استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس intex 58433

intex 58433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس intex 58433 استخری با ویژگی های بسیار عالی است که آن را مناسب برای استفاده کودکان به خصوص کودکان خردسال کرده است . برای اینکه این استخر بادی دارای عمق کم بوده و می تواند برای کودکان سنین پایین مناسب باشد . از ویژگی های دیگر این استخر بادی می توان به طراحی بسیار زیبای آن اشاره کرد که به صورت چاپی در کف استخر نقش بسته است و می تواند یک فضای خوبی را برای بازی کودکان ایجاد کند تا آن ها با هیجان و علاقه بیشتری از استخر بادی استفاده کنند . طراحی این استخر به صورت بادی است ولی تنها لبه های استخر است که به صورت بادی طراحی شده و قسمت کف آن غیر بادی می باشد . برای ساخت این محصول در تمامی بخش های آن از پی وی سی استفاده شده است و برای مقاومت بیشتر قسمت کف استخر به صورت دولایه و غیر بادی طراحی شده تا در برابر آسیب ها نیز عملکرد بهتری را از خود نشان دهد . ابعاد این استخر بادی همچنین کوچک بوده و شما میتوانید آن را در فضای باز و یا بسته راه اندازی کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . 

راه اندازی استخر های بادی کودکی که به صورت کم عمق طراحی می شوند و ساختاری شبیه به استخر بادی طرح پو اینتکس دارند بسیار راحت بوده و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر را باد کرده و آن را برای بازی کودکان ، آماده کنید . معمولا استخر های بادی کم عمق خطری برای کودکان نخواهد داشت و آن ها می توانند با آرامش بیشتری از استخر استفاده کنند . این استخر بادی می تواند برای یک یا دو کودک خردسال مناسب باشد ، چرا که در هنگام راه اندازی محصول، طول و عرض آن به 140 سانتی متر می رسد . ارتفاع استخر بادی همانطور که در نام محصول اشاره شد که کم عمق است، تنها به 10 سانتی متر رسیده و برای همین کودکان خردسال هم می توانند از استخر استفاده کنند. برای راه اندازی استخر بادی شما می تواند با یک پمپ باد دستی سایز کوچک نیز در سریع ترین زمان محصول را باد کنید. 

برای پر کردن استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس تنها نیاز به 115 لیتر اب خواهید داشت که مقدار خیلی زیادی نبوده و به سادگی می توانید از همان شیر آبی که در حیاط قرار دارد داخل استخر را با اب پر کنید. اگر برای شما مهم است که استخر بادی اصلا صدمه ای ندیده و برای مدت طولانی قابل استفاده باشد، بهتر است که از زیرانداز استفاده کنید، چرا که اینکار آسیب دیدن بخش کف استخر بادی را به حدالاقل می رساند. این نوع از استخر ها قابل تعمیر می باشند، چرا که برچسب تعمیراتی وجود دارد که جنس آن نیز از پی وی سی بوده و با چسب مخصوص مایع خود به راحتی می تواند سوراخ هایی که در بدنه استخر به وجود آمده است را تعمیر کرده تا دوباره قابل استفاده شود. پنچرگیری استخر بادی و تمامی محصولات بادی دیگر موجود در فروشگاه اینتکس ، توسط فروشگاه تهران اینتکس انجام می شود.

  • طول : 140 سانتی متر
  • عرض 140 سانتی متر
  • ارتفاع : 10 سانتی متر
  • ظرفیت : 115 لیتر
  • جنس : پی وی سی طرح دار
  • وزن بسته بندی : 1.2 کیلوگرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58433

استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس استخری با ویژگی ها و خصوصیت های بسیار خوب است که حتی باعث شده است تا کودکانی که سنین پایینی دارند نیز بتوانند از این استخر به راحتی و بدون مشکل استفاده کنند . این ویژگی بسیار خوب باعث شده است تا این محصول در میان مشتریان بسیار محبوب شود و استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس به یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه اینتکس تبدیل شود . می توان گفت که طراحی این استخر بادی به صورت مربعی بوده که اضلاع آن در حالت خمیده ساخته شده است و جذابیت خاصی را به محصول بخشیده است . همانطور که از نام این استخر مشخص است ، طراحی آن به صورت بادی است . ولی توجه داشته باشید که تنها قسمت دیواره های کناری استخر به صورت بادی است و کف آن غیر بادی طراحی شده است . 

دلیل اینکه کف استخر به صورت غیر بادی طراحی شده است این موضوع می باشد که استخر به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و وزن هایی که می تواند به آن فشار وارد کند ، مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . همچنین این بخش در تماس با زمین بوده و بهتر است که به صورت غیر بادی طراحی شود و شرکت اینتکس نیز با تجربه بالایی که دارد ، این بخش را غیر بادی طراحی کرده است . شرکت اینتکس از بزرگترین ترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشد که محصولاتی بی نظیر و با کیفیت بالا را تولید می کند . به عنوان مثال اگر در رابطه با استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس توضیحاتی را ارائه دهیم می توان گفت که شرکت ایتکس برای ساخت استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس از پی وی سی های ضخیم طرح چرم استفاده کرده است . 

ضخامت بدنه بسیار مهم بوده و شرکت اینتکس با در نظر داشتن نوع استخر بادی ممکن است از لایه های مختلفی برای ساخت محصول استفاده کند . این استخر بادی دارای طول و عرض 140 سانتی متری ساخته شده و همانطور که اشاره شد ، طراحی مربعی شکل دارد . همچنین ارتفاع استخر بادی 10 سانتی متر است . این مقدار در واقع همان نشان دهنده عمق استخر بادی می باشد که بسیار نسبت به سایر استخر های بادی کم بوده و همین ویژگی باعث شده است تا کودکان خردسالی که سن پایینی دارند ، بتوانند استخر های بادی با عمق کم و بسیار ایمن و دوست داشتنی را برای خود داشته باشند . با توجه به ابعاد محصول ، در داخل این استخر حدودا 115 لیتر آب جای می گیرد و شما می توانید به سرعت این مقدار آب را تامین کرده و آن را پر کنید . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس و حتی سایر محصولات بادی دارند این است که استخر های بادی وزن فوق العاده سبکی دارند که این سبک بودن به شما اجازه می دهد تا به راحتی بتوانید استخر های بادی را برداشته و آن را جابجا کنید . به طور مثال استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس 1.2 کیلوگرم وزن دارد که بسیار وزن ناچیزی بوده و به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و حتی در بسته بندی بسیار کوچک آن را نگهداری کنید . طراحی کف استخر بادی برگرفته از انیشمین بسیار دوست داشتنی پو می باشد و برای همین است که نام این محصول ، استخر بادی کودک کم عمق طرح پو اینتکس قرار گرفته است . 

این طرح ثابت بوده و رنگ آن به مرور پاک و یا کمرنگ نخواهد شد . این استخر بادی را شما می توانید بدون مشکل در فضاهای بازی مانند حیاط راه اندازی کنید ، چرا که نور آفتاب و حتی حرارت و یا آب باران و ... صدمه ای به بدنه استخر بادی وارد نخواهد کرد . ولی اگر می خواهید که استخر بادی طول عمر بیشتری داشته باشد ، بهتر است که پس از استفاده آن را جمع کرده و در جای مناسب نگهداری کنید و حدالامکان استخر بادی را برای مدت های طولانی در زیر آفتاب قرار ندهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...