استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

intex 57161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس با طراحی بسیار زیبا تولید شده است که با توجه به طراحی متفاوت و ایجاد دو استخر بادی در قالب یک استخر بزرگ ، این محصول مناسب برای تمامی سنین شده است ، که البته کودکان سنین پایین نیز می توانند با نظارت والدین به بازی و تفریح بپردازند ، استخر های بادی محصولاتی ایمن و بسیار دوست داشتنی هستند که می توانید آن ها را در حیاط خانه ، ویلا ، پارک ، مهد کودک و ... راه اندازی کرده و بستر آبی بسیار خوبی را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم کنید . شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

این تشک بادی که به صورت طراحی جنگل ساخته شده است ، به مانند یک برکه میماند که در درون آن حیوانات عروسکی همچون تمساح ، اسب آبی قرار دارد که در لبه برکه نیز پرندگانی همچون فلامینگو و حیواناتی همچون میمون قرار دارد که جلوه زیبا تری را به استخر بادی بخشیده است . این استخر در کنار خود یک سرسره بادی مجزا دارد که می توانید آن را راه اندازی کرده تا کودکان از سرسره نیز استفاده کنند . برای رفتن به بالای سرسره کودکان وارد استخر عمق تر شده و از آن جا به استخر بزرگ تر که عمق کمی نیز دارد ، سر می خورند . این استخر همچنین دارای آبپاش در لبه های بادی خود است که می تواند با فوران آب جلوه زیبایی را به استخر بخشیده و همچنین سبب خنک شدن کودکان شود .

راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

در خرید استخر های بادی روی آب بایستی به مواردی توجه داشته باشید که فروشگاه تهران اینتکس در این بخش قصد دارد تا راهنمای خرید شما عزیزان باشد تا بتوانید به سادگی و با اطمینان بیشتر خرید های خود را انجام دهید . مهم ترین چیز در انتخاب محصولات بادی ، خرید آن ها از برند های معتبر است ، زیرا هر تولید کننده ای نمی تواند محصولات بادی را با کیفیت بسیار خوب طراحی کند ، بنابراین برند های معتبر که به دلیل تولیدات موفقشان شناخته شده اند ، بهترین انتخاب خواهند بود . در این میان می توان به برند هایی همچون اینتکس و بست وی ، اینتایم و جیلونگ اشاره کرد که مدل فوق نیز تولید شده توسط برند بزرگ آمریکایی بست وی می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کرده است . در خرید استخر بادی کودک نیاز است تا به رده سنی محصول تولید شده توجه داشته باشید تا مناسب برای کودک شما باشد . مدل فوق یعنی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس برای سنین کودکان بالای 4 سال مناسب است که البته سنین پایین تر نیز می توانند با نظارت والدین بازی کنند . حداکثر وزنی که می تواند سرسره بادی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس تحمل کند ، 81 کیلوگرم است که در میان کودکان می توان گفت محدودیت وزنی به حساب نمی آید .

جنس استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

جنس بدنه استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس از مهم ترین بخش های آن است که بایستی در هنگام خرید توجه داشته باشید . هرچه جنس بدنه مرغوب تر و درجه یک تر باشد ، دوام و استحکام استخر بادی نیز افزایش خواهد یافت . اینتکس برای ساخت بدنه استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس از موادی به نام pvc استفاده کرده است که یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی به شمار می آید ، زیرا این مواد ضد حساسیت بوده و استفاده از آن در این محصولات ، آسیب های پوستی را برای کودکان ایجاد نخواهد کرد ، همچنین ضد آب بودن این جنس سبب شده است تا در صورت استفاده مداوم از محصولات بادی در مجاورت با آب آسیبی به آن وارد نشود .

بنابراین لازمه هر محصول بادی همچون استخر بادی نیازمند آن است که بدنه ضد آب داشته باشد که برند تولیدی این محصول به دلیل سابقه بسیار درخشان خود ، از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی استفاده کرده است تا اینچنین بتواند طول عمر محصولات بادی خود را افزایش دهد . و البته دوام و کیفیت بالا پی وی سی نیز سبب طول عمر زیاد این محصول شده است که مقاومت در برابر نور و اشعه های خورشیدی از دیگر دلایل افزایش طول عمر استخر بادی می باشد که ویژگی های خوب پی وی سی سبب آن شده است تا شرکت اینتکس تمامی محصولات بادی خود را اعم از استخر ها و جکوزی های بادی ، مبل بادی ، تخت و کاناپه های بادی  و ... را نیز از همین جنس تولید کند .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس از جدید ترین و موفق ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته شده است که کودکان می توانند از آن به عنوان یک پارک آبی استفاده کنند . این استخر دوست داشتنی با توجه به طراحی بی نظیر و همچنین حیوانات عروسکی زیبای خود به دلیل شباهت به جنگل با نام استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس شناخته می شود . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کنیم و راهنمای خرید استخر بادی کودک شما باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

ساختار و طراحی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

ساختار و طراحی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس در واقع به صورت مستطیلی است که طول و عرض آن به ترتیب 244 در 195 سانتی متر می باشد که می توان گفت نسبت به سایر استخر های بادی از ابعاد بزرگتری برخوردار است . این ابعاد بزرگ موجب شده است تا این استخر بتواند بر روی خود سرسره بادی جای دهد . با توجه به تصاویر مربوطه به محصول می بینید که این استخر در واقع از دو استخر تشکیل شده است که یک استخر عمیق در دل استخر بزرگتر قرار دارد ، استخر عمق تر که کوچک تر نیز می باشد در محل پله های سرسره قرار دارد و کودک بایستی برای رفتن به بالای سرسره وارد استخر عمیق شده و با سر خوردن به داخل استخر دیگر بیوفتد . همچنین از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به سرسره مجزا آن اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید و یا اصلا آن را راه اندازی نکنید .

