استخر بادی کودک سفینه

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح سفینه مدل 58431 از دیگر استخر های بادی در ارگونومی گرد بوده که برای کودکان بالای 3 سال عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات بوده که می تواند به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت کند. این استخر به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

فروش استخر بادی سفینه ، با کیفیت عالی محصول شرکت intex همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش . با خرید این استخر بادی شادی را برای کودکان در فصل تابستان به ارمغان بیاورید استخر های بادی را میتوان در منزل ، حیاط ، و یا حتی در پشت بام برای تفریح و سرگرمی استفاده کرد. استخر بادی های اینتکس نیازی به نصب و راه اندازی ندارند شما با باد کردن توسط پمپ خود استخر میتوانید آن را ظرف کمتر از 2 دقیقه باد ، و پر از آب کنید.ابعاد استخر بادی قطر 185 سانتی متر و ارتفاع 52 سانتی متر. یک محصول کاملا اصل و اورجینال با قیمت ارزان در این فروشگاه موجود است

استخر بادی کودک سفینه یک محصول جذاب و بادوام بوده که با طراحی ظاهری متفاوت توسط کمپانی اینتکس با قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود. این محصول برای تمام رده های سنی کودکان مناسب بوده و به دلیل مرغوبیت بالا در محیط های داخلی منزل و فضای باز قابل استفاده می باشد. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول به معرفی کالایی استثنایی بپردازیم. پس اگر به دنبال خرید محصولی با طول عمر بالا هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

بخش ارگونومی ساخت به دلیل توجه به روحیات کودکان و رعایت استاندارد های لازم از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. این محصول نیز با طراحی ظاهری کاملا متفاوت نسبت به سایر محصولات مشابه تولید می شود. اسن استخر بادی دارای ارگونومی ساخت کاملا گردی بوده که برای راه اندازی دارای یک دریچه باد مناسب است. شکل ظاهری محصول در واقع مشابه سفینه بوده که به زیبایی کالا می افزاید. در بخش بالایی و انتهایی این کالای گرد شاهد افزایش حجم هستیم. اما بخش میانی ان دارای شیار های استانداردی بوده که کودک در زمان بازی می تواند به عنوان تکیه گاه از ان استفاده نماید. در زمینه رنگ بندی محصول باید عنوان کنیم که این کالا به صورت کاملا یک دست ابی طراحی و تولید شده است. شکل ظاهری زیبا و ارگونومی ساخت استاندارد محصول امکانی ایجاد کرده که شما بتوانید به اسودگی از ان به عنوان استخر توپ و وان حمام بادی نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان همواره جنس بدنه محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تمامی افراد در مابل پرداخت هزینه انتظار دارند تا محصول با با حفظ کیفیت اولیه از طول عمر بالایی برخوردار باشد. این محصول در بخش کف خود از جنس پی وی سی دو لایه تولید شده که به دلیل تماس مستقیم این بخش با سطح زمین شاهد هیچ گونه اسیبی نباشیم. به علاوه به دلیل دو لایه بودن کف محصول کودکان در هنگام بازی دارای ایمنی لازم بوده و نرمی این بخش را احساس می کنند. برای بدنه و کناره های محصول از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده می شود. این جنس در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا مقاوم بوده و قابل ایتفاده با دماهای مختلف اب است. در صورت تماس مستقیم بدنه محصول با نور خورشید اسیبی به کالا وارد نشده به همین دلیل در فضای باز نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. توجه داشته باشید این جنس بدنه مرغوب در صورت بروز هرگونه اسیب بر اثر استفاده نادرست قابلیت تعمیرات را تا حد بسیار زیادی دارد.

ابعاد و وزن

از نظر ابعاد این استخر بادی گرد دارای قطری معادل 188 سانتی متر و ارتفاعی در حدود 46 سانتی متر است. توجه کنید این ابعاد فضای خارجی بوده که محصول اشغال می کند. حداکثر توان محصول برای گنجایش اب معادل 666 لیتر بوده که می توانید با توجه به نیاز خود این حجم را کنترل نمایید. همچنین وزن این کالا بالغ بر 2.6 کیلوگرم می باشد که این وزن سبب شده تا بتوانید بسیار ساده ان را حمل کرده و در دسته استخر های بادی پرتابل قرار دارد. ظرفیت اب و ابعاد استاندارد محصول برای استفاده در زمان کوتاه مناسب می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

روش نصب در تمامی محصولات بادی تقریبا به یک شکل انجام می گیرد. در ابتدای کار شما کافی است محصول را از بسته بندی خود خارج کنید. سپس ان را روی یک سطح صاف و هموار قررار دهید تا بتوانید به راحتی ان را باد کنید. پس از قرار دادن بر روی یک سطح هموار شما باید با استفاده از یک پمپ باد شخصی از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این استخر را باد کرد چون از تحمل وزن ان کاسته و باعث می شود تا کوچکترین برخوردی دچار اسیب شود. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا خودداری نمایید. همچنین از پریدن بر روی دیواره ان پرهیز کنید. نمایندگی مرکزی اینتکس برای رفاه حال مشتریان محصول خدمات پس از فروشی در نظر گرفته تا شما بتوانید در صورت بروز اسیب جدی محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

استخر بادی سفینه محصولی زیبا و جذاب با طراحی متفاوت بوده که قابل استفاده به عنوان استخر توپ و وان حمام بادی نیز می باشد. شما می توانید از این کالا در فضای داخلی و یا خارجی منزل نیز بهره برداری نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 666 لیتر
قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 46  سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها طراحی زیبا در یک رنگ
 قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...