استخر بادی کوچک طرح میکی موس

bestway 91066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کوچک طرح میکی موس یکی از استخرهای جذاب شرکت بست وی می باشد که ظاهر آن برگرفته از شخصیت کارتونی میکی موس بوده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. رنگ صورتی این محصول نیز در کنار شکل ظاهری آن که مانند سه حلقه گرد است بسیار چشم نواز بوده و در روحیه کودک شما تاثیر مثبتی دارد. ظرفیت آب این محصول 282 لیتر بوده که به راحتی می توانید آن را پر کرده و استفاده کنید. یکی از مزایای این محصول این است که می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز بهره ببرید. هم چنین دارای برچسب تعمیرات بوده که در صورت بروز مشکل می توانید به سادگی آن را حل کنید. جنس این محصول از نوع وینیل است که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد. علاوه بر آن به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در دسته استخر های بادی پرتابل قرار می گیرد. هم اکنون این محصول زیبا را میتوانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کوچک طرح میکی موس یکی دیگر از سری استخر های با کیفیت و جذاب شرکت بست وی به شمار می رود که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول مناسب استفاده کودکان بالای 2 سال بوده که یک وسیله تفریحی آبی بسیار نشاط آور برای آنها به شمار می رود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

یکی از مهم ترین اساس تولید یک محصول، طراحی و ساخت آن است که شرکت بست وی این مورد را به خوبی و در همه ی محصولاتش رعایت می کند و سعید دارد محصول خود را با بالا ترین کیفیت تولید کند. ساختار کلی این استخر بادی به شکل گرد بوده که بدنه بیرونی آن به صورت حلقه ای بادی می باشد. بر روی بدنه آن شخصیت های کارتن دوست داشتنی میکی موس نقش بسته است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ اصلی این استخر به رنگ صورتی بوده و دیواره داخلی آن به رنگ سبز فسفری می باشد که این رنگ ها نیز برا کودک نشاط آور است و با دیدن این رنگ ها شاداب می شود.

جنس :

مهمترین نکته ای که تمامی افراد برای خرید یک محصول به دنبال آن هستند جنس و کیفیت آن محصول است. یعنی ناخودآگاه تمامی افراد می خواهن محصولی که می خرند دارای جنس و کیفیت خوبی باشد و تحت هیچ شرایطی تغییر شکل یا تغییر حالت ندهد و بتوانند از آن مدت زمان زیادی استفاده کنند. بست وی برای ساخت بدنه این استخر بادی از وینیل طرح چرم استفاده کرده که در برابر تابش مستقیم خورشید مقاوم است و دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی شود. همچنین وینیل در دما های مختلف آب قابل استفاده می باشد و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل و یا تغییر حالت نمی شود. کف این استخر از وینیل دو لایه بادی بوده. بست وی، کفی دو لایه بادی را به این سبب طراحی کرده که کودکان سطح نرمی را زیر پای خود داشته باشند و هنگام زمین خوردن در استخر آسیبی نبینند و بدون نگرانی ه بازی و تفریح در آن بپردازند. 

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

یکی از نکاتی که در ساخت این گونه محصولات باید رعایت کرد، ابعاد و وزن آن محصول است. یعنی محصول باید به گونه ای باشد که فضای کمتری را اشغال کند. البته این موضوع بستگی به کاربرد آن محصول هم دارد. قطر این استخر 152 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع 30 سانتی متر می باشد که از لحاظ ارتفاع برای کودکان کاملا بی خطر است و می توان آنها را با خیال راحت درون استخر تنها گذاشت تا به بازی خود مشغول باشند. ظرفیت این محصول نیز 282 لیتر بوده که در بین استخر های بادی با ظرفیت بالا محسوب می شود. وزن اسن استخر بادی 1.3 کیلو گرم بوده که شما به تنهایی و به راحتی قادر به جا به جا کردن آن هستید و همچنین هنگام سفر و گردش هم می توانید این استخر را با خود برده و لوازم تفریحی کودکان خود را فراهم کنید.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی استخر های بادی شما فقط به یک پمپ باد احتیاج دارید که برای تهیه آن می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و انواع پمپ ها را دیده و هر کدام را که خواستید خریداری کنید. پس از تهیه پمپ استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. سپس دریچه ورودی هوای آن را باز کرده و سری پمپ را درون دریچه ورودی هوا قرار می دهید و منتظر می مانید تا استخر باد شود. هنگامی که استخر فرم کلی خودش را گرفت پمپ را جدا کرده و درب دریچه ورودی هوای استخر را می بندید. سپس استخر را به محیط مد نظر برده و ۀب را درون آن می ریزید.

مراقبت و نگهداری :

محصولات بادی معمولا حساس هستند و برای این که بتوان مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد باید مقداری حساس باشیم و از آنها مراقبت کنیم. به عنوان مثال آن را روی سطح صاف قرار دهیم. به هیچ عنوان اجازه ی برخورد جسم تیز را با آن ندهیم. هنگام باد زدن استخر باید حواسمان باشد که به اندازه کافی استخر را باد بزنیم چرا که پس از مدتی اگر فشار زیادی به استخر وارد شود، درز های آن از هم جدا شده و هوای درون استخر از آن خارج می شود و دیگر آن استخر قابل استفاده نمی باشد.

جمع بندی :

استخر های بادی یک وسیله تفریحی آبی به شمار می روند که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان در فصل تابستان می باشد. این محصول می تواند یک هدیه بسیار مناسب و جذاب برای کودکان در فصل تابستان باشد تا بتوانند در این فصل گرم از یک بازی نشاط آور بهره ببرند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوع گرد
 قطر 152 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتي متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 ظرفیت 282 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی بله
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...