استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

intex 58414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس استخری با ابعاد نسبتا کوچک است که برای کودکان طراحی و تولید شده است تا اینچنین کودکان بتوانند بستر آبی ایمن و بسیار عالی و جذاب را برای بازی ها و تفریحات آبی خود داشته باشند . با توجه به اینکه اینتکس استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس را برای کودکان سنین بسیار پایین 1 تا 3 سال طراحی کرده است ، بخش کفی آن را به صورت بادی تولید کرده است تا اینچنین کودک احساس راحتی داشته باشد و در صورت برخورد با کف استخر نیز صدمه ای نبیند .

استخر بادی کودک فوق دارای سایه بان بادی نیز می باشد که به صورت سرخود به بدنه متصل شده و پس از راه اندازی استخر این بخش نیز راه اندازی می شود ، بدین ترتیب شما می توانید حتی استخر بادی را در سایه قرار دهید بدون اینکه نگران باشید که کودک شما گرما زده یا آفتاب سوخته خواهد شد . این ویژگی های بسیار خوب از استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس یک استخر ایده آل برای بازی های شاد و مفرح کودکان را ساخته است . طراحی آناناسی استخر نیز بی شک جذابیت های بسزایی را به استخر بخشیده است .

راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

استخر های بادی همانطور که به صورت مختصر در ابتدای متن گفته شد می توانند بستر های ایمن تری را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان در سنین پایین را فراهم کنند . در هنگام خرید استخر بادی بایستی به رده سنی محصولات توجه داشته باشید ، چرا که هر محصول به خصوص محصولات بادی اینتکس رده سنی مشخصی داشته که می توانید با توجه به آن بهترین استخر را مطابق با سن کودک خود خریداری کنید . لذا استخر بادی فوق یعنی استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس مناسب برای سنین 1 تا 3 سال است که می توان گفت برای سنین خردسال قابل استفاده است ، زیرا ویژگی ها و نوع طراحی آن سبب شده است تا این محصول مناسب برای کودکان باشد . در این رابطه در بخش بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

ویژگی های استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس اشاره کرد ، داشتن کف بادی است که هر استخر بادی از آن برخوردار نیست ، اما اینتکس به دلیل اینکه استفاده از محصول برای سنین کودکان و خردسالان می باشد ، کف استخر را به صورت بادی و البته مواج تولید کرده است تا ساختاری طبی تر نیز داشته باشد و کودک احساس راحتی بیشتری را نیز داشته باشد . و اما با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از شما از استخر های بادی در محیط های خارج خانه و در فضای باز استفاده کنید داشتن یک سایه بان می تواند برای کودک بسیار ضروری باشد که مدل استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس دارای سایه بان بادی است .

این محصول حجم بسیار کوچکی را در هنگام بسته بندی داشته و می توانید به سادگی آن را نگهداری و حتی حمل کنید تا بدین ترتیب بتوانید از آن در مسافرت ها نیز استفاده نمایید . جنس بدنه فوق العاده با کیفیت محصول نیز به طول عمر آن افزوده است که در این رابطه می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید تا به سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس پی ببرید .

نحوه پنچرگیری استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

با توجه به اینکه محصولات بادی بدنه نازک و ساختار بادی دارند ، میدانیم که در برابر برخورد اجسام تیز و برنده می توانند صدمه ببینند ، از آنجا که این محصولات یک بار مصرف نیستند ، شرکت اینتکس برچسب تعمیراتی را برای استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس در نظر گرفته است که شما عزیزان در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید به ساده ترین روش ، تعمیرات خود را انجام داده و از محصول استفاده کنید . این برچسب ها عمدتا از جنس پی وی سی میباشند که به خوبی به بدنه محصولات بادی چسبیده و می تواند مانع از خروج باد پس از تعمیر شوند . 

جمع بندی

با توجه به ویژگی ها و خصوصیات گفته شده ، شاید بتوان گفت استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس یکی از بهترین استخر ها برای استفاده سنین خردسالان می باشد که حتی می توانید از آن به عنوان وان بادی نیز استفاده کنید . شما می توانید استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . خرید شما همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا بوده و در صورت بروز مشکل می توانید تا 48 ساعت محصول خریداری شده خود را به صورت رایگان تعمیر کنید . 

استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس با طراحی بسیار زیبای خود به یکی از محبوب ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان تبدیل شده است که ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی را نسبت به سایر استخر ها دارد . این استخر بادی در ابعاد کوچکی ساخته شده است ، به همین دلیل برای سنین کودکان 1 تا 3 سال مناسب می باشد . استخر بادی به دلیل برخورداری از ساختار بادی خود نرم بوده و این ویژگی می تواند محیطی ایمن را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم کند ، بنابراین اگر کودک شما آب بازی و آب تنی را دوست دارد استخر بادی کودک بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود . 

طراحی و تولید استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

استخر های بادی با توجه به تنوعی که اینتکس برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است ، گوناگون بوده و اینچنین شما می توانید با توجه به رده سنی کودکان و همچنین نوع طراحی و ظاهر استخر بادی ، محصول بادی خود را خریداری کنید . استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس همانطور که از نام و تصاویر مرتبط با آن مشخص است ، دارای طراحی آناناسی می باشد که ساختار عروسکی و بادی محصول همچنین رنگ و طرح بدنه استخر ، جلوه واقعی تر و جذاب تری را به استخر بادی بخشیده است .

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس می توان به داشتن سایه بان بادی اشاره کرد که علاوه بر زیبایی ظاهری که به استخر بخشیده است سبب آن شده تا کودکان در برخورد با نور آفتاب نیز در امان بمانند . کف استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس نیز به صورت بادی طراحی شده است و از ساختار مواج برخوردار می باشد تا اینچنین سطح استخر بسیار نرم و طبی شود . نوع استخر نیز به صورت گرد می باشد که با استفاده از حلقه بادی ساخته و طراحی شده است . 

