استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

intex 57165

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
3,200,000
10%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس از استخر های بادی طراحی شده به صورت پارک آبی می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است که به واسطه عمق نسبتا کمی که دارد می تواند توسط تمامی کودکان در هر سنی مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر ها می توانند بستری بسیار عالی را برای تفریحات آبی در فصل تابستان در حیاط خانه ها و ویلا یا باغ ، همچنین در پارک ها و مهدکودک ها ایجاد کند تا اینچنین با نظارت والدین یا مربی ها به بازی و تفریح بپردازند . این محصول توسط شرکت اینتکس تولید شده است و از نظر کیفیتی بسیار عالی است چرا که محصول اصل و اورجینال بوده و کاملا خارجی است .

در بخش مشخصات ابعاد این استخر قرار دارد که می توانید از آن مطلع شوید . از ویژگی ها و مزیت های این استخر بادی می توان به داشتن سایه بان بادی محصول که شبیه به قارچ طراحی شده است ، اشاره کرد ، همچنین سرسره بادی ، عروسک های بادی دریایی همچون تمساح ، آبپاش های قرار گرفته بر روی بدنه تمساح و دیواره های کناری استخر ، سطل بادی و ... اشاره کرد . سرسره قرار گرفته بر روی این استخر می تواند وزن بالای کودکان را به خوبی تحمل کند . شما می توانید این محصول بادی را در کمترین زمان راه اندازی و استفاده کنید .

ویژگی های استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس می توان به ابعاد بزرگ آن اشاره کرد که اینچنین کودکان بیشتری می توانند به صورت همزمان از استخر استفاده کنند و حتی بزرگتر ها نیز با کودکان خود به بازی و تفریح بپردازند . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس می توان به حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که فضایی را اشغال نمی کند و در کنار وزن کم خود به شما اجازه می دهد تا به سادگی محصول بادی خود را جابجا کرده و در هر جایی از آن استفاده نمایید . 

راه اندازی استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

برای راه اندازی ساده و راحت تر استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . تنوع زیادی از پمپ ها برای راه اندازی محصولات بادی طراحی شده اند که می توان به پمپ های باد دستی ، برقی ، فندکی ، شارژی و پدالی اشاره کرد که مدل های برقی تنها با جریان مستقیم برق کار می کنند که شاید برای راه اندازی استخر های بادی که عمدتا در خارج از خانه و یا به دور از پریز برق استفاده می شوند چندان کاربردی ندارد ، اما مدل های دیگر را می توانید با تحقیق و بررسی انتخاب و خریداری کنید .

 

مراقبت و نگهداری استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

محصولات بادی همواره نیازمند مراقبت هستند و بایستی در هنگام استفاده و راه اندازی آن ها به نکاتی توجه داشته باشید تا محصول بادی شما آسیبی ندیده و بتوانید سال های سال از آن ها بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنید . از مهم ترین توصیه هایی که البته رعایت نکردن آن ها منجر به آسیب دیدگی شده است می توان به عدم استفاده از زیرانداز در هنگام استفاده از استخر بادی در محیط های خارج از خانه اشاره کرد ، همچنین عدم انتخاب سطحی مناسب ، راه اندازی این محصولات در زمین های سنگی یا شنی و حتی آسفالت می تواند به کف استخر آسیب وارد کند. برخورد اجسام تیز یا ساییدگی بدنه نیز می تواند به منجر به آسیب دیدگی محصول بادی شود . میزان باد استخر بایستی به اندازه باشد . 

تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

طول عمر استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس بسیار بالاست ، اما به شرطی که از آن به خوبی مراقبت شود که در این رابطه نیز در بخش قبلی به صورت کامل توضیحاتی ارائه شد ، اما با این وجود گاهی ممکن است به صورت سهوی این محصولات دچار آسیب دیدگی شود ، زیرا این محصولات ساختار بادی داشته و در معرض آسیب دیدگی هستند ، شرکت تولیدی اینتکس نیز به این مورد توجه داشته است و در همین راستا ، برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات ارائه کرده است که این برچسب ها هم جنس با بدنه بوده که می توانید با چسب آن را بر روی محل آسیب دیدگی چسبانده و اینگونه محصول بادی خود را تعمیر کنید و مجددا از آن استفاده نمایید .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس از مدل های موفق شرکت اینتکس می باشد که این استخر را با طراحی متفاوت و بسیار زیبا تولید کرده است . با توجه به ابعاد بزرگ این استخر و به کار گرفتن سرسره بادی و همچنین طراحی های عروسکی برخی از حیوانان این استخر بادی تبدیل به یک پارک آبی و مجموعه تفریحات آبی تبدیل شده است که کودکان می توانند در کنار دوستان ، خواهر و برادران خود به بازی و تفریح بپردازند .

البته بزرگی این استخر می تواند اجازه استفاده بزرگ تر ها و والدین را همراه با کودکان بدهد تا اینچنین لحظات شاد و مفرحی را در روز های گرم تابستانی در یک فضای باز و یا بسته مانند حیاط یا پارکینگ خانه ، ویلا و ... رقم بزنند . در این بخش نیز فروشگاه اینتکس قصد دارد تا به بررسی کامل استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس پرداخته و ویژگی ها و خصوصیات آن را مورد تحلیل و ارزیابی قرار بدهد تا اینچنین شما خریداران نیز بیشتر با این محصول آشنا شوید .

طراحی و تولید استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس به صورت گرد ساخته شده است ، این طراحی در واقع با استفاده از یک حلقه بادی شکل گرفته است که بخش زیرین آن با یک لایه ضخیم ضد آب پوشیده شده است تا اینچنین دیواره حلقه بتواند عمقی را برای استخر و نگهداری آب ایجاد کند . این استخر عمقی 15 سانتی متری داشته و به همین دلیل نیز استفاده از استخر را برای کودکان سنین پایین تر مناسب کرده است . بخش خارجی حلقه استخر به صورت شفاف و بخش داخلی آن به رنگ سفید است .

همچنین کف استخر نیز از طراحی بسیار زیبا برخوردار است که ماهی های زیبا نیز بر روی آن نقش بسته است . لازم است در این قسمت اشاره کنیم که رنگ استخر و طراحی چاپی آن به مرور زمان از بین نرفته و کمرنگ نخواهد شد . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس همچنین می توان به داشتن سرسره بادی اشاره کرد . این سرسره بادی به صورت مجزا بوده و این امکان برای شما وجود دارد که به دلخواه از آن استفاده کنید و یا آن را راه اندازی نکنید .

کیفیت ساخت سرسره بادی نیز بسیار زیاد است به طوری که سرسره بادی این استخر قادر به تحمل وزن 60 کیلوگرمی می باشد . سطح سرسره نیز به صورت مواج طراحی شده است تا انعطاف پذیری خوبی را داشته باشد . همانطور که تصاویر این استخر را مشاهده می کنید ، یک تمساح عروسکی خندان و زیبا در لبه استخر قرار گرفته است که دارای آبپاش نیز می باشد ، بنابراین شما می توانید با اتصال یک شلنگ آب به استخر ، فوران آب ایجاد کنید که هر چه فشار آب بیشتر باشد ، فوران آب نیز بیشتر خواهد شد .

محل قرار گیری سرسره را می توانید طوری تنظیم کنید که آب بر روی سرسره فوران کند تا سطح سرسره لغزنده تر شود . همچنین یک قارچ بزرگ نیز در گوشه دیگری از استخر قرار دارد که می تواند به عنوان یک سایه بان نیز عمل کند ، این قارچ بزرگ می تواند به مانند یک چتر بزرگ از گرمازدگی و آفتاب سوختگی کودکان جلوگیری کند . یک سطل و یک حلقه شنا بادی عروسکی نیز در کنار محصول موجود است که کودک می تواند ماهی های عروسکی را شکار کرده و داخل سطل آب بیاندازد .

