استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی یک مجموعه بادی بازی کودک بوده که با توجه به ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول قابلیت استفاده همزمان چند کودک را دارد. این محصول دارای یک سرسره بزرگ در بخش وسط بوده و ساختاری بیضی شکل ان به زیبایی کالا می افزاید. در طراحی این کالا برای احترام به سلیقه کودکان از ساختار فانتزی اژدها استفاده شده است. به همراه این محصول اسباب بازی مجزا نیز دریافت خواهید نمود. این کالای جذاب دارای یک ابپاش در بخش میانی بوده که ساختاری مانند اژدها دارد. برای راه اندازی این بخش تنها کافی بوده تا ابپاش به یک شلنگ اب متصل شود. جنس بدنه پی وی سی طرح چرم محصول موجب کیفیت بالای بدنه شده و شما می توانید در فضای باز نیز از این کالا بهره برداری نمایید. زیرا این ساختار در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا مقاوم بوده و در تماس با اب دماهای متفاوت دچار اسیب نمی شود. برای خرید این محصول زیبا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

استفاده از استخر بادی در فضای باز بلامانع بوده و شرکت بست وی نیز با در نظر داشتن اینکه استخر های بادی قابل استفاده در فضای باز باشند، ان ها را طراحی کرده است. همانطور که اشاره شد این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است و این جنس به خوبی می تواند در برابر اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی مقاوم باشد، برای همین شما با خیال راحت می توانید از استخر بادی در فضای باز و در مقابل نور خورشید استفاده کنید. اما اگر از استخر استفاده نمی شود، بهتر است که آن را جمع کنید و یا در سایه قرار دهید تا اینچنین طول عمر استخر بیشتر شود. با نگهداری درست و اصولی سال های طولانی می توانید از استخر بادی استفاده کنید. حتی اگر استخر آسیب ببیند نیز قابل تعمیر و استفاده دوباره خواهد بود.

سرسره بادی که برای این استخر در نظر گرفته شده است به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند. حتی اگر کودکان با پرش نصفه و نیمه از سرسره بادی سر بخورند ، باز هم بدنه مقاوم و انعطاف پذیر سرسره مانع از آسیب دیدن شده و می تواند خاصیت فنری و پرشی داشته باشد. البته که باید در نظر داشته باشید که سرسره نمی تواند وزن بزرگسالان و حتی نوجوانان را تحمل کند، برای همین به هیچ عنوان سرسره استخر را تست نکنید. شیرجه زدن در این استخر ممنوع بوده و دلیل آن هم عمق کم آب است . برای افزایش طول عمر استخر بادی بهتر است که پس از استفاده به خوبی استخر را آب کشی کرده و سپس خشک کنید تا به مرحله جمع کردن برسید. باقی ماندن آب در لابه لای استخر می تواند در دراز مدت باعث کاهش عمر آن شود. پس با یک کار ساده و ابتدایی می توانید طول عمر استخر را افزایش دهید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی از معدود استخر های بادی مجموعه ای است که در ساختار کاملا منحصر به فرد و متمایز تولید شده است ، این محصول ساخته شده توسط شرکت بسیار بزرگ بست وی است و نوع طراحی آن باعث شده است که از زمان ورود این محصول به بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد ، با خریداری این محصول می توانید محیطی با طراوت و شاداب را برای کودکان خود ایجاد کنید تا در حیاط خانه بتوانند به تفریحات لذت بخش آبی بپردازند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی شما را با تمامی ویژگی های محصول آشنا کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید استخر بادی محبوب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که تصویر استخر بادی فواره دار گویای آن است طراحی و آرگونومی ساخت استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی بسیار عالی و منحصر به فرد است ، بست وی از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان استخر های بادی در دنیاست که استخر های بادی خود را در قالب های جذاب و مجموعه ای تولید می کند . این استخر بادی شامل عروسک های بادی سرخود می باشد که در کنار استخر به بهترین شکل طراحی شده اند تا وسیله ای برای سرگرمی کودکان باشد . این استخر بادی که تقریبا لوبیایی است دارای یک سرسره بادی در وسط خود است که کودک می توتند از آن سر بخورد و به داخل آب استخر بیوفتد . همچنین عروسک های بادی متصل به استخر که شامل دایناسور ، اژدها ، پرنده افسانه ای و ... می باشد به زیبایی استخر بادی ازوده است . در دست دیناسور عروسکی محصول یک حلقه قرار دارد که کودک می تواند از آن به عنوان سبد توپ استفاده کند و توپ های خود را از فاصله دور تر به داخل آن بیاندازد . قسمت میانی محصول دارای یک آبپاش است که می توان دریچه ورودی آبپاش را به آب باغ متصل کرد . در قسمت پشتی استخر نیز یک رمپ بادی طراحی شده است که کودکان می توانند با قرار دادن توپ های خود در بالای رمپ آن ها را به پایین هدایت کنند .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین عوامل در کیفیت محصولات به ویژه محصولات بادی می باشد که در هنگام خرید می بایست به آن توجه داشت . بست وی این استخر بادی را از جنس pvc طرح چرم با ضخامت بالا ساخته است ، لازم به ذکر است که تمامی قسمت های استخر اعم از عروسک های بادی ، سرسره و ... از همین جنس ساخته شده است . پی وی سی یکی از مقاوم ترین اجناس در برابر آب است که علاوه بر آن می تواند به خوبی در برابر فشار ، ضربه ، دما ، نور آفتاب و ... مقاومت کند . از مهم ترین ویژگی های pvc می توان به مواد استفاده شده غیر سمی آن اشاره کرد ، چرا که دیگر پوست کودکان به آن حساسیت نشان نداده و هیچگونه آسیبی نمی بینند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی در ابعاد ( طول : 330 سانتی متر ، عرض : 229 سانتی متر و ارتفاع : 112 سانتی متر ) تولید شده است ، این ارتفاع در واقع ارتفاع دروازه میانی استخر بادی می باشد . وزن کلی این استخر بادی برخلاف ظاهر بزرگ آن تنها 9 کیلوگرم می باشد ، همچنین حجم بسته بندی آن نیز کم است به همین دلیل جابجایی و حمل محصول بسیار راحت است . ظرفیت قسمت استخر این محصول بادی 40 لیتر می باشد که می توان گفت ظرفیت بالایی نیست و استخر عمق چندانی ندارد ، به همین دلیل نیز تمامی کودکان زیر 6 سال می توانند از محصول استفاده کنند .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

