استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

intex 57154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که با در نظر داشتن علاقه و سلیقه کودکان با شکل و شمایل متفاوتی تولید شده است که می توان گفت این استخر را به یک مجموعه تفریحات آبی تبدیل کرده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، استخر بادی کودک فوق بسیار شبیه به یک مزرعه می باشد که در کنار آن حصار بندی شده و همچنین طراحی گل و گیاه هایی همچون قارچ ، بوته ها و درختچه ها با وجود پروانه های عروسکی بادی ، جلوه زیبا تر و واقعی تری را استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس به عنوان یک مزرعه زیبا بخشیده است .

این استخر بادی به صورت لوبیایی طراحی شده است که در بخش باریک مرکزی آن سرسره بادی قرار دارد که گویی استخر را به دو قسمت تقسیم کرده است . در بخش بالای استخر نیز یک رنگین کمان بسیار زیبا استخر را مزین کرده است که در وسط این رنگین کمان بادی ، آبپاشی قرار دارد که می توانید آن را با اتصال به شلنگ آب ، فوران آب را بر روی سرسره داشته باشید تا کودک بتواند در هنگام بازی و تفریح خنک شده و همچنین سرسره سطح لغزنده تری را نیز داشته باشد . در بخش نقد و بررسی بیشتر با تمامی ویژگی ها و خصوصیات این محصولات آشنا خواهید شد . 

راهنمای خرید استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

استخر های بادی که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید می شوند ، عمدتا به دو دسته استخر های بادی معمولی و مجموعه استخر بادی تقسیم می شوند که عمدتا مدل های مجموعه تفریحی آبی از ابعاد بزرگ تری برخوردار بوده و عمدتا دارای ویژگی ها و بازی های بیشتری نیز می باشند که می تواند برای کودکان بسیار دلچسب تر باشد . مدل فوق یعنی استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس نیز نمونه ای استخر های بادی طراحی شده به صورت یک مجموعه تفریحی آبی می باشد که در این طراحی بی نظیر خود سرسره بادی داشته و همچنین وجود اشکال عروسکی و ... توانسته به جذابیت آن ها بیافزاید . با توجه به اینکه عمدتا استخر های سایز بزرگ عمق کمی دارند ، کودکان سنین پایین تر و حتی بزرگسالان نیز می توانند به همراه کودکان به بازی و سرگرمی بپردازند . بنابراین برای استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس رده سنی خاصی مطرح نیست . و اما در خرید استخر بادی نیاز است که به برند تولیدی و جنس استفاده از آن نیز توجه داشته باشید که استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس توسط شرکت آمریکایی و پر آوازه اینتکس طراحی شده است که یکی از بهترین برند ها می باشد . در بخش بعدی نیز در رابطه با جنس استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

جنس استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

برای ساخت بخش های مختلف استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس از pvc طرح چرم استفاده شده است . بنابراین تمامی بخش های لبه استخر ، بخش های بادی ، کف غیر بادی و دیگر طراحی های عروسکی مانند سرسره بادی ، رنگین کمان بادی و درختچه های آن نیز از همین جنس تولید شده است ، زیرا این جنس علاوه بر ضد آب بودن ، در برابر نور آفتاب نیز مقاوم می باشد . طول عمر پی وی سی بسیار بالا بوده و می توانید سال های سال از آن استفاده نمایید . این جنس همچنین وزن سبکی دارد ، به طوریکه ابعاد بسیار بزرگ این استخر در حالت بسته بندی خود تنها به 5 کیلوگرم می رسد .

نحوه راه اندازی استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

شرکت اینتکس برای تمامی بخش های بادی استخر بادی کودک طرح مزرعه ، دریچه باد قرار داده است که شما نیز می توانید از این قسمت ها نسبت به راه اندازی استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس اقدام کنید . توجه داشته باشید که ابعاد استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس بسیار بزرگ بوده و شاید نیاز باشد که با استفاده از پمپ های باد آن ها را راه اندازی کنید تا راه اندازی شما بسیار سریع تر و ساده تر شود . 

