استخر بادی کوچک کودک

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کوچک کودک با کف طرح دار مناسب برای کودکان و همچنین خردسالان. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که مقاومت خوبی را در برابر آب و هوا خواهد داشت. تنها مزیت بزرگ این استخر داشتن وزن بسیار کم بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی کوچک کودکان ، محصول جدید اینتکس با طراحی زیبا و منحصر به فرد، تولید شده در رنگ های سبز، زرد و آبی که در قسمت کف خود دارای طرح های متفاوت کارتونی هستند. لبه های استخر همانند دو حلقه بر روی هم هستند که این کالا را بسیار زیبا و دوست داشتنی می کند. از این استخر بادی می توانید به عنوان وان بادی حمام کودک نیز استفاده کنید.

 

خرید استخر بادی

مهم ترین نکته در هنگام خرید استخر بادی توجه داشتن به رده سنی محصول می باشد ، با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس متنوع ترین استخر های بادی را در فروشگاه موجود کرده است ، شما بایستی با در نظر داشتن رده سنی محصول آن را خریداری کنید ، لذا از روی تصاویر نمی توانید ابعاد آن را حدس بزنید . همچنین در هنگام خرید استخر بادی توصیه می کنیم که نقد و بررسی مرتبط با هر محصول را مطالعه کنید تا با ویژگی های محصول ، همچون نوع طراحی و ساختار ، جنس ، آرگونومی ، مرایا و معایب و ... آشنا شده و بهترین انتخاب را داشته باشید .

توجه داشته باشید که استخر های بادی را نیز از برند های معتبر خریداری کنید که البته فروشگاه اینتکس تمامی محصولات بادی خود را از برند های معتبر انتخاب کرده است که با خیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید . فروشگاه اینتکس محصولات خود را با ضمانت اصالت به فروش می رساند و در طی سال ها فعالیت خود ، حسن نیتش را به مشتریان ثابت کرده است .

خصوصیات و ویژگی های استخر بادی کوچک کودک

از خصوصیات و ویژگی هایی که می توان نسبت به استخر بادی کوچک کودک اشاره کرد ، ابعاد کوچک آن می باشد که استخر را برای سنین پایین و خردسالان مناسب کرده است ، این ابعاد کوچک به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از استخر بادی در حمام نیز استفاده کنید تا اینچنین با راه اندازی آن در حمام ، کودکان خود را به حمام ببرید . توجه داشته باشید که استفاده از این استخر می تواند بستری ایمن تر را برای شما والدین ایجاد کند تا بهتر و کنترل شده کودک خود را به حمام ببرید و البته اسباب تفریحات آن ها را نیز در این مدت ایجاد فراهم کنید. از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که استخر های بادی دارند می توان به ابعاد کوچک آن ها در زمان بسته بندی اشاره کرد ، در این حالت فضای زیادی از سوی استخر اشغال نخواهد شد و به سادگی می توانید محصول را نگهداری کنید .

برند استخر بادی کوچک کودک

برند تولیدی استخر های بادی بسیار مهم است ، البته همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، فروشگاه اینتکس با انتخاب و موجود کردن محصولات بادی خود از برند های معتبر کار شما را در انتخاب محصول راحت کرده است . استخر بادی کوچک کودک توسط شرکت آمریکایی اینتکس تولید شده است که اگر کمی جست و جو کنید ، میبینید که این برند بهترین برند تولیدی محصولات بادی می باشد که فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ، محصولات را در ایران به فروش می رساند که می توانید آن ها را با قیمت بسیار ارزان تری خریداری کنید .

آسیب دیدگی و تعمیرات استخر بادی کوچک کودک

با توجه به امکان آسیب دیدگی در استخر های بادی که البته در بخش نقد و بررسی به چگونگی نگهداری و مراقبت از محصول اشاره شد ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که توسط شرکت تولید کننده طراحی شده است ، استخر بادی خود را پس از آسیب دیدن پنچرگیری کرده و به مانند روز اول استفاده کنید . این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا پس از هر آسیب دیدگی استخر بادی را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید .

خدمات پس از فروش استخر بادی کوچک کودک

گاهی نیز ممکن است که تعمیرات برای شما دشوار باشد و دوست داشته باشید که فروشگاه اینکار را برای شما انجام دهد ، با توجه به ارائه چنین خدماتی شما می توانید استخر آسیب دیده خود را به فروشگاه تهران اینتکس تحویل بدهید تا تعمیرات شما انجام شود .

استخر بادی کوچک کودک از استخر های بسیار عالی و مناسب برای سنین کودکان می باشد که توسط شرکت اینتکس به صورت ویژه برای کودکان سنین پایین طراحی شده است ، این نوع از استخر ها که برای خردسالان طراحی گردیده اند ، عمدتا با ابعاد کوچکی که دارند می توانند در داخل حمام نیز مورد استفاده قرار گیرند ، بنابراین والدین می توانند با خرید استخر بادی کوچک کودک از آن به عنوان