استخر بادی کوچک رنگی

bestway 51128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کوچک رنگی یکی  از استخر های جدید و دوست داشتنی از شرکت بست وی می باشد که دارای ساختار بسیار خوب و دوست داشتنی می باشد. این استخر بادی با بدنه هایی به شکل حلقه ساخته شده است و هر کدام از حلقه های روی بدنه دارای رنگ مختلفی می باشد. جنس کلی بدنه از وینیل ساخته شده و ضخامت لایه های آن در قسمت های مختلف کاملا استاندارد است. حلقه پایینی این استخر بادی دارای رنگ صورتی می باشد و بخش میانی زرد و بالایی آن نیز سبز می باشد که ترکیب رنگی بسیار خوبی برای این محصول می باشد و برای کودکان نیز جذاب است. همچنین بخش پایینی و کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو بوده و رنگ آبی نیز دارد،‌ که علاوه بر افزایش راحتی برای استفاده کودکان با رنگ آبی که دارد انعکاس رنگی زیبایی را به وجود آورده که بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. با توجه به کوچک بودن بسته بندی این محصول می توان آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط جدید با صرف زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده و استفاده کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

استخر بادی کوچک رنگی یکی دیگر از سری استخر های مخصوص کودکان می باشد که دارای رنگبندی شاد و جذابی است . این محصول به تازگی و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کودک باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را درخرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کوچک رنگی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ظاهری این استخر بادی به صورت دایره ای شکل می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کودک فراهم می آورد . دیواره های این محصول به صورت سه رنگ تعبیه شده است که زیبایی خاصی را به این استخر داده است و از این رو به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که به دلیل ابعاد این استخر بادی می توانید از آن به عنوان استخر توپ و یا وان بادی نیز استفاده نمایید . این محصول هنگامی که خالی را باد می باشد ، ابعاد بسیار کئچکی را اشغال می کند و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است و می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت ها باشد . به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر و کاهش آسیب پذیری استخر های بادی می باشد . جنس بدنه این استخر بادی از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . وینیل استفاده شده در ساخت این استخر بادی از نوع وینیل طرح چرم می باشد که استحکام بالایی نیز در برابر ساییدگی دارد . به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت این استخر بادی در برابر فشار آب و ضربه در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی کوچک رنگی به مشخصات ( قطر : 70 سانتی متر و ارتفاع :  24 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای کودک به هنگام آب تنی فراهم می آورد . با توجه به این ابعاد این محصول می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در حمام و یا حیاط های خانگی نیز باشد . همچنین این استخر بادی یکی از سبک وزن ترین استخرهای موجود در شرکت اینتکس می باشد که وزنی بالغ بر 0.5 کیلو گرم دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ظرفیت آب این استخر بادی نیز برابر با 41 لیتر است که برای استخر های بادی کودک ایده آل می باشد .

جمع بندی :

این استخر بادی کودک می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در خانه و یا حیاط های شخصی و یا در هنگام مسافرت باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . وزن این محصول بالغ بر 0.5 کیلو گرم می باشد . جنس بدنه این استخر بادی از نوع وینیل طرح چرم می باشد و به منظور بالا بردن استحکام آن در بخش کف محصول از وینیل دولایه استفاده شده است . استخر بادی کوچک رنگی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع گرد
 قطر 70 سانتي متر
 ارتفاع 24 سانتي متر
ضخامت لایه ها 0.19 میلی متر
 ظرفیت 41 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 کف بادی بله
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...