برخی از استخر های بادی بزرگ در کنار خود یک پمپ باد نیز دارند اما این مدل در کنار خود پمپ ندارد اما شما می توانید با تهیه یک پمپ باد مجزا استخر بادی خود را در کمترین زمان باد کنید ، بهترین پمپ باد برای این محصول پمپ باد دستی می باشد . پیشنهاد می شود که آب استخر را تا حد 40 لیتر اضافه کنید چرا که جنب و جوش کودکان و سر خوردن آنها به داخل آب می تواند موجب لبریز شدن آب شود . قسمت های عروسکی این استخر بادی نیز بر روی خود یک دریچه ورودی هوا دارند که از آن طریق می توانید اقدام به باد کردن کنید . از آن جا که این استخر بادی بزرگ است و دارای عروسک های بادی زیادی را دارد پیشنهاد می کنیم که در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، اگر استخر بادی خود را در محیط باز استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم تا از یک زیرانداز استفاده کنید چرا که ممکن است برخورد کودکان با کف استخر در هنگام سر خوردن باعث ساییدگی کف شوند . برخورد اجسام تیز هم می تواند به بدنه آسیب برساند . اما اگر قسمتی از استخر بادی شما آسیب دید و سوراخ شد نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات قسمت آسیب دیده را به راحتی ترمیم کنید ، این برچسب ها از جنس بدنه خود استخر هستند که با چسب مخصوص تعمیر به خوبی به بدنه چسبیده و مانع از خروج باد و یا ورود آب به داخل می شود .

سخن پایانی

همانطور که در متن بالا در رابطه با استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها بست وی گفته شد می توان به کیفیت بسیار بالای محصول پی برد ، همچنین محصول فوق از نظر طراحی و آرگونومی ساخت نیز یکی از برترین و جدید ترین نمونه هاست که می توانید خریداری کنید . بی شک کودکان با داشتن این محصول زیبا و دوست داشتنی می توانند یک تفریح شاداب و دوست داشتنی را برای خود در منزل داشته باشند . برای تهیه این استخر بادی می توانید محصول را به دو روش اینترنتی و تلفنی از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...