جنس بدنه استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

در کنار نوع طراحی و تولید استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس نکته دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است ، جنس استفاده شده در بدنه و همچنین ضخامت لایه های بدنه می باشد که می تواند بر دوام و کیفیت محصول تاثیر موثری داشته باشد . استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس که توسط شرکت خارجی intex تولید شده است از مواد pvc تولید شده است ، پی وی سی که با نام وینیل نیز شناخته می شود امروزه به یکی از پر طرفدار ترین اجناس برای تولید محصولات بادی تبدیل شده است که به دلیل ویژگی های بسیار خوب همچون ضد آب بودن ، عدم ایجاد حساسیت های پوستی ، دوام بسیار بالا در برابر نور آفتاب تفاوت و تغییر دما اشاره کرد ، انعطاف پذیری این مواد نیز بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده است تا استخر در برابر فشار و ضربه ها نیز مقاوم باشد . پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک طبیعی با انعطاف پذیری بسیار بالاست . 

برند تولیدی استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

یکی از مهم ترین نکاتی که شاید برخی از مشتریان به آن توجه نداشته باشند ، برند تولیدی می باشد که در محصولات بادی نیز شناخت برند و انتخاب محصولات بادی از برند های شناخته شده بسیار مهم و حائز اهمیت است ، بنابراین بهتر است که محصولات بادی خود را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا در هنگام استفاده نیز بهترین عملکرد را از محصول بادی خود انتظار داشته باشید .

فروشگاه تهران اینتکس با سابقه فعالیت بسیار بالا ، در این راستا سعی کرده است تا با موجود کردن تنها محصولات بادی اورجینال ، این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهد تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید . لذا در بسیاری از محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس نام برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، اینتایم ، جیلونگ و ... به چشم می خورد که یکی از معروف ترین آن ها همین برند اینتکس می باشد که استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس نیز توسط همین شرکت تولید شده است .

شرکت اینتکس از با سابقه ترین شرکت های فعال در این زمینه است که محصولات بادی خود را در بالاترین سطح کیفی تولید کرده است که خود را به عنوان یک برند اورجینال و اصلی در سطح دنیا شناساند . البته خط تولید شرکت اینتکس در کشور چین بوده که تحت لیسانس اینتکس آمریکا فعالیت دارد و از بهترین اجناس که پیش تر به آن اشاره شد برای تولید محصولات بادی خود استفاده نموده است .

راه اندازی استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

با توجه به ساختار بادی که استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس دارد ، در بدنه آن دریچه هایی قرار دارد که از آن طریق می توانید استخر را راه اندازی کنید . این دریچه ها به راحتی دیده می شوند که می توانید حتی با استفاده از پمپ های باد نیز نسبت به راه اندازی استخر بادی اقدام کنید ، البته حجم کوچک این استخر شاید نیازی به پمپ باد نداشته باشد ، اما اگر به دفعات زیاد ممکن است از استخر بادی استفاده کنید ، توصیه می شود که از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کننده که نیازی به برق نداشته و قیمت ارزانی دارند و همچنین قدرت بالا و مخربی نیز برای استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس نخواهند داشت .

مراقبت و نگهداری از استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

این محصولات به دلیل طراحی بادی که دارند همواره در معرض خطر سوراخ شدگی هستند ، بنابراین با نگهداری صحیح و استفاده درست می توانید سال های سال از این محصولات بادی دوست داشتنی استفاده کنید . برای جلوگیری از آسیب دیدن توصیه می شود که از زیرانداز استفاده کنید ، چرا که استفاده از زیرانداز می تواند لایه ای ضخیم در بخش زیرین استخر بادی باشد و آن را از ساییدگی و همچنین برخورد و فشرده شدن کف استخر به سنگ ریزه های باقی مانده یا شاخ و برگ درختان جلوگیری کند . شما می توانید از انواع پارچه ها ، چمن مصنوعی ، تاتامی ، خاک نرم مانند خاک رس و ... استفاده کنید تا آسیبی به کف استخر بادی وارد نشود .

زمین های سنگی همچون آسفالت و زمین هایی که دارای شاخ و برگ درختان می باشد ، گزینه مناسبی برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس نخواهد بود . زمانی که استخر از آب پر است آن را جابجا نکنید و بر روی زمین نکشید زیرا این کار نیز سبب ساییدگی و پاره شدن بخش کف استخر خواهد شد ، همچنین توصیه می شود که ناخن کودکان را کوتاه کنید چرا که ممکن است در صورت چنگ زدن کودکان ، استخر بادی دچار آسیب دیدگی شود  از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه استخر جلوگیری نمایید که از شایع ترین علل آسیب دیدن محصولات بادی برخورد هر نوع شی تیز و برنده به بدنه بادی این محصولات می باشد .

خدمات پس از فروش استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس

در بخش توضیحات نحوه تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی کودک طرح آناناس اینتکس را به شما مشتریان گرامی فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده ایم ، اما در این بخش قصد داریم تا یکی از خدماتی که فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود ارائه کرده است که آن هم تعمیرات محصولات بادی می باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا به سادگی و بدون نیاز به برچسب تعمیرات یا راهنمایی لازم ، تنها محصول بادی خود را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا تعمیرات شما توسط فروشگاه اینتکس صورت گرفته و برای شما ارسال شود . تعمیراتی که توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه می شود کیفیت بسیار خوبی را خواهد داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...