جنس استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک طرح پارک آبی از موادی به نام وینیل یا همان pvc استفاده کرده است که این جنس را با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز می شناسیم ، از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به این جنس یعنی پلاستیک طبیعی اشاره کنیم ، عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید آن می باشد که سبب سازگاری استخر با محیط زیست و سلامت انسان به خصوص پوست می باشد . انعطاف پذیری بسیار بالا و دوام خوب استخر در برابر فشار و ضربه سبب شده است تا محصول تولید شده کیفیت بالایی داشته باشد . همچنین سرما یا گرما و البته نور آفتاب نیز تاثیری بر استخر ندارد . طول عمر پی وی سی نیز بسیار بالا بوده و قابلیت تعمیر نیز دارد .

برند استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

یکی از فاکتور های مهم در خرید محصولات بادی این است که به برند تولیدی این محصولات توجه داشته باشید . برای خرید محصولات بادی نیز نیاز است تا به مانند خرید دستگاه های هوشمند و حتی پوشاک به برند تولیدی محصول توجه داشته باشید و محصولات خود را از مارک های معروف و پرفروش خریداری کنید ، به خصوص در محصولات بادی که لازمه کیفیت بالای آن ها بسیار وابسته به شرکت های تولید کننده می باشد . چرا که هر برند شناخته شده بی جهت به معروفیت بالا دست نیافته اند و علت آن نیز کیفیت ساخت بسیار خوب آن ها می باشد .

استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس که نام برند تولیدی آن در انتهای اسم محصول درج شده است ، شرکت اینتکس می باشد . شرکت اینتکس یک برند آمریکایی می باشد که خط تولید آن در کشور چین قرار دارد اما تمامی تولیدات آن تحت لیسانس آمریکا می باشد . این شرکت بزرگ و موفق ، علاوه بر تولید استخر های بادی سایر محصولات بادی همچون جکوزی بادی ، انواع لوازم بادی تفریحی همچون تشک بادی روی آب ، انواع شناور ها ، حلقه شنا بادی را تولید کرده که در این میان انواع وسایل مناسب برای استراحت کردن همچون تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، تشک بادی کمپینگ و ... را تولید کرده است که می توانید تنوع بسیار بالای این شرکت را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید .

فروشگاه تهران اینتکس نیز از نمایندگی های شرکت اینتکس در ایران است که تمامی مدل های اورجینال را در فروشگاه موجود کرده است که می توانید به سادگی آن ها را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس محصولات بادی خود را با فروش بی واسطه با قیمت بسیار ارزان تری به دست مشتری می رساند ، به همین دلیل خرید های شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود . در بخش های بعدی به برخی از سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد .

شرایط استفاده از استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که از استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس در چه محلی بایستی استفاده کرد ؟ آیا استفاده از آن برای محیط های روباز مناسب است ؟ در بخش های قبلی به ویژگی هایی که استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس و جنس خوب آن اشاره شد ، مشاهده کردیم که بدنه استخر های بادی مقاوم در برابر نور خورشید بوده و به همین دلیل شما می توانید به سادگی از استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس در محیط های روباز و سرپوشیده استفاده کنید .

شما می توانید از این محصولات در مهد های کودک برای تفریحات شاد و مفرح آن ها استفاده کنید . همچنین در صورت بزرگ بودن و در دسترس بودن فضای ایده آل شما می توانید در طبقات یک آپارتمان نیز از استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس استفاده کنید . همچنین رده سنی که برای استخر بادی کودک طرح پارک آبی اینتکس مشخص شده است ، کودکان سنین پایین تر از 8 سال است که بهتر است برای استفاده از سرسره بادی به تحمل وزن 60 کیلوگرمی آن توجه داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...