استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس

intex 30090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی طرحدار اینتکس از نمونه استخر های بادی برای کودکان و نوجوانان است که کمپانی بزرگ intex آن را طراحی و تولید کرده است . این استخر بادی به دلیل ساختار بیضی و لوبیایی شکلی که دارد با نام استخر بادی لوبیایی طرحدار اینتکس شناخته شده است . دیواره های کناری این استخر بادی دارای طراحی های زیبا و دوست داشتنی ساحل است که با به تصویر کشیدن منظره آفتابی از یک ساحل شنی جذابیت استخر را دو چندان کرده است . این استخر بادی در ابعاد بزرگی تولید شده است به همین دلیل محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد و تنها استفاده از آن برای سنین زیر 3 سال توصیه نمی شود چرا که عمق بالای آن ممکن است برای کودکان زیر 3 سال خطرناک باشد . در جدول زیر ابعاد استخر بادی و همچنین ظرفیت آن آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . اینتکس برای ساخت استخر بادی لوبیایی طرحدار اینتکس از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم pvc استفاده کرده است که با لایه های ضخیمی که دارد موجب شده است تا سطح مقاومت استخر در برابر ضربه ها و وزن آب موجود در داخل استخر بیشتر شود . شما می توانید این استخر بادی را حتی در سفر ها نیز به همراه خود ببرید و آن ها را در فضاهای باز و در روز های گرم تابستان مورد استفاده قرار دهید . فروشگاه اینتکس این استخر بادی را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است که شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و حضوری آن را از نمایندگی فروش خریداری کنید .

استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس از سری استخر های بادی اصل و اورجینال کمپانی بزرگ intex می باشد که با طراحی فوق العاده زیبا و مقاوم تولید و روانه بازار های جهانی شد . اینتکس همواره با استفاده از بهترین اجناس و بهترین دستگاه های تولید کننده ، محصولات بادی با کیفیت و استانداردی را تولید کرده است که استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس نمونه ای از آن هاست . با خرید استخر بادی فوق می توانید بستر آبی دوست داشتنی و لذت بخش را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنید تا در روز های گرم تابستانی بتوانند لحظات شاد و دلچسبی را رقم بزنند . در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مزایای استخر بادی فوق را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر بادی فوق همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت بیضی یا لوبیایی شکل طراحی شده است به همین دلیل نیز به آن استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس گفته می شود . استخر های بادی دارای مخازنی باد شونده هستند که بدنه محصول را تشکیل می دهد و شما با باد کردن آن مخازن می توانید استخر بادی خود را راه اندازی و استفاده کنید . ساختار این استخر بادی نیز تشکیل شده از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم می باشد که هر یک از آن ها دارای دریچه باد جداگانه می باشد و شما می توانید از آن طریق برای باد کردن محصول اقدام کنید . قسمت دیواره های داخلی این استخر بادی به رنگ آبی بوده و قسمت بالایی و کف آن نیز به رنگ سفید می باشد و همچنین دیواره های کناری آن با طراحی ساحلی مزین شده است که به زیبایی استخر بادی افزوده است . 

جنس بدنه

این استخر بادی با استفاده از مواد pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها از نمونه اجناس انعطاف پذیر هستند که به صورت لایه لایه ساخته می شوند و به دلیل اینکه از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند جایگزین مناسبی برای مواد لاستیکی دیگر می باشند ، به همین دلیل کودکان در برخورد با بدنه این استخر بادی هیچگونه حساسیت های پوستی را نخواهند داشت . این جنس همچنین دارای قدرت کشسانی بالا می باشد و در صورت وارد شدن فشار زیاد به خوبی می تواند ایستادگی کند . ضخامت لایه هایی که برای ساخت این استخر بادی کودک در نظر گرفته شده است 0.32 میلی متر می باشد که قسمت کف آن برای کیفیت بیشتر ساختار دولایه دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس فوق در ابعاد ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) طراحی و ساخته شده است که می توان آن را جز استخر های سایز متوسط دانست . این استخر بادی برای سنین بالای 3 سال مناسب می باشد فلذا بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . وزن کلی محصول در بسته بندی خود 4.1 کیلوگرم دارد که با حجم بسته بندی بسیار کم 23 در 20 در 8 سانتی متری خود ، می توان آن را به راحتی حمل کرد . ظرفیت داخلی استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس نیز 700 لیتر می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس کاری بسیار ساده است ، برای باد کردن سریع استخر بادی خود می توانید از پمپ های باد دستی و ... استفاده کنید . برای باد کردن محصول می بایست از قسمت دریچه های هوا که تعداد آن در این استخر 2 عدد می باشد اقدام نمایید . بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی استخر خود بر روی آن استفاده کنید ، در هنگام باد شدن بدنه را فشار ندهید و یا همزمان با باد شدن داخل استخر آب نریزید . پس از هر بار استفاده کردن به خوبی استخر بادی خود را پاک کرده و آن را کاملا خشک کنید . از ضربه زدن با اجسام تیز و برنده خودداری کنید چرا که محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند . اما اگر استخر بادی شما آسیب دید و سوراخ شد نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از بسته های تعمیراتی آن را تعمیر کنید . این بسته ها در کنار محصول قرار دارند ، در صورت اتمام برچسب تعمیرات و یا نیاز به برچسب های بیشتر می توانید در هنگام خرید استخر بادی خود و یا به صورت جداگانه بسته تعمیراتی خود را ازفروشگاه اینتکس سفارش دهید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که این استخر بادی یعنی استخر بادی کودک لوبیایی طرحدار اینتکس دارد خرید آن برای کسانی که دوست دارند استخر بادی مقاوم و نسبتا بزرگی را داشته باشند توصیه می شود . شما می توانید محصول فوق را با خیال راحت از اصالت و اورجینال بودن از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

نوعخانگي، مسافرتی
ظرفيت 700 ليتر
طول 262 سانتي متر
عرض 160 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه pvc 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف pvc دولايه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4.1 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
 مناسب سنين + 3 سال
 مناسب برای سفر
اقلام همراه برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...