استخر بادی کودک چند نفره اینتکس

intex 57339

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند نفره اینتکس یک محصول جذاب و جدید بوده که در سال جدید برای باز های گروهی کودکن به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه سه لایه ساخته شده تا بر کیفیت کالا بیفزاید. بر روی بدنه بیرونی محصول طراح هایی در سواحل استوانه نقش بسته که تصویر لب ساحل را برای کودکان زنده سازد. البته لبه بالایی محصول کاملا سفید رنگ بوده و دیواره داخلی محصول از رنگ ابی ساده تولید می شود. این محصول با توجه به جنس بدنه مرغوب ان برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. زیرا بدنه محصول در برابر تغییرات شرایط جوی و دماهای متفاوت اب و همچنین تابش مستقیم نور خورشید مقاوم است. ابعاد ایده ال این محصول برای استفاده همزمان سه تا چهار کودک طراحی شده که نشان از توان تحمل بالا و ظرفیت ایده ال اب داخلی ان می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی چند نفره اینتکس یک محصول بسیار کارامد و با کیفیت بوده که با ابعادی فوق العاده عالی مناسب استفاده همزمان چند نفر طراحی و توسط این کمپانی مشهور به بازار عرضه می شود. این محصول به دلیل نوع بدنه مقاوم خود جهت استفاده در فضای باز توصیه می شود. از سویی به دلیل وزن بدنه کم و سهولت راه اندازی و حمل و نقل ان همراه داشتن محصول در سفر به راحتی انجام خواهد شد. این محصول با ظاهری زیبا و مناسب روحیات کودکان و حتی بزرگسالان با قیمتی مناسب قابل خریداری می باشد. در این بخش به نقد و بررسی کامل محصول در تمامی زوایا خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز به دنبال خرید یک استخر بادی ایده ال هستید توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع خاص طراحی ظاهری و ارگونومی زیبای ساخت این محصول بی تردید در نگاه اول نظر تمامی افراد را به خود جلب خواهد کرد. زیرا بر روی بدنه محصول تصاویر زیبایی از سواحل مدیترانه ای با وضوح بالا نقش بسته است. شما به راحتی می توانید این سواحل را با دقت بالایی مشاهده کنید و درخت های ساحلی و شن های ان برای شما حس ارامش بالایی همراه خواهد داشت. ساختار ظاهری این محصول از سه لایه مجزا تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه بادی اختصاصی هستند. این تعداد لایه به انعطاف پذیری بالای محصول و طول عمر ان کمک بسزایی می کند. لبه بالایی محصول کاملا ساده و سفید رنگ تولید شده است. دیواره های داخلی محصول به رنگ ابی اسمانی بسیار زیبایی بوده و کف محصول کاملا ساده سفید رنگ می باشد. کف این استخر کاملا ساده بوده و بادشو نیست.

جنس بدنه

توجه به جنس بدنه و کیفیت بالای محصولات در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از جمله نکات اساسی بوده که شرکت اینتکس همواره بر ان تاکید می کند. زیرا تمامی افراد در ازای هزینه پرداختی انتظا دارند محصول دریافتی با طول عمر بالا کسب نمایند. این محصول نیز از بدنه با جنس وینیل تولید می شود. این جنس به دلیل استحکام بالا در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم بوده و دماهای مختلف اب کیفیت ان را دچار مشکل نمی کند. از سویی دیگر تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول اسیبی ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل از این محصول در فضای باز نیز می توانید استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای وزن بدنه بسیار کمی در حدود 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل و با توجه به بسته بندی کوچک محصول شما می توانید به سهولت ان را حمل و نقل کنید. این محصول به صورت مستطیل شکل تولید می شود. به همین منظور طول ان بالغ بر 262 سانیت متر و عرض ان در مقیاس 160 سانتی متر قرار دارد. ارتفاع محصول نیز 46 سانتی متر بوده که برای اب تنی یک مقیاس مناسب به شمار می رود. با توجه به ابعاد تولیدی این محصول برای استفاده خانواده و بزرگسالان نیز یک گزینه مناسب به شمار می رود. البته این ابعاد گنجایش ابی در حدود 640 لیتر را به سهولت دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به اسانی صورت می پذیرد. شما ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی قرار دهید. همانطور که گفته شد این محصول از سه لایه مجزا با دریچه های بادی اختصاصی تشکیل شده است. با استفده از پمپ باد دستی و یا برقی و این دریچه ها این محصول را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی خواهید کرد. برای مراقبت از این محصول اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید. از دیواره های محصول به عوان جامپینگ استفاده ننمایید تا از طول عمر بلای ان لذت ببرید.

جمع بندی

استخر بادی چند نفره اینتکس محصولی کارامد و زیبا بوده که جهت استفاده در فضای باز و سفر بسیار مناسب می باشد. این محصول توسط نمایندگی اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست تعمیری بوده تا اسودگی خاطر شما را مهیا سازد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگي، مسافرتی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتي متر
عرض 160 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...