استخر بادی کودک پنج لایه طرح دار اینتکس

intex 30004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک پنج لایه طرح دار اینتکس یکی دیگر از استخر های تولید شده جدید شرکت اینتکس است که ساختار ان از نظر ارتفاع و هم چنین شکل و شمایل با دیگر نمونه ها بسیار متفاوت خواهد بود. این کالا از پنج لایه روی هم قرار گرفته شده تولید شده است که هر یک از این لایه ها دقیقا هم اندازه هم بوده و با طرح های مختلف تولید شده اند. در همین خصوص باید عنوان کرد که رنگ اصلی این استخر ابی می باشد و بر روی ان نیز طرح هایی همچون خرس ، کفشدوزک ، زرافه و چند حیوان دیگر هم به صورت کاملا زیبا و طبیعی نقش بسته است که باعث شده تا افراد با خیال راحت جذب این محصول شوند. علاوه بر این ها داشتن ارتفاع مناسب این محصول هم باعث افزایش ایمنی گردیده است و نگرانی خانواده ها را تا حدود زیادی بر طرف کرده است. نصب و راه اندازی ساده این محصول هم باعث شده تا از اتلاف وقت بیهوده شما جلوگیری شود. این استخر دیدنی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک پنج لایه طرح دار اینتکس از استخر های فانتزی شرکت اینتکس می باشد که دارای پنج لایه بوده که هر یک از این لایه ها دارای دریچه هوای مجزا بوده و با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود عمق و ارتفاع آن را تغییر دهید . جنس این محصول پی وی سی طرح چرم بوده که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نیز در حین جمع نمودن آن بسیار منعطف می باشد و به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل خواهد شد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید کودکان به ظاهر وسایل پیرامون خود بسیار توجه نشان می دهند . به همین منظور می بایسیت وسایل بازی آن ها از رنگ هایی شاد و طرح هایی فانتزی برخوردار باشد تا کودک شما در محیطی مفرح و زیبا به بازی و سرگرمی بپردازد . این محصول به شکل مستطیل طراحی شده و از پنج لایه با دریچه های باد مجزا برخوردار می باشد که شما می توانید با استفاده از این ویژگی ارتفاع آن را کاهش و یا افزایش دهید . رنگ این محصول آبی بوده که برای اغلب کودکان زیبا و آرامش بخش می باشد و بر روی بدنه طرح هایی فانتزی و زیبا نقش بسته که نظر کودک شما را به راحتی به خود جلب می نماید . لبه های این استخر بادی آبی پررنگ بوده که به زیبایی محصول افزوده است . همچنین با استفاده از این دریچه های باد شما می توانید علاوه بر راه اندازی سریع ، در کمترین زمان ممکن تمام باد آن را تخلیه نموده و آن را جمع نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی ، جنس و کیفیت بدنه نیز بسیار با اهمیت می باشد . زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس بدنه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته که در برابر ساییدگی در حین استفاده و نیز پوسیدگی در حین استفاده در فضای باز و در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود . جنس کف آن نیز از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده تا کیفیت آن بیش از پیش افزایش یابد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر مواردی که در حین خریداری این نوع محصولات می بایست به آن توجه نمود ، ظرفیت و ابعاد آن می باشد . زیرای علاوه بر دارا بودن فضای کافی جهت تفریح کودک می بایست از حجم مطلوبی برخوردار باشد تا در هر فضایی بتوان آن را مورد استفاده قرار داد . طول این استخر بادی 120 سانتی متر ، عرض آن 93 سانتی متر و ارتفاع آن 60 سانتی متر می باشد که دارای فضای مناسبی برای تفریح کودک بوده و به دلیل دارا بودن حجم مناسب در فضای باز و بسته به راحتی قابل استفاده می باشد . ظرفیت آب آن در حدود 145 لیتر بوده که شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن آن را پر و یا تخلیه نمایید . وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 3 کیلو گرم می باشد که به راحجتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در مسافرت نیز می توانید آن را همراه داشته باشید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید پی وی سی طرح چرم از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای ساخت استخر های بادی می باشد . به همین منظور به سادگی آسیب نمی پذیرد اما به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد شدید اشیاء تیز به آن جلوگیری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت اینتکس در اختیار شما قرار خواهد داد آن را تعمیر نموده و از آن مجددا استفاده نمایید .

جمع بندی

استخر بادی کودک پنج لایه طرح دار اینتکس محصولی بسیار زیبا و در عین حال با طول عمر بالا می باشد که قادر است محیطی شاد و مفرح برای کودک شما فراهم آورد . با توجه به تعداد لایه ها و دریچه های باد مجزا ، شما می توانید ارتفاع آن را تغییر داده و متناسب با نیاز کودک خود آن را تنظیم نمایید . این محصول سبک را می توانید در منزل و نیز در فضای باز راه اندازی و در اختیار کودک خود قرار دهید . برای تهیه این استخر بادی زیبا شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام نموده و آن را با بهترین قیمت دریافت نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 145 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 93 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...