مراقبت و نگهداری استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

استفاده از استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس توام با نگهداری صحیح و مراقبت از آن ها خواهد بود ، زیرا محصولات بادی اینتکس آسیب پذیری بالایی داشته که عمدتا نیز این آسیب دیدگی ها بر اثر سوراخ شدن و یا پارگی در برخورد با اجسام تیز و برنده است . به عنوان مثال استفاده از زیرانداز می تواند کمک شایانی در برابر محافظت کف استخر بادی در برابر آسیب دیدگی و ساییدگی باشد . زمانی که استخر بادی از آب پر است ، آن را جابجا نکرده و بر روی زمین نکشید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس با طراحی بسیار جذاب خود به یکی از محبوب ترین استخر های بادی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان تبدیل شده است که والدین می توانند این محصولات بادی ایمن را برای بازی های پر تحرک و شاداب آن ها در روز های گرم تابستان تبدیل کند . استخر های بادی با توجه به ساختاری که دارند می توانند محیطی ایمن را آب بازی فراهم کنند تا اینچنین کودکان بتوانند لحظات شاد و خوشی را در کنار دوستان و در کنار خانواده رقم بزنند . ابعاد بزرگ این استخر حتی می تواند به بزرگتر ها نیز اجازه دهد تا همراه با کودکان به بازی و تفریح بپردازند . استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری است که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت تا قبل از خرید استخر بادی بتوانید با اطلاعات کامل تر انتخاب خود را انجام دهید .

ساخت و تولید استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

ساختار کلی این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی به صورت لوبیایی می باشد که  در واقع یک استخر بزرگ را تشکیل داده است ، در بخش باریک این استخر لوبیایی یک سرسره بادی بزرگ قرار گرفته است که می توان گفت استخر بزرگ را به دو استخر کوچک تر تقسیم کرده است تا اینچنین کودک بتواند از یک استخر به داخل استخر جلویی سر بخورد . طراحی وصف ناپذیر و بسیار زیبای این استخر بادی ، آن را به یک مزرعه زیبا تبدیل کرده است که دیدن و بازی کردن با آن در این محیط شاد می تواند روحیه آن ها را بسیار شاداب کند . عمق این استخر نیز 13 سانتی متر است که خطری را برای کودکان سنین پایین ایجاد نمی کند با این حال بهتر است که کودکان خردسال در کنار والدین به بازی و تفریح بپردازند .

این استخر بادی علاوه بر قسمت استخر و سرسره بادی ، یک بخش رنگین کمان دارد که آن نیز به صورت بادی طراحی شده است ، در مرکز این رنگین کمان آبپاشی قرار دارد کخ می توانید از آن طریق با اتصال آن به شلنگ آب ، فوران آب را بر روی سرسره بادی داشته باشید ، با خیس شدن سطح سرسره ، کودکان بهتر می تواند سر خورده و در این میان نیز خودشان هم خیس و خنک شوند . وجود بوته ها و درختچه بادی در کنار قارچ ها و البته نرده های کناری به زیبایی این استخر بادی افزوده است .

ویژگی های استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس اشاره کرد ، کم حجم بودن آن در هنگام بسته بندی می باشد ، بنابراین جای نگرانی از بابت نگهداری استخر بادی نخواهید داشت زیرا می توانید آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . شما می توانید از این محصولات حتی در سفر ها نیز استفاده کنید زیرا علاوه بر کم حجم  بودن وزن کمی نیز دارند که به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی استخر را با خود به سفر ببرید .

وزن این استخر تنها 5 کیلوگرم است . از خوبی های این استخر بادی و همچنین سرسره آن می توان به دوام بسیار خوب آن در برابر فشار ها اشاره کرد ، به عنوان مثال سرسره بادی این استخر قادر به تحمل وزن بیش از 54 کیلوگرم است که بیانگر دوام خوب این محصول و جنس بسیار عالی استفاده شده خواهد بود . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

تعمیرات استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس

این امکان برای استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس وجود دارد که بتوانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در کنار استخر بادی قرار گرفته است بتوانید ، این محصول را در زمان های آسیب دیدگی به سادگی تعمیر کنید . برای تعمیرات شما مقداری از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مخصوص کنید ، سپس آن را در محل آسیب دیده چسبانده و محل تعمیر شده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . این برچسب ها عمدتا از جنس خود محصول بوده که شرکت اینتکس آن را برای تعمیرات خانگی استخر های بادی طراحی کرده است . شما می توانید پس از تعمیرات به مانند روز اول از استخر بادی کودک طرح مزرعه اینتکس استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...