استخر بادی کودک طرح star wars

bestway 91207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح star wars یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای طراحی بدنه مستطیلی می باشد. این استخر بادی تولید شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که دیواره بیرونی آن طراحی جذابی دارد. این استخر با داشتن ابعاد بزرگ برای استفاده سنین بزرگسالان برای تفریحات عادی و آب درمانی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. محصولی جدید که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف خود بهره مند بوده و توسط پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. این محصول دارای کیفیت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد.

دلیل اینکه استخر بادی کودک با نام استار وارز شناخته می شود این است که طراحی آن برگرفته از جنگ ستارگان بوده و برای همین اسم لاتین آن برای استخر بادی در نظر گرفته شده است. این استخر بادی دارای طول 262 سانتی متری و عرض 17 سانتی متری ساخته شده است و عمق آن 51 سانتی متر می باشد. البته که عمق استخر قابل تغییر است، شاید بپرسید که چطور ممکن است عمق استخر را تغییر دهید؟ جواب این سوال بسیار ساده است، شما می توانید با در نظر گرفتن مقدار کمتری آب برای استخر بادی ، عمق آن را کاهش دهید تا کودکان بتوانند آنطور که دوست دارند و مناسب آنهاست از استخر بادی استفاده کنند. پس ارتفاع و عمق استخر بادی برای کودکان محدودیت به شمار نمیرود. ولی یک نکته را توجه داشته باشید که بهتر است برای کودکان استخری متفاوت با سایز کوچک تر و البته ایمن تر خریداری کنید. 

به منظور بزرگ بودن استخر بادی و ظرفیت 778 لیتری که این استخر دارد، بست وی برای استخر بادی یک دریچه تخلیه آب در نظر گرفته است تا پس از استفاده ، بتوانید به سادگی آب استخر را تخلیه کنید. دیواره های استخر بادی به خوبی می تواند این وزن را تحمل کند. بخش کف استخر غیر بادی است، همچنین برای دوام بیشتر به صورت دولایه ساخته شده تا کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد. برای اینکه از آسیب دیدن بخش کف استخر جلوگیری کنید، استفاده از یک زیرانداز می تواند کاربردی باشد. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از استخر بادی بر روی چمن یا چمن مصنوعی نیز مشکلی ندارد، به شرط اینکه سنگ ریزه یا شاخ و برگ تیز درختان در لابه لای چمن نمانده باشد. در همگام باد زدن استخر بادی ، نباید بیش اندازه به بدنه استخر باد بزنید، زیرا می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود. 

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح star wars

استخر بادی کودک طرح star wars

استخر بادی کودک طرح star wars یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه مستطیلی بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود بوده که موجب می شود تا این استخر را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در فضای باز تبدیل کند. این کالا علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای ویژگی هایی همچون داشتن حجم کم در حالت جمع شده بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی به صورت مستطیلی بوده که از ساختار بدنه دو لایه بهره مند می باشد. بدنه ای که به صورت دو دو تکه تولید شده و توسط دو دریچه باد تعبیه شده روی خود راه اندازی می شود. قسمت کف این کالا به صورت ساده طراحی شده و یک دریچه مخصوص تخلیه آب در آن تعبیه شده تا به راحتی آب درون این کالا را تخلیه کنید. طراحی قسمت بیرونی دیواره این استخر نیز بسیار جذاب بوده و تاثیر زیادی در روحیه کودکان خواهد گذاشت. داشتن طراحی کم حجم در حالت جمع شده از دیگر مزیت های طراحی استخر بادی استار وارز بوده که می تواند تاثیر بسزایی در حمل و جا به جایی آسوده این محصول بگذارد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه که یکی از مهمترین ویژگی های ساخت هر نوع محصول بادی بوده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. استخری که ساخته شده از جنس وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت و ساختار بسیار مناسبی برخوردار می باشد. جنس بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این استخر داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کرد. همچنین در صورت آسیب رسیدن به هر نقطه ای از بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی و یا توسط تعمیرکاران شرکت اینتکس با قابلیت اطمینان بالایی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و یا توپی کودکان خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود به همین دلیل ابعاد مفید قسمت داخل این محصول از ابعاد کلی مقداری کمتر خواهد بود. البته زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا جایی که امکان جای دادن در هر فضای مورد نظری را فراهم خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن به حدود 45 سانتی متر خواهد رسید. این ابعاد و عمق مفید قادر است تا مقدار 778 لیتر آب را در درون خود جای دهد. ظرفیت آبی که حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 4.2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی استخر بادی star wars کودک می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازی دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای خالی کردن باد استخر نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

برای مراقبت و نگهداری هر چه بیشتر و بهتر از این محصول می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان حرکات پرشی روی بدنه نداشته باشید. علاوه بر این مقدار استاندارد باد کردن این استخر نیز می تواند در سلامتی آن نیز بسیار تاثیر گذار باشد. زمانی که این محصول را در فضای باز راه اندازی و استفاده کردید بهتر است یک زیراندازی معمولی برای قسمت کف آن به کار ببرید تا از آسیب های احتمالی مانند سوراخ شدن دور بماند.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح star wars از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این استخر دارای ابعاد بزرگی که به همین دلیل از ظرفیت آب بالایی برخوردار می باشد. همچنین برای تخلیه آسوده آب درون استخر یک دریچه مخصوص آب در کف استخر تعبیه شده است. این محصول از وزن و حجم بسیار مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل در هر مکان مورد نظری قابل استفاده خواهد بود. استخری که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 778 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای وزن و حجم مناسب
دارای دریچه خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...