استخر بادی کودک سایه بان دار طرح دلفین

intex 30021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایه بان دار طرح دلفین محصولی متفاوت و زیباست که مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان است. این کالا به گونه ای طراحی شده که طرح و نقش اصلی ان برگرفته از دلفین می باشد و با ظرافت خاصی طراحی گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که در هر دو سمت و انتهای این محصول تصویر باله ها و دم این حیوان به زیبایی هر چه تمام تر نقش بسته است. هم چنین در بالای این محصول هم سایه بانی قرار گرفته شده است که از تابش مستقیم نور خورشید و برخورد ان به بدن و صورت کودک شما جلوگیری خواهد کرد. این محصول به سادگی قابلیت راه اندازی دارد و بر روی بدنه این محصول چندین دریچه باد نیز قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید این محصول را باد کنید. هم چنین بدنه این محصول هم از نوع PVC طرح دار طراحی شده است که بسیار زیبا و با کیفیت خواهد بود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت عالی و کیفیت بالا از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح دلفین محصولی خاص و جدید بوده که جهت استفاده کودکان و خردسالان توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار می شود. این محصول زیبا به دلیل وزن کم قابیت حمل و نقل نیز دارد. این محصول به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بدنه بالا مورد استقبال مصرف کنندگان محترم قرار گرفت. در این مطلب به تشریح کمل این استخر بادی خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید استخر بادی برای کودک خود را دارید تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

فضای زیر اب و موجودات دریایی همواره مورد توجه و علاقه کودکان بوده اند. به همین دلیل طرح بدنه این محصول بر گرفته از یک دلفین است. کف این محصول زیبا به شکل هندسی تقریبا بیضی در نظر گرفته می شود. زمانی که از بخش جلویی نگاهی به محصول بیندازید چشم و دهان دلفین را با رنگ های سفید و سیاه مشاهده خواهید کرد. رنگ بدنه این استخر بادی جهت حفظ ارامش کودکان تماما ابی تولید می شود. بر روی بدنه ابی رنگ نقش هایی سفید رنگ همانند حباب به چشم می خورد. در دو سمت این محصول می توانید باله های دلفین را ببینید که به زیبایی کالا می افزاید. همچنین در بخش انتخایی محصول دم دلفین قرار داده شده است. در چهار سوی ین محصول چهار عدد ستون قرار داده شده تا نگهدارنده سایبان بزرگ ان باشند. این سایبان بزرگ از تابش مستقسم نور خورشی به پوست کودک جلوگیری کرده و از بیماری های احتمالی ان ها را مصون می دارد. این سایبان با رنگی در طیف ابی ملایم تولید می شود. توجه داشته باشید بخش های داخلی این استخر بادی کاملا سفید رنگ هستند.

جنس بدنه

این استخر بادی از جمله کالاهای بسیار مقاوم بوده که توسط شرکت اینتکس روانه بازار می شود. جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم انتخاب شده که دارای مقاومت و استحکام فوق العاده ای است. به همین دلیل بدنه این استخر بادی با تغییرات جوی اب و هوا  همچنین دماهای متفاوت اب مصرفی دچار فرسایش یا اسیب نمی شود. همچنین جنس کف محصول برای بالا بردن ماندگاری و طول عمر این استخر بادی از نوع پی وی سی دو لایه تولید می شود.

ابعاد و وزن

در انتخاب یک استخر بادی باید به فضایی که اشغال خواهد کرد وجه ویژه ای شود. این استخر بادی با طول 160 سانتی متر  عرض 120 سانتی متر تولید گردید. البته ارتفاع کالا نیز در حدود 100 سانتی متر می باشد. این اباد استاندار موجب شده تا از این محصول به راحتی در حداقل فضاهای موجود نیز استفاده کنید. این محصول به راحتی قابلیت جا به جایی دارد و مشکلی در فرایند حمل و نقل ایجاد نخواهد کرد. زیرا دارای وزن فقط 3 کیلوگرم می باشد. ظرفیت اب این محصول 125 لیتر اعلام شده که یک میزان مناسب برای تفریحات ابی کودکان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در داخل بسته بندی محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار داده شده که شما با استفاده از توضیحات و تصاویر موجود در داخل ان به راحتی می توانید مراحل راه اندازی این استخر بادی را طی کنید. صرفا جهت تاکید بیان می کنیم که شما در ابتدا محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای صافی پهن کنید. این استخر بادی دارای سه دریچه باد مجا در بخش دیواره و کف و سایبان می باشد. شما با استفاده از یک پمپ باد هر یک از این بخش ها را راه اندازی کرده و بالافاصله دریچه را ببندید. در مورد نگهداری از این محصول تنها کافی ست از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید و از این کالا به عنوان جامپینگ کودک استفاده نکنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح دلفین محصولی جدید و با کیفیت از کمپانی اینتکس بوده که با استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت. ساختار زیبای این محصول در مقابل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ان از جمله دلایل رضایت مشتریان محترم بیان می شود. شما اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 125 لیتر
طول 160 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...