استخر بادی کودک طرح اقیانوس

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح اقیانوس یکی از محصولات زیبا و خاص تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی آن را عرضه کرده است. جنس این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. طرح رویه این محصول که برگرفته شده از تصاویر ماهی ها و اقیانوس بوده زیبایی این استخر بادی را دو چندان کرده است. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال است. ظرفیت آب این محصول 400 لیتر بوده و هم چنین وزن آن 2.73 کیلو گرم می باشد که به دلیل سبک بودن آن به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کرده و هم چنین به سادگی آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی نموده و استفاده کنید. از نظر ابعاد نیز قطر این محصول 152 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. از این محصول به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده کنید. این محصول منحصر به فرد را می توانید هم اکنون از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. 

استخر بادی کودک گرد طرح قارچ بست وی Bestway 51121 استخری بسیار زیبا و دوست داشتنی است که با طراحی قارچی طراحی شده است . شرکت بست وی پیش تر این مدل را به صورت طراحی اقیانوسی تولید کرده است که آن را نیز می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و خریداری کنید . هر دو استخر به صورت گرد ساخته شده اند و دارای قطری 152 سانتی متری می باشند . این در حالی است که ارتفاع استخر بادی 51 سانتی متر بوده و می توان گفت که عمق زیادی دارد . به همین دلیل فروشگاه اینتکس و شرکت بست وی این محصول را برای رده سنی بالای 6 سال مناسب دانسته است . برای همین شما می توانید با در نظر گرفتن موارد گفته شده ، این استخر بادی را خریداری کنید . دیواره های استخر بادی کودک گرد طرح قارچ بست وی بسیار ضخیم بوده و کودکان می توانند به راحتی به آن تکیه دهند و در داخل استخر بنشینند . در داخل استخر بادی کودک گرد طرح قارچ بست وی 400 لیتر گنجایش آب وجود دارد که برای پر کردن استخر می توانید به راحتی این مقدار را تهیه کنید . برای ساخت محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که ضخامت خوبی را داشته و باعث شده است تا این استخر ضد آب شود . شما می توانید به راحتی استخر بادی کودک گرد طرح قارچ بست وی را حمل و جابجا کنید زیرا وزن زیادی ندارد . 


استخر بادی گرد طرح اقیانوس

استخر بادی گرد طرح اقیانوس از جدید ترین تولیدات شرکت بست وی است که طرح و نقش فوق العاده دیدنی و جذابی دارد و مناسب برای کودکان بالای 6 سال است. این محصول هم چنین به راحتی راه اندازی شده و نگهداری از ان هم فوق العاده راحت است. در ادامه این مطلب ما را یاری کنید تا شما را بیشتر با این استخر اشنا کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم این محصول پیداست این کالا ارگونومی ساخت گردی دارد. این ارگونومی ساخت باعث شده تا از این حیث با بسیاری از استخر های موجود در بازار برابری کند. هم چنین این محصول ساختاری سه لاهی دارد که هر یک از این لایه ها به صورت مجزا از هم قرار گرفته اند. این بدین معناست که سه حلقه روی هم دیگر انگار مشاهده می کنید که تشکیل یک استخر را داده اند. در خصوص هر یک از این لایه ها نیز باید به این نکته اشاره کرد که از هر نظر شبیه به هم می باشند و تنها تفاوتشان در طرح های روی ان است که با هم متفاوت می باشد. هم چنین در همین خصوص باید عنوان کرد که قسمت بالایی این کالا به صورت ساده و سفید رنگ می باشد. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم از رنگ ابی طراحی و تولید شده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول طراحی رویه این کالاست که برگرفته از ماهی ها و گیاهان دریایی بوده و از رنگ های شاد و زیبایی در ان استفاده شده است.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم دیگری که در خصوص این محصول باید به ان اشاره نمود جنس بدنه این استخر است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از جنس وینیل دارد که بسیار با کیفیت است. هم چنین رویه این محصول هم از همین نوع وینیل بوده که به صورت طرح دار طراحی شده است. هم چنین کف این استخر هم از نوع وینیل ضخیم تولید شده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول نیز باید گفت که این کالا دارای قطر 152 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 2.73 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک و پرتابل می باشد. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 400 لیتر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار بسته بندی این محصول پمپ باد وجود ندارد. به همین دلیل شما باید اقدام به تهیه و خرید یک عدد پمپ باد کنید. پس از خرید پمپ باد شما باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس محفظه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کرده و به راحتی اقدام به باد کردن این کالا کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از این محصول است که شما می بایست به فرزند خود بیاموزید اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کنید. هم چنین سعی کنید از پریدن بر روی بدنه و کناره های این محصول هم خودداری کنید تا سلامت این محصول حفظ شود.

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح اقیانوس یک استخر با کیفیت و زیباست که دارای ساختارسه طبقه بوده و به صورت پرتابل و سبک طراحی و تولید شده است. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
ظرفیت 400 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...