در کناره های این استخر و در قسمت لبه آن فواره های آبی را مشاهده می کنید که به دلیل قرار گرفتن آبپاش و وصل شدن آن به شلنگ آب ایجاد شده است ، بنابراین شما نیز می توانید برای فوران آب ، شلنگ آب را به استخر متصل کنید تا این فواره ها ایجاد شود و کودکان در هنگام بازی خیس و خنک شوند . لبه های این استخر یک فلامیگو عروسکی و یک میمون به صورت عروسکی طراحی شده اند که میمون از روی درخت های بادی آویزان است ، همچنین دو عروسک بادی تمساح و اسب آبی نیز در داخل آب استخر قرار دارد که جلوه زیبایی را به استخر بخشیده است . 

برند تولیدی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

شاید یکی از موارد مهمی که بایستی در خرید محصولات بادی به آن توجه داشته باشید ، برند تولیدی این محصولات است چرا که انتخاب و خرید محصولات بادی از برند های معتبر می تواند سبب اطمینان شما از خرید شود زیرا کیفیت ساخت محصولاتی که توسط برند های شناخته شده تولید شده اند ، بسیار بالا بوده و همین علت نیز سبب شناخته شدن محصولات گردیده است . استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس که در نام محصول ، اسم شرکت تولید کننده ذکر شده است ، توسط شرکت آمریکایی intex تولید گردیده است که یکی از معروف ترین برند های فعال در حوزه تولید محصولات بادی تفریحی می باشد که ما نیز توصیه به خرید محصولات بادی برند اینتکس را داریم .

راه اندازی و مراقبت از استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

اگرچه ابعاد استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس بزرگ است ، اما راه اندازی آن بسیار ساده بوده و چندان دشوار نیست ، شما می توانید حتی برای راه اندازی از پمپ های باد کمک بگیرید تا بهتر استخر بادی خود را راه اندازی کنید و وقتتان زیاد برای این کار تلف نشود . بهترین نوع پمپ نیز استفاده از پمپ های باد دستی و پدالی می باشد که می توانید در دسته بندی پمپ باد اینتکس آن ها را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید .

قبل از راه اندازی چند نکته مهم را نیاز است مطرح کنیم که آن هم آسیب پذیری این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده می باشد ، لذا توصیه می شود که برای جلوگیری از آسیب دیدگی از زیرانداز استفاده کرده و از بردن اجسام تیز و یا زبر به داخل استخر جلوگیری شود ، توصیه می شود که از لباس های نرم نخی استفاده شود . از کشیدن  و جابجا کردن استخر جلوگیری شود . زیرا عوامل گفته شده می تواند استخر را دچار آسیب دیدگی کند . در بدنه و بخش های عروسکی و همچنین سرسره این استخر دریچه های باد مجزایی قرار دارد که نیاز است تا آن ها را نیز باد کنید . 

مراقبت و نگهداری استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

مراقبت و نگهداری از استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس مسئله بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه داشته باشید ، زیرا این محصولات ساختار بادی داشته و بدنه آن از ضخامت کمی برخوردار است که البته این ضخامت برای ایجاد فشار و یا وزن آب کاملا مناسب است ، اما در برابر ضربه با اجسام تیز و یا برخورد با سطوح زبر یا اشیاء برنده آسیب پذیر است که شما می توانید با مراقبت صحیح و با استفاده از زیرانداز می توانید از بخش زیرین استخر مراقبت کنید ، همچنین سعی کنید استخر را بر روی سطوح صاف راه اندازی کرده و زمین های چمنی یا خاکی ، سرامیکی یا کاشی را برای راه اندازی انتخاب کنید . زمین های سنگی ، شنی یا آسفالت سطوح مناسبی نیستند . 

تعمیرات استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس

در بخش های قبلی نحوه صحیح راه اندازی استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس به شما عزیزان توضیح داده شد و همچنین با نحوه مراقبت و نگهداری از استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس نیز آشنا شدید ، از این رو می توانید با توصیه های گفته شده از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری کنید ، اما با توجه به اینکه گاهی ممکن است حتی با رعایت نکات گفته شده باز هم محصول بادی شما دچار آسیب دیدگی شود ، بنابراین شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به سادگی خودتان پنچرگیری محصول بادی را انجام داده و از آن به مانند روز اول استفاده کنید .

با توجه به امکان آسیب دیدن این محصولات بادی ، شرکت اینتکس برای محصولات بادی خود برچسب تعمیرات ایجاد کرده است که در کنار بیشتر محصولات بادی خود همچون استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس قرار داده است تا بتوانید به سادگی از آن برای پنچرگیری استفاده کنید . البته شما می توانید تعداد بیشتری از برچسب های تعمیرات را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس نیز کمک بگیرید تا نمایندگی تعمیرات را برای شما انجام دهد .

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده و بررسی کامل و جامع استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس می توان گفت که این استخر بادی بزرگ می تواند یک بستر آبی بسیار دوست داشتنی و جذاب برای بازی های شاد و مفرح کودکان در حیاط خانه باشد که حتی می توانید از آن در سفر های خود نیز بهره مند شوید . شما عزیزان می توانید این کالا بسیار محبوب را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری از فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کنید و آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند به کودکان خود بدهید تا در روز های گرم تابستانی بازی های شاد و پر تحرکی را انجام دهند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...