استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

intex 57113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس مدل جدیدی از نمونه استخر های بادی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که می توانید از آن به عنوان یک استخر ایمن و بسیار دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان استفاده نمایید . استخر های بادی برای رده های سنی مختلفی طراحی شده است که باید به آن توجه شود . استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس با توجه به ابعادی که دارد ، برای استفاده سنین بالای 2 سال مناسب می باشد و البته سنین بالای 6 سال نمی توانند از آن استفاده کنند چرا که ابعاد استخر به آن ها فضای زیادی را برای بازی نخواهد داد .

طراحی عروسکی این استخر بادی که شبیه به اسب تک شاخ می باشد که در کنار سایه بان رنگین کمانی آن ، جلوه زیباتری را به استخر بادی بخشیده است تا اینچنین کودکان علاقه زیادی به استفاده از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس داشته باشند و از ویژگی های خوب استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس می توان به ایمنی بالای آن اشاره کرد ، زیرا ساختار آن بادی بوده و برخلاف بسیاری از مدل ها بخش کف استخر نیز به صورت بادی در نظر گرفته شده است تا در صورت برخورد کودکان با کف استخر ، دچار آسیب دیدگی نشوند . البته در ادامه و در بخش نقد و بررسی به صورت کامل با خصوصیات و ویژگی های استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس آشنا خواهید شد .

راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

در خرید های خود به خصوص در خرید استخر های بادی بایستی به بررسی محصول پرداخته و بتوانید با اطمینان بیشتر ، بهترین مدل را با توجه به رده سنی کودکان و علاقه آن ها خریداری کنید . استخر های بادی به دلیل ابعاد و طراحی که دارند ، مناسب برای سنین خاصی بوده که شرکت های تولیدی براین اساس استخر های بادی خود را دسته بندی کرده اند . استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس با توجه به ابعاد و ساختاری که دارد ، مناسب برای سنین +2 سال می باشد که می توانید از آن برای استفاده خردسالان نیز بهره مند شوید .

شما می توانید از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس به عنوان یک وان بادی نیز برای استحمام کودکان در حمام استفاده کنید . عمق کم محصول به کودکان سنین پایین نیز اجازه خواهد داد تا بدون نگرانی از محصول استفاده کنند . داشتن کف بادی نیز ایمنی بیشتری را برای آن ها فراهم کرده است و البته وجود سایبان بادی نیز می تواند از آفتاب سوختگی آن ها و یا گرمازدگی جلوگیری کند . در خرید های خود حتما به جنس محصولات ، نوع طراحی و ساختار آن ها توجه داشته باشید که در این رابطه در بخش نقد و بررسی به صورت کامل توضیحاتی ارائه گردیده است .

خدمات پس از فروش استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

فروشگاه اینتکس که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و با سابقه ترین آن ها می باشد ، در کنار فروش محصولات خود بدون واسطه به مشتریان عزیز ، خدمات پس از فروشی را نیز برای مشتریان خود ارائه کرده است که می توان در این میان به تعمیرات استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس توسط شرکت ، اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی که قابلیت تعمیر داشته باشد ، می توانید محصول بادی خود را برای تعمیرات اصولی و مناسب به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید ، که در صورت ساکن بودن در شهر های دیگر می توانید محصول خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس ارسال کنید . 

پنچرگیری استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

همانطور که اشاره شد ، استخر های بادی به دلیل طراحی خاص و متفاوتی که دارند ، ممکن است در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشند ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس برای تعمیرات اینگونه از مشکلاتی که برای محصولات بادی پیش می آید ، برچسب هایی را طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن ها حتی خودتان در خانه نیز به سادگی محصولات را تعمیر کنید . لازم به ذکر است که برخی از محصولات به دلیل وسیع بودن محل آسیب دیدگی غیر قابل تعمیر خواهند بود ، اما بیشتر آن ها قابلیت تعمیر را داشته و می توانید آن ها را به بهترین شکل تعمیر کرده و استفاده کنید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس از پر فروش ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که با خلاقیت بسیار بالای طراحان شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است که با توجه به شکل ظاهری خود بسیار نزد کودکان محبوب است . شرکت اینتکس همواره با تنوع بسیار بالا در تولیدات خود به خصوص در استخر های بادی مخصوص کودکان سعی بر این داشته است تا با ساختار های عروسکی و زیبای حیوانات استخر هایی دوست داشتنی را ایجاد کنند .

لذا اگر دوست دارید یک استخر ایده آل و بسیار ایمن برای کودکان خود در خانه داشته باشید تا در روز های گرم تابستان بازی های شاد و خنک و پرتحرکی را انجام دهند ، بدون شک استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس برای شما بسیار مناسب خواهد بود . در این بخش نیز می خواهیم تا با نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس به ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بپردازیم .

طراحی و تولید استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

طراحی استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس فوق العاده زیبا و البته با ویژگی های بسیار می باشد که به آن ها خواهیم پرداخت . قبل از هرچیزی به بخش خود استخر می پردازیم که به صورت گرد طراحی شده است و این طراحی با استفاده از یک حلقه بادی تولید شده است که کف آن از لایه های دیگر بادی تشکیل شده است ، لازم به ذکر است که برخلاف بسیاری از استخر های بادی کف استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس از ساختار بادی برخوردار می باشد که به صورت مواج طراحی شده تا سطحی انعطاف پذیرتر و نرم تری را داشته باشد . در قسمت جلو استخر بادی یک سر عروسکی از حیوان نجیب و افسانه ای اسب تک شاخ نقش بسته است که جلوه بسیار زیبایی را به استخر بادی بخشیده است .

همچنین در قسمت پشتی استخر بادی ، یک سایه بان رنگی که می توان گفت شبیه به رنگین کمان است قرار دارد که می تواند بسیار موثر در برابر گرمازدگی و آفتاب سوختگی کودکان باشد . با توجه به اینکه بخش سایبان استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس دارای دریچه باد مجزا می باشد شما می توانید به سادگی این بخش را به دلخواه راه اندازی کنید و یا از این کار اجتناب کنید ، بنابراین اگر در فضای داخل خانه و یا در فضای سرپوشیده استفاده می کنید ، می توانید حتی سایبان را راه اندازی نکنید . در این حالت شما می توانید حتی از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس در داخل حمام نیز استفاده کنید تا اینچنین برای استحمام کودکان استفاده کنید تا اینچنین محیطی ایمن تری را در اختیار داشته باشید .

جنس استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

جنس استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس از pvc ضخیم می باشد که اینتکس برای ساخت بسیاری از محصولات بادی خود از آن استفاده کرده است . از مهم ترین مزیت ها و ویژگی هایی که می توان نسبت به استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس اشاره کرد ضد آب بودن این جنس ، دوام بسیار بالا ، انعطاف پذیری ، مقاوم در برابر ضربه و فشار ، طول عمر بالا ، با دوام در برابر نور خورشید و دماهای مختلف ، عدم ایجاد حساسیت پوستی در کودکان و ... اشاره کرد که از پی وی سی یک جنس بسیار عالی ساخته است ، این ویژگی های بسیار عالی سبب شده است تا بیش از 95 درصد محصولات بادی تفریحی از همین جنس تولید شده باشد .

این مواد با نام دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که شاید در جستجو ها و در خرید های خود با این اسامی برخورده باشید ، اما توجه داشته باشید که تمامی آن ها یکی است . لایه هایی که برای ساخت محصولات بادی استفاده شده است ممکن است متفاوت باشد که در خرید های خود می توانید به آن توجه داشته باشید ، اما با توجه به اینکه استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس توسط یک برند اورجینال و مطرح تولید شده است ، از بهترین اجناس با ضخامت عالی برای تولید آن استفاده شده است تا به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کرده و در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم باشد .

برند تولیدی استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

در تمام دنیا تنها چند برند تولیدی برای ساخت محصولات بادی وجود دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان گفت بیشترین درصد خرید ها نیز از برند هایی همچون اینتکس و بست وی انجام می شود ، زیرا محصولات بادی تولید شده هر دو برند نام برده از بهترین کیفیت برخوردار هستند و اینچنین توانسته اند توجه مشتریان را به خود جلب کنند . اینتکس از قدیمی ترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد که استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس نیز توسط این برند مطرح تولید شده است .

اینتکس تمامی محصولات بادی خود را پس از تولید ، مورد تست و ارزیابی قرار داده و سپس به مرحله بسته بندی و فروش می رساند ، به همین دلیل نیز شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید ، به خصوص از طریق فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی این برند در ایران است . شما عزیزان می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی انجام دهید که خرید های حضوری شما می توانید شامل برخورداری از تخفیفات شود . همچنین اگر در شهر های دور تر از تهران ساکن هستید می توانید به سادگی خرید های خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی ثبت کرده و محصول خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید .

نحوه راه اندازی استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

برای استفاده از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید . در ابتدا نیاز است تا استخر را از داخل کارتن خارج کرده و آن را بر روی زمین پهن کنید . سپس مشاهده خواهید کرد بر روی این محصول محفظه های بادی قرار گرفته است ، از طریق همین محفظه می توانید این محصول را باد کنید . لازم به ذکر است که برای این کار باید یک پمپ باد به صورت جداگانه تهیه کنید تا بتوانید این محصول را راه اندازی کنید که البته استفاده از پمپ های باد دستی بیشتر توصیه می شود . پس از باد کردن این محصول هم باید محفظه های باد را ببندید تا باد از آن ها خارج نشود .

توصیه های لازم در نگهداری از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس

توصیه هایی برای نگهداری هرچه بهتر از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس مطرح است که می توانید با توجه به آن بهتر استخر بادی را استفاده و از آن مراقبت کنید . توصیه های مهم این است که از برخورد اجسام تیز با بدنه خودداری کرده و همچنین سعی داشته باشید که از زیرانداز ها استفاده کنید تا بخش کف استخر به خصوص استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس که دارای کف بادی است ، آسیبی نبیند . زمانی که استخر از آب پر است آن را بر روی زمین نکشید و جابجا نکنید . اگر قصد دارید که هفته ها از استخر بادی استفاده کنید توصیه می کنیم که محصول را در سایه قرار دهید . پس از استفاده به خوبی استخر را شسته و آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...