استخر بادی کوچک

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کوچک گرد با ساختاری سه طبقه ای، محصولی مناسب برای کودکان در منزل و حتی مکان های سفری. استخری که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده واز طراحی های کودک پسندانه و شاد در قسمت دیواره های آن ساخته شده است. اما این محصول علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. استخر بادی کوچک مناسب برای کودکان در سنین 1 تا 8 سال با رنگ بندی جذاب ،شیک و سبک, با وزن بسیار کم همراه با پمپ باد جهت باد کردن استخر، این استخر بادی از 3 محفظه جدا باد شده و قطر آن 168 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. از این استخر کوچک میتوان در حیاط منزل یا در حمام برای آبتنی کودکان استفاده کرد.

استخر بادی کوچک محصولی باکیفیت با ظاهری جذاب و بدنه ای مقاوم بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان توسط شرکت اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. این محصول با وزن بدنه کم و طول عمر بالای خود توانشته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. این محصول منطبق با روحیات کودکانه طراحی شده . ساختاری استاندارد دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود و اشنایی با این محصول جذاب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی با دقت بالا داشته تا ضمن نواوری به روحیات کودکانه نیز توجه شود. این محصولات در نهایت باید ایمنی کودک را در زمان بازی تضمین کنند. استخر بادی کوچک محصولی ساده و در عین حال ایمن برای بازی کودکان به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها مجهز به یک دریچه باد اختصاصی بوده تا با استفده از ان راه اندازی شود. رنگ بدنه این محصول سفید است. بر روی این بدنه سفید رنگ تصاویر رنگارنگی از گل های زیبا به چشم خورده که به زیبایی کالا می افزاید . توجه داشته باشید که کف این محصول کاملا ابی رنگ و ساده تولید شده است. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید. این کالا جذاب برای استفاده کودکان و خردسالان توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی باکیفیت بوده تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. این کیفیت بالا مستلزم مرغوبیت جنس بدنه می باشد. به همنی دلیل برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی با روکش چرم استفاده شده که دوام بالایی داشته و قابل انعطاف است. بخش کناری این محصول نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار بهره برده می شود. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارد شده به بدنه محصول از نوع پی وی سی دولایه است. این ساختار بدنه قابل استفاده در تمامی شرایط جوی اب و هوایی می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که قطر ان برابر 168 سانتی متر و دارای ارتفاعی بالغ بر 46 سانتی متر است. این محصول ظرفیت داخلی ابی معادل 150 لیتر داشته که یک محصول مقرون به صرفه می باشد. از جمله ویژگی های این محصول قابلیت حمل اسان ان بوده که شما می توانید به توجه به وزن بدنه 2 کیلوگرمی این کالا را در سفر همراه خود داشته باشید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و از طریق دریچه های بادی اختصاصی هر لایه به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول اماده استفاده می باشد. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن فشار و ضربه به دیواره کالا اجتناب کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به دیواره محصول جدا پرهیز نمایید. در صورت بروز هرگونه اسیب در بدنه محصول ناشی از استفاده نادرست می توانید این محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی کوچک محصولی با ساختار سه لایه و بدنه ای باکیفیت مناسب استفاده کودکان در سفر و یا منازل است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توایند این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...