استخر بادی کودک مربعی اینتکس

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی اینتکس

استخر بادی کودک مربعی اینتکس یک محصول ساده و در عین با کیفیت است که مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد. همان طور که از اسم این محصول پیداست ظاهر این کالا مربعی شکل می باشد که همین عامل سبب شده تا با اکثر استخر های بادی دیگر متفاوت باشد. ساختار کلی این محصول نیز به صورت دو لایه می باشد که رنگ ان نیز صورتی بوده و تنها لایه و بخش بالایی این محصول است که سفید رنگ است. البته بر روی همین لایه بالایی این محصول با رنگ صورتی و به صورت لاتین نام تجاری اینتکس نیز حک شده است که باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنید. هم چنین کف این محصول هم به صورت بادی تولید شده است که باعث خاص بودن و نرمی و لطافت زیادی گردیده است. وزن کم ، پرتابل بودن و راحتی در نصب و راه اندازی این محصول هم از خصوصیات خوب دیگری است که این محصول دارا می باشد و می توانید با توجه به تمام این شرایط هم اکنون اقدام به خرید این محصول نمایید. 

استخر بادی کودک مربعی آبی رنگ اینتکس intex 57100 استخری بسیار دوست داشتنی است که می توان از آن به عنوان وان بادی نیز استفاده نمود . شرکت اینتکس این استخر بادی را در چند رنگبندی تولید کرده است که شما در این بخش استخر بادی آبی رنگ را مشاهده می کنید . در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، این استخر بادی در رنگ های دیگری همچون سبز و صورتی نیز موجود است که شما می توانید با توجه به علاقه ای که کودک دارد ، آن ها را خریداری کنید . طراحی این استخر بادی به صورت مربعی بوده و طول و عرضی که دارد به 85 سانتی متر می رسد . همچنین ارتفاع استخر بادی 23 سانتی متر بوده و شما می توانید آن را حتی برای خردسالان نیز تهیه کنید تا از آن استفاده کنند . این استخر یک ویژگی بسیار خوبی که دارد ، ایمنی بسیار بالای آن است ، به خصوص که کف استخر به صورت بادی و مواج ساخته شده است که بسیار کف نرمی را در اختیار کودکان قرار می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنند . از ویژگی های دیگر این استخر بادی می توان به وزن سبک 1 کیلوگرمی آن اشاره نمود . شما می توانید استخر بادی کودک مربعی آبی رنگ اینتکس را در ابعاد 25 در 15 در 8 سانتی متر بسته بندی کنید تا به راحتی آن را حمل نمایید . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، در درون آن 57 لیتر آب جای میگیرد . 

استخر بادی کودک مربعی اینتکس

این روز ها خانواده ها برای تفریح کودک خردسال خود کمتر برنامه جدیدی را دارا هستند و با توجه به فصل گرما می توان گفت که یکی از تفریحات فوق العاده ای که این کودکان می توانند داشته باشند شنا و تفریحات ابی می باشد. در همین خصوص نیز استخر بادی کودک مربعی اینتکس یک محصول بسیار ساده و جذاب می باشد که قصد داریم تا به صورت کامل ان را نقد و بررسی کنیم تا با خصوصیات ان بیشتر اشنا شوید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

نکته اول در خصوص این محصول نوع ظاهر و طراحی این محصول است که به صورت مربعی شکل طراحی و تولید گردیده است. در همین خصوص نیز باید گفت که این نوع ظاهر و تولید سبب شده تا به راحتی بتوانید از ان در هر فضایی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید گفتکه این کالا دارای کف بادی می باشد که قطعا مهم ترین ویژگی این محصول به شمار خواهد امد و به همین دلیل است که کودک و خردسال شما به راحتی می تواند در داخل ان به بازی و تفریح بپردازد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا با بهره گیری از رنگ صورتی و لبه سفید سبب شده تا یک رنگ شاد و چشم نواز را شاهد باشید و با خیال راحت ان را در سبد خرید خود جای دهید. هم چنین نام تجاری اینتکس هم بر روی لبه اصلی این محصول دیده می شود که کیفیت ان را تضمین خواهد نمود. ساختار دو طبقه این کالا هم باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است. تمام این موارد نشان دهنده یک محصول کاملا زیبا و جذاب است.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این استخر بادی کودکانه باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC طرح چرم دارد که فوق العاده مقاوم و زیباست. هم چنین بخش های کناری این محصول را هم PVC طرح چرم رنگی تشکیل داده است. هم چنین کف این محصول هم همان طور که گفته شد از نوع بادی و دو لایه می باشد که بسیار مقاوم و با کیفیت است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن دارد و همین عامل سبب شده تا با خیال راحت این محصول را جا به جا نمایید. هم چنین ابعاد بسته بندی این محصول نیز سبب شده تا جای کمی را اشغال کند زیرا در ابعاد 8 در 18 در 25 سانتی متر روانه بازار شده است. هم چنین طول این محصول 85 سانتی متر ، عرض ان 85 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 23 سانتی متر می باشد.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

راه اندازی این استخر با استفاده از یک عدد پمپ باد صورت می گیرد. به همین منظور نیز باید گفت که شما می بایست پس از تهیه پمپ و پس از پیدا کردن دریچه های باد این محصول ، حال می بایست ان ها را باز کرده و به راحتی ان را در مدت زمان کوتاهی باد کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که پس از باد کردن کامل این محصول باید دریچه های باد را ببندید تا باد داخل این محصول خارج نشود. هم چنین باید یک سری مراقبت های لازم را در خصوص این محصول به اجرا در بیاورید تا دچار اسیب جدی نشود. در همین خصوص نیز باید گفت که دور کردن این محصول از اشیا نوک تیز ، عدم جامپینگ بر روی بخش های کناری و عدم بیش از حد باد کردن این محصول از مهم ترین این نکات می باشد. در خصوص تعمیرات این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که در صورت اسیب دیدن و سوراخ شدن این محصول شما می توانید به سادگی ان را با استفاده از برچسب تعمیرات ترمیم کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک مربعی اینتکس یک محصول ساده ، شکیل و با کیفیت است که مناسب برای کودکان بوده و دارای ابعاد مناسبی هم می باشد. راه اندازی ساده ، وزن کم ، بدنه مقاوم و طراحی جذاب از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ ----
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای نوجوانان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...