استخر بادی کودک طرح ماهی کوچک

intex 57111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماهی کوچک

استخر بادی کودک اینتکس طرح ماهی کوچک یکی از استخر های تولید شده با طراحی زیبا و دوست داشتنی در سال 2018 می باشد که کاملا متفاوت تر از سایر استخر های این رده طراحی شده است. این استخر بادی دارای رنگ بندی زرد می باشد و با ترکیب آن با نارنجی روشن و تیره پولک های ماهی را شبیه سازی کرده است. در طراحی این ماهی رنگ های آبی و ... نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ابعاد این کالا برابر با ۱۴۰ سانتی متر طول و عرض ۱۲۴ سانتی متر است که فضای بیرون به بیرون استخر را در نظر گرفته است اما قسمت داخلی آن برای بازی و تفریح کودک کوچکتر است. این استخر با ارتفاع ۳۴ سانتی متری و با عمق مفید ۱۰ سانتی متری ظرفیت ۳۶ لیتر آب را داشته و می تواند گزینه مناسبی برای بازی و تفریحات کودکان ۱ تا ۳ سال باشد.

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح ماهی کوچک

استخر بادی کودک طرح ماهی کوچک یکی از محبوب ترین و با کیفیت ت رین استخرهای بادی کودک می باشد که توسط برند مطرح اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران محصولات بادی باز کند . این استخر بادی از جنس وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی طرح ماهی کوچک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول بررسی این محصول قصد داریم تا به تحلیل طراحی و آرگونومی ساخت این استخر بادی بپردازیم . همانطورکه از ماهیت کودکانه این استخر بادی مشخص می باشد طراحی آن به صورت ماهی می باشد که به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک شما عمل کند . این استخر بادی در رنگبندی های متعددی موجود می باشد که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . فضای در نظر گرفته شده در این استخر به گونه ای می باشد که می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید . به همراه این استخر بادی برای شما عزیزان نیز یک عدد بر پسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در مواقع بروز مشکل و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این محصول از وینیل می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی است و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین جنس استفاده شده در کف این محصول از وینیل دو لایه می باشد که از مقاومت بالاتری در برابر فشار و ضربه برخوردار است و در واقع استحکام این استخر بادی را بیش از پیش بالا برده است . وینیل از جنس های محبوب در میان تولید کندگان و همچنین مطرف کنندگان می باشد و دلیل عمده این محبوبیت مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر بادی کودک با قیمت ارزان می باشد که در مقایسه با سایر استخر های بادی کودک از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و می تواند نیاز های کودک شما را به خوبی برطرف نماید . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 0.9 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می توان آن را به راحت ترین شکل ممکن جا به جا نمود . همچنین در هنگام خرید استخر های بادی ، نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار می  باشد حجم آب استفاده شده در  این استخر ها است که در برآورده شدن نیاز های شما نقش بسزایی را ایفا می کند . ظرفیت آب این استخر بادی 36 لیتر می باشد که در مقایسه با سایر استخر های بادی کودک ایده آل است .

جمع بندی :

استخر بادی طرح ماهی یکی از برترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی برند اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بالا و ظاهری زیبا نیز برخوردا می باشد . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این استخر بادی از وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه درکنار نرمی و انعطاف پذیری مناسب برخوردار است . همچنین وزن این محصول بالغ بر 1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی و جمل و نقل می باشد . استخر بادی طرح ماهی کوچک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوع گرد
 طول 140 سانتي متر
 عرض 124سانتي متر
 ارتفاع 34سانتی متر
 ظرفیت 36 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 قابلیت تغییر سایز سایه بان
 مناسب کودکان 1 تا 3 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...