استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود

bestway 53026E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود

استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود یکی از مجموعه بازی های آبی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا به شکل بادی می باشد. این استخر عمق کمی داشته تا بیشتر برای تفریحات آبی تا شنا مورد استفاده قرار گیرد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC به رویه طرح چرم بوده و به دلیل داشتن رنگ بندی شاد در بدنه خود باعث جلب توجه کودکان خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن آبپاش بادی سرخود بوده و یک کوسن بادی مجزا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف آن تعبیه شده تا موجب تخلیه شدن هر چه راحت تر این کالا شود.

استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود

استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود از محصولات زیبای برند بست وی می باشد که دارای وسایل و اسباب بازی های سرگرمی بادی نیز در کنار استخر  بادی می باشد و به خوبی می  توانید با هدیه دادن این محصول به کودکتان روز  های خوشی را برای وی  فراهم آورید . همچنین جنس رویه این محصول از  جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و  ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کنند . رنگبندی شاد استفاده شده در این محصول متناسب با روحیات کودکانه می باشد و می تواند شادی را در وی به وجود آورد . به همراه این محصول یک آبپاش سرخود بر روی آن تعبیه شده است که کودک می توواند هنگامی که درون استخر بادی فواره دار به آب تنی مشغول است توسط  آن  آب پاش به بازی بپردازد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی  این محصول به صورت استاندارد و مطابق  با سلایق  کودکانه می باشد که به خوبی می تواند مورد توجه کودک شما قرار بگیرد و رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد . این محصول به صورت  گرد طراحی شده  است که در طرفین آن آبپاش سرخود به همراه یک کوسن بادی مجزا و همچنین وسایل بازی نیز تعبیه شده است که بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده است و در سرگرم شدن هر چه بیشتر کودک به هنگام آب تنی  در این استخر  بادی کمک می کند .

جنس استخر بادی :

جنس رویه استخر  بادی طرح مار آبپاش دار از پی وی سی طرح چرم می  باشد که دارای  رویه ی نرم و راحت می باشد و بهترین حالت را برای  کودک شما فراهم می آورد تا  به هنگام استفاده از  این استخر  بدن کودک به هیچ عنوان دچار  خراش و یا آسیب نشود . پی وی سی از برترین اجناس استفاده شده در تولید استخر  های بادی می  باشد که توسط برترین برندهای مطرح جهانی نیز در تولید محصولات بادی مورد استفاده قرار  می گیرد . ضخامت لایه های استفاده شده  در این استخر  بادی 0.24 میلی متر می  باشد که بر کیفیت و مقاومت آن افزوده است .

ابعاد  ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این محصول معادل ( طول : 193 سانتی  متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 89 سانتی متر ) می  باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی کودک شما فراهم می  آورد و  حتی می تواند مورد استفاده ی دو یا چند کودک به صورت همزمان قرار بگیرد که از مزیت های  این استخر  بادی کودک به حساب می آید . همچنین وزن محصول برابر با 2 کیلو گرم می باشد که نشان از  سبک بودن آن  دارد و به خوبی و بدون درد سر می تواند در سفرها و تفریحات شما عزیزان بستر خوبی را برای تفریح کودکتان فراهم آورد . ظرفیت آب این استخر بادی کودک برابر 120 لیتر می باشد که به سادگی پر شده و خیال شما را از بابت فراهم آوردن آب این استخر بادی  کودک راحت می  کند . همچنین عمق این استخر  به گونه ای می  باشد که می توانید از  آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و با یک تیر و خرید این محصول چند نشان بزنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی  این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و خودکار نیز امکان پذیر می باشد فقط کافیست  محفظه ی باد استخر را به بخش  ورودی  باد این  محصول وصل کرده و باد را به درون محصول هدایت کنید تا محصول شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . فقط در هنگام باد کردن محصول از زیاد باد کردن و یا کم باد آن خودداری نمایید زیرا طول عمر محصول را کاهش داده و نمی توانید کارایی انتظار داشته از محصول را شاهد باشید . برای نگهداری از محصول نیز  باید از برخورد هرگونه اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع و آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی :

استخر بادی کودک طرح مار با آبپاش سرخود از برترین استخرهای بادی کوودک تولیدی توسط برند بست وی  می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است  و از  کیفیت فوق العاده ای برخوردار است . همچنین جنس  استفاده شده در این محصول از پی وی  سی با ضخامت بالا می باشد که مقاومت آن  را در برابر فشار و  ضربه دو چندان کرده است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع مجموعه بازی
 طول 193 سانتي متر
 عرض 150 سانتي متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 ظرفیت 120 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای آبپاش بادی سرخود
 مناسب سنین کودکان و خردسالان
 دارای اسباب بازی سرخود و مجزا
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...