استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی

115526

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی محصولی با ظاهری جذاب و رنگ هایی شاد می باشد که که در کناره ها اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا برای سرگرمی بیش تر کودک تعبیه شده است. این استخر بادی دارای یک سرسره بادی سرخود بوده که برای کودم بسیار مهیج می باشد. در قسمت جلویی آن یک تانک بادی تعبیه شده که در واقع یک آبپاش می باشد. بدنه محصول و اجزای آن از وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. اما به منظور افزایش مقاومت آن، کف این محصول از جنس وینیل دولایه تهیه شده که استحکام بالایی داشته و در حین جابجایی و تفریح کودک دچار مشکل نخواهد شد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک قرار دهید. همچنین این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را دارا می باشد. وزن آن در حدود 2 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد. برای تهیه استخر بادی کودک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت استثنایی و قیمت عالی از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی یکی از جدید ترین قصه های بادی کودک می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با دارا بودن رنگ های زیبا و اسباب بازیهای بادی سرخود و مجزا توانسته در لیست محبوب ترین استخرهای بادی کودک قرار گیرد و در کمترین زمان ممکن به فروش خود را به دست یابد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

یکی از مهم ترین مواردی که در حین خریداری محصولات مورد نیاز کودکان می بایست به آن توجه نشان داد شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. زیرا این مورد علاوه بر زیبایی محصول مورد نظر بر کارایی آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. بدنه این استخر به رنگ آبی بوده که بر روی آن یک سرسره بادی نارنجی رنگ در نظر گرفته شده است که موجب سرگرمی کودک شده و قادر است فضایی شاد و مفرح برای کودک به ارمغان آورد. در قسمت جلوی این محصول یک عدد توپ در نظر گرفته شده است که در واقع یک آبپاش سر خود می باشد که برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. در کناره های این استخر بادی دو عدد اسباب بازی بادی سر خود تعبیه شده است که به شکل کوسه و درخت می باشد و همچنین دو عدد شمشیر بادی مجزا در نظر گرفته شده که کودک شما را در حین استفاده از استخر بادی سرگرم می نماید. همچنین به منظور استفاده از این محصول ابتدا می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و یا برقی و از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه استخر آن را راه اندازی نمایید.  

جنس بدنه 

همانطور که می دانید مهم ترین نکته در حین انتخاب محصولات بادی کودکان جنس و کیفیت بدنه محصول مورد نظر می باشد. زیرا محصولی هرچند زیبا ولی فاقد کیفیت مطلوب فاقد کارایی مناسب بوده و مدت زمان اندکی در اختیار کودک قرار خواهد داشت. شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر آسیب دیدگی و پوسیدگی در برابر نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به منظور افزایش کیفیت محصول مورد نظر کف آن را از وینیل دو لایه تهیه نموده است که در حین استفاده کودک و نیز جا به جایی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و ظرفیت آب 

 

از دیگر ویژگی‌های یک محصول کامل و بی عیب و نقص می توان به ابعاد و وزن مناسب محصول مورد نظر شارژ نمود. این محصول دارای طول 295 سانتی متر عرض 191 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی برای استفاده چند کودک به طور همزمان بوده و می توان علاوه بر فضای باز آن را در فضای بسته نیز مورد استفاده قرار داد .وزن این محصول بسیار اندک بوده و در حدود ۲ کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و می توان آن را در مسافرت نیز مورد استفاده قرار داد. ظرفیت آب آن نیز در حدود دویست و شش لیتر بوده که برای محصولی با این ابعاد کاملاً مناسب و قابل قبول به نظر می رسد. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به منظور افزایش طول عمر آن می بایست در حین استفاده در فضای باز و زمین ناهموار از یک زیر انداز برای زیر آن استفاده نموده و از برخورد اشیا نوک تیز به بدنه آن ممانعت نماید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را به متخصصین شرکت بسپارید. 

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی محصولی با طراحی جذاب و رنگهای شاد می باشد که با دارا بودن اسباب‌بازی‌های مجزا و سرخود بادی قادر است کودک شما را ساعت ها سرگرم نموده و آن را در محیطی شاد و مفرح قرار دهد. این محصول از بدنه مقاوم ای برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و به همین منظور می توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 374 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف وینیل
پمپ پمپ دستی دارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای آبپاش با طرح توپ
رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...