استخر بادی کودک 6 ضلعی دیزنی

intex 57490 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 6 ضلعی اینتکس در طرح دیزنی از دیگر استخر های بادی 6 ضلعی بوده که در طرح کارتونی تولید و عرضه شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و به دلیل داشتن بدنه ای دو لایه از مقاومت بالاتری بهره می برد. این کالا از ابعاد و ظرفیت بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود برخوردار بوده که از فروش بالایی نیز برخوردار بوده است. این استخر را می توان با توجه به داشتن وزنی سبک در هر مکانی حمل و نقل نمود.

استخر بادی 6 ضلعی دیزنی

استخر بادی 6 ضلعی دیزنی طرح Toy یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین و عمیق ترین استخر های بادی تفریحی کودکان بوده که در طرح های مختلفی تولید شده اند. این محصول به دلیل کیفیت و ساختار بدنه مقاوم خود به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی کودکان تبدیل شده که نسبت به کیفیت خود از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این کالا گزینه ای مناسب برای استفاده در مکان های مختلف از جمله فضای باز بوده و مانند بسیاری از همنوعان خود از حجم و وزن خوبی بهره مند خواهد بود تا حمل و استفاده از آن آسوده تر باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...


طراحی استخر بادی

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی کودک همانطور که از نام آن پیداست به صورت 6 ضلعی بوده که از بدنه ای با ساختار دو لایه بهره مند است. قسمت بیرونی آن طراحی زیبا و کودک پسندانه ای داشته که از نوع انیمیشن اسباب بازی ها می باشد. در قسمت کف این استخر یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده که موجب می شود تا به راحتی و در کمترین زمان آب درون استخر خالی شود. علاوه بر این طراحی قسمت نیز به شکل بادی و مشبک بوده تا هنگام استفاده فرزندان شما از استخر احساس راحتی داشته باشند. همچنین برای هر لایه از ساختار دیواره استخر یک دریچه باد در نظر گرفته شده برای راه اندازی می بایست از تمام این دریچه ها استفاده کرد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی دیزنی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای ضخامت قابل قبولی برای مقاومت در برابر فشار و دمای آب خواهد داشت. این بدنه در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. قسمت کف نیز از PVC دو لایه بادی بوده تا مقاومت بیشتری به دلیل قرار گرفتن روی زمین داشته باشد. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا در حجم و اندازه های کوچکی جمع شود. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی در هر محل مورد نظری قابل حمل باشد. علاوه بر این در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به راحتی و در کمترین زمان توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 178 سانتی متر ، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودکان بالای ص3 سال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن بدنه استخر این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد، تا حدی که امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر نیز تا لبه آن بوده اما عمق مفید آن کمی از ارتفاع ذکر شده کمتر خواهد بود زیرا که این امر موجب جلوگیری از سر ریز شدن آب استخر خواهد شد. حجم آب داخل استخر بادی دیزنی 541 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی آن نیز به 3 کیلوگرم رسیده که وزنی سبک و مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر بادی در ابتدای هر کاری می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن ها را وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد به این محصول به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد. بنابراین مقدار باد کردن این استخر می تواند در سلامتی آن بسیار تاثیر گذا باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

استخر بادی 6 ضلعی دیزنی کودک از زیاترین و مناسب ترین استخر های بادی از نظر ساختار و کیفیت بدنه و همچنین از نظر ابعاد بوده که برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال در فضای باز و بسته تولید شده است. این کالا دارای کف بادی بوده و از دریچه تخلیه آب برخوردار است. علاوه بر این از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

استخر بادی کودک 6 ضلعی دیزنی از جدید ترین استخر های شرکت اینتکس است که با ساختار متفاوت تولید شده است . استخر های بادی از بهترین و محبوب ترین نوع استخر های شرکتی هستند که استفاده از آن ها برای تمامی سنین مخصوصا کودکان لذت بخش می باشد . استخر های شرکتی از نظر ساختاری به سه دسته بادی ، پیش ساخته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خود را دارند . استخر های بادی که یکی از استخر های شرکتی و آماده به حساب می آید در ابعاد بسیار مختلفی تولید شده اند .

استخر های بادی نیز از نظر ابعاد به دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم می شود که به مراتب استخر های بزرگسال از ابعاد بزرگتری برخوردار اند ، اما استخر های بادی کودک از آن جا که برای بچه ها و حتی نوزادان طراحی شده نسبتا کوچک است . بسیاری از خریداران حتی با خرید استخر بادی بزرگسال بستر بزرگ تری را برای استفاده کودکان فراهم می کنند . شاید بیشتر استخر های بادی را به صورت گرد ، مربع و یا مستطیلی دیده باشید اما این استخر بادی به صورت 6 ضلعی ساخته شده و یکی از متفاوت ترین استخر های بادی می باشد .

هر استخر بادی از نظر ساختار و آرگونومی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که همین موضوع موجب تمایز آن ها می شود ، این استخر بادی از ساختار سه لایه یا سه طبقه ای تشکیل شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی از سه حلقه یا سه لایه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، اما استفاده از این نوع ساختار برای زیبایی نیست بلکه این نوع ساختار کمک میکند تا دیواره ها استحکام بالا تری داشته باشد ، اگر دیواره های یک استخری که ارتفاع زیادی هم داشته باشد باعث می شود تا ظرفیت استخر بیشتر شود ، پس مطمعنا با پر شدن استخر به دیواره ها فشار بیشتری وارد خواهد شد و اگر دیواره ها به صورت لایه لایه نباشد مسلما استخر بادی شکم آورده و ممکن است در دراز مدت باعث پاره شدن دیواره ها بشود . همچنین در صورت آسیب دیدن دیواره کل استخر به مشکل خواهد خورد اما در این نوع طراحی سه لایه دیگر لایه ها درگیر نخواهند بود چرا که برای هر لایه یک دریچه هوای جداگانه طراحی شده است .

همچنین از آن جا که قطر لایه ها و دیواره این محصول زیاد است کودک می تواند حتی در لبه های استخر بنشیند . ابعاد بزرگ محصول که طول آن 191 سانتی متر و عرض آن 178 سانتی متر می باشد موجب شده تا چند کودک بتوانند به طور همزمان از محصول استفاده کنند . ارتفاع 61 سانتی متری این محصول نیز خطری را برای کودکان نخواهد داشت چرا که سر آن ها می تواند بر روی آب قرار گیرد .

مهم ترین عامل کیفیت هر محصول جنس آن است پس در هنگام خرید استخر های بادی نیز به جنس آن توجه داشته باشید . شرکت های بزرگی چون اینتکس ، بست ، اینتایم و ... با توجه به تجربه کاری بالای خود استفاده از جنس های مختلف و آزمایش های انجام شده بر روی محصول ، بیشتر محصولات خود را از دو جنس pvc و وینیل تولید می کند . استخر بادی کودک 6 ضلعی دیزنی فوق نیز از جنس بسیار عالی و با کیفیت پی وی سی ساخته شده است چرا که این جنس خاصیت لاستیکی بسیار عالی داشته و در برابر رطوبت ، دماهای مختلف آب ، نور افتاب و اشعه های آسیب رسان آن و ... استحکام لازم را دارد . بی شک این استخر بادی کودک یکی از برترین استخر های موجود درفروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد .

 

نوع 6 ضلعی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت 541 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای طراحی شیک و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...