استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی

bestway 51145/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی از جدید ترین استخر های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که توسط برند bestwey طراحی و تولید شده است . این استخر بادی کودک به دلیل طراحی میوه ای و توت فرنگی خود با نام استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی شناخته می شود ، در میان کودکان بسیار محبوب می باشد . این استخر بادی در قطر 160 سانتی متر و در ارتفاع 38 سانتی متر ساخته شده است که برای سنین بالای 2 سال مناسب می باشد . بست وی برای طراحی این استخر بادی از pvc طرحدار رنگی با طراحی توت فرنگی استفاده کرده است که جلوه بسیار شاد و دوست داشتنی به محصول بخشیده است .

این استخر بادی در واقع از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است که می توان آن را از بهترین آرگونومی های ساخت استخر در نظر گرفت . وزن بسته بندی این استخر بادی همچنین 2 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل کرد . بست وی برای استحکام بیشتر ، کف استخر بادی فوق را به صورت دولایه در نظر گرفته است . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول pvc می باشد . لازم به ذکر است که استخر های بادی کودک گرد موجود در فروشگاه اینتکس بسیار متنوع بوده و حتی نمونه های دیگر آن در طراحی های میوه ای و حیوانات با قطر های بزرگ و کوچکتر تولید شده اند شما می توانید با مقایسه بین محصولات ، استخر بادی مدنظر خود را از فروشگاه خریداری کنید .

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی از سری استخر های بادی با طراحی میوه ای می باشد که بست وی با استفاده از بدنه رنگی ، آن را به صورت جذاب و زیبا طراحی کرده است . استخر های بادی قابلیت حفظ مقدار زیادی آب را در داخل خود دارند که به کمک طراحی عالی ، می توانند وزن آب را به خوبی تحمل کنند و بستر های کوچک آبی را برای بازی های شاد و مفرح کودکان فراهم کنند . استخر های بادی به صورت کلی به دو دسته استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در ابعاد و همچنین نوع طراحی است . در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم .

تولید و ساخت

یکی از متنوع ترین استخر های بادی ، استخر هایی با ساختار گرد می باشد ، استخر های بادی گرد گرچه ظاهری ساده تر داشته باشند ، اما از محکم ترین و قوی ترین دیواره ها را استخر های بادی گرد دارند . ساختار استخر های بادی گرد عمدتا از تشکیل چندین حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ایجاد می شود ، همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی فوق از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، از این رو فشار بر روی دیواره ها کاسته شده و حتی در صورت آسیب دیدگی یکی از حلقه ها ، دیگر حلقه ها تحت تاثر قرار نخواهند گرفت . بر روی هر حلقه دریچه هوا قرار دارد تا از آن طریق بتوانید دیواره ها را باد کنید . قسمت زیرین این استخر نیز توسط یک کفی ضخیم پوشیده شده است ، تمامی درز ها به خوبی در این استخر پوشیده شده اند زیرا پرس آن به بهترین شکل توسط شرکت بست وی صورت گرفته است .

جنس استخر

عمدتا شرکت بست وی برای ساخت استخر های بادی خود از جنس بسیار خوب pvc استفاده می کند ، پی وی سی به دلیل اینکه در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و پوسیده نمی شود گزینه عالی برای ساخت استخر بادی و دیگر محصولات بادی برای تفریحات آبی می باشد . این جنس همچنین در برابر نور آفتاب مقاوم است ، بسیاری از وسایل پلاستیکی ممکن است در مجاورت با خورشید و اشعه های مضر آن پوسیده شوند ، به همین خاطر خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد ، اما pvc اینگونه نبوده و می تواند به خوبی در برابر اشعه های مضر فرابنفش مقاومت کند ، از این رو شما می توانید از استخر بادی خود در محیط های باز استفاده کنید . قسمت کف استخر از ساختار دولایه برخوردار است تا ضخامت آن افزایش یابد .

راه اندازی استخر بادی

برای راه اندازی در ابتدا شما باید محل مناسبی را برای استفاده از استخر در نظر بگیرید ، زمین های همواری که عاری از هر گونه کثیفی و سنگ باشد گزینه خوبی برای راه اندازی خواهد بود . استفاده از استخر بر روی زمین های شنی یا آسفالت توصیه نمی شود ، شما می توانید با استفاده از یک زیرانداز و حتی ابر یا تاتمی ، سطح زمین را نرم تر کنید . شما می توانید با تهیه و خرید پمپ باد ، راه اندازی استخر را ساده تر و سریع تر کنید . باد کردن بدنه توسط دریچه هایی که بر روی هر حلقه بادی انجام می پذیرد . پس از باد کردن از محکم شدن درب دریچه ها مطمعن شوید ، پس از آن استخر را از آب پر کنید . راه اندازی بدنه و پر کردن استخر از آب به طور همزمان توصیه نمی شود .

تعمیرات استخر بادی

بدنه استخر های بادی اگر چه بسیار مقاوم هستند ، اما به دلیل اینکه از ضخامت کمی برخوردار هستند در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب می بینند و همچنین وسایل داغ و با حرارت بالا نیز می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود . آسیب دیدگی هایی چون پارگی جزئی و یا سوراخ شدن بدنه قابل تعمیر هستند ، اما آب شدن استخر توسط حرارت غیر قابل تعمیر خواهد بود . برای تعمیرات استخر بادی ، بسته های تعمیراتی مخصوصی توسط شرکت های سازنده استخر بادی عرضه شده است که می توان با استفاده از لیبل و چسب مخصوص قسمت های آسیب دیده را پنچر گیری کرد . پنچر گیری استخر بادی موقتی نبوده و در صورت مراقبت درست دیگر نیازی به تعمیر دوباره نخواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...