای تخلیه آن نیز کار سختی نخواهید داشت .

  • طول : 109 سانتی متر
  • عرض : 102 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر : 41 لیتر
  • وزن : 2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58415

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو محصولی جدید و بسیار زیبا با طراحی جذاب است که محصول شرکت اینتکس می باشد . اینتکس معروف ترین برند در میان برند های تولید کننده محصولات بادی هستند و از این بابت می توانید با اطمینان خاطر ، استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو را خریداری کنید . این استخر بادی برای کودکان سنین پایین طراحی شده است ، برای همین ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارد که شاید در بسیاری از استخر های بادی وجود نداشته باشد . برای همین نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را با این ویژگی ها آشنا کنیم تا بهتر بتوانید استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید . این استخر به صورت کامل بادی ساخته شده است و تمامی بخش هایی که مشاهده می کنید ، به صورت بادی می باشد . 

برای همین در صورت نیاز به استفاده از استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو ، در ابتدا باید آن را باد کنید . با باد کردن بدنه استخر بادی ، مشاهده خواهید کرد که چطور استخر بادی فرم گرفته و می تواند شکل بگیرد تا داخل آن را بتوانید با آب پر کنید . دو ویژگی مهم استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو که باعث شده است تا محصول متفاوت تر از سایر استخر های بادی شود ، داشتن کف بادی و دیگری داشتن یک سایه بان در این استخر بادی است . کف بادی که برای این استخر بادی استفاده شده است ، باعث شده تا محصول ایمنی بسیار بیشتری اشته باشد و بتواند از آسیب دیدن کودکان جلوگیری کند ، برای اینکه این کف بادی می تواند سطحی نرم تر را در اختیار کودکان قرار دهد . حتی آن ها می توانند در صورت نشستن نیز اذیت نشوند و برای مدت طولانی در داخل این استخر بادی بنشینند . 

از سوی دیگر داشتن یک سایه بان بادی می تواند باعث شود تا کودکان بتوانند در یک شرایط بهتر و ایده آل تر از استخر بادی استفاده کنند ، به خصوص اگر قرار است که استخر بادی را در یک فضای باز مانند حیاط راه اندازی کنید . در این حالت سایه بان با ایجاد سایه می تواند کودکان را در برابر گرمازدگی  یا آفتاب سوختگی محافظت کند و یک فضای خنک تری را برای بازی های آن ها ایجاد نماید . این سایه بان نیز به صورت بادی طراحی شده است و متصل به بدنه استخر بای می باشد ، برای همین با راه اندازی استخر بادی ، این بخش نیز راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود . چند دریچه باد در بدنه این استخر بادی وجود دارد که شما می توانید از آن طریق استخر بادی را راه اندازی کنید . شما می توانید برای راه اندازی حتی از پمپ های باد استفاده کنید . 

پمپ های باد را نیز می توانید به مانند خود استخر بادی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . طراحی بدنه این استخر بادی نیز بسیار جذاب است ، طراحی انیمیشن پو زیبایی این استخر را چند برابر کرده است و استفاده از رنگ های آبی و ابر های زیبا در این استخر ، جذابیت های خاص خود را به استخر بخشیده است . برای ساخت این محصول از پی وی سی استفاد شده شده است . استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو در حالت راه اندازی شده خود دارای طول 109 سانتی متری و عرض 102 سانتی متری خواهد داشت که ارتفاع آن نیز با در نظر داشتن سایه بان به 71 سانتی متر می رسد . ظرفیت آب استخر 41 لیتر می باشد . وزن محصول همچنین 2 کیلوگرم بوده و بسیار سبک است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...