استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس

intex 30022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس محصولی زیبا و دیدنی مناسب برای تمام سنین است. از این کالا علاوه بر کودکان ، بزرگسالان هم می توانند استفاده کنند زیرا دارای این استخر در چند سایز مختلف عرضه شده و سایز بزرگ ان نیز دارای ابعاد بزرگ و ارتفاع مناسبی هم در بین استخر های دیگر می باشد. ساختار این محصول به صورت سه طبقه بوده که هر لایه با لایه زیرین خود دقیقا هم اندازه می باشد. هم چنین بر روی بدنه این محصول طرح انواع حیوانات هم به چشم می خورد که به زیبایی هر چه تمام تر بر روی این محصول دیده می شود. بخش های داخلی این محصول ابی رنگ بوده و لایه بالایی این کالا نیز از رنگ زرد ساخته شده است. بدنه این محصول از نوع PVC تولید شده است که همین عامل سبب شده تا مقاومت بالایی هم داشته باشد. هم چنین از این استخر چندین نفر به صورت هم زمان هم می توانند استفاده کنند که از دیگر خصوصیات این کالا به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس از نمونه استخر های بادی مناسب برای کودکان است که در ابعاد نسبتا بزرگی تولید شده ، این محصول از نمونه محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از ساختار بسیار مقاوم و اجناس مرغوب ساخته شده است ، بی شک با خرید استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس می توانید بستری ایده آل ، دوست داشتنی ، شاداب و جذاب را برای کودکان خود در خانه و هر جای دیگری فراهم کنید ، در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس شما را با سایر ویژگی های محصول آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین و مهم ترین مسئله در محصولات بادی نحوه طراحی و آرگونومی ساخت آن ها می باشد چرا که هر چه طراحی بهتر باشد به مراتب محصولی زیبا تر را خواهید داشت و هر چه آرگونومی ساخت محصول بهتر باشد به مراتب استخر بادی ایده آل ، مقاوم و با دوام تر را خواهید داشت . این استخر بادی به صورت مستطیلی و از روی هم قرار گرفتن دو حلقه بادی با دو مخزن جداگانه ساخته شده است ، این لایه ها به بهترین شکل بر روی هم پرس شده و مانع از خروج آب می شوند . قسمت بیرونی و دیواره های این استخر بادی به صورت شفاف و با طرح حیوانات مزین شده است که همین طراحی باعث زیبا تر و جذاب شدن محصول گردیده است ، قسمت بالایی استخر بادی فوق نیز زرد رنگ بوده و قسمت داخلی آن به رنگ یک دست آبی می باشد .

جنس بدنه

اینتکس سعی کرده است تا این محصول را نیز به مانند دیگر استخر های بادی با کیفیت و محبوب خود از pvc تولید کند ، چرا که پی وی سی از قدرت کشسانی بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند در برابر دما ، فشار ، ضربه و رطوبت مقاوم باشد . این جنس ضرری برای محیط زیست نداشته و برای پوست کودکان نیز مضر نیست چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده است . قسمت زیرین این محصول از ساختار دولایه برخوردار است چرا که این قسمت بیشتر از دیگر قسمت ها در معرض ساییدگی می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس مقابل در ابعاد ( طول : 300 سانتی متر ، عرض : 178 سانتی متر و ارتفاع : 60 سانتی متر ) ساخته شده که مناسب برای کودکان و نوجوانان است ، همچنین نمونه مشابه دیگری از این طرح اما با ابعاد کوچکتر نیز تولید شده که می توانید در صورت نیاز آن را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . نمونه بزرگ این استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس فضای خوبی را برای کودکان فراهم خواهد کرد به طوریکه حتی بزرگسالان نیز می توانند برای ریلکس کردن از آن استفاده کنند . وزن کلی این محصول برخلاف ابعاد بزرگ آن به 3 کیلوگرم می رسد ، ابعاد بسته بندی محصول همچنین بسیار کوچک است به همین دلیل نیز به راحتی می توانید استخر بادی خود را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر بادی فوق در هر دو ابعاد نیز بسیار ساده است ، بر روی بدنه این محصول به تعداد حلقه ها و مخزن های باد یک دریچه در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن دریچه ها می توانید استخر بادی خود را باد کنید ، برای باد کردن می توانید از پمپ باد دستی که مناسب ترین نوع پمپ برای این استخر بادی می باشد استفاده کنید . در هنگام باد شدن توصیه می شود که محصول را به طور کامل پهن کنید ، از یک زیر انداز برای قرار دادن استخر بر روی آن استفاده کنید ( مخصوصا زمانی که قرار است استخر بادی خود را در محیط های باز و محل هایی که سنگ ریزه وجود دارد ) ، در هنگام پر شدن استخر آن را تحت فشار قرار ندهید و بر روی آن بپرید ، باد استخر نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد . در صورت آسیب دیدگی می توانید از برچسب های تعمیرات برای ترمیم هر چه بهتر محصول خود استفاده کنید .

سخن پایانی

برچسب های تعمیری در کنار محصول وجود دارد اما شما می توانید برای تهیه بیشتر آن ها از فروشگاه اینتکس اقدام کنید ، با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به کیفیت بسیار بالای استخر بادی کودک طرح حیوانات اینتکس پی برد ، پس اگر به دنبال خرید یک استخر ایده آل و دوست داشتنی برای کودکان خود هستید می توانید این محصول را یکی از بهترین انتخاب ها بدانید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 410 لیتر
طول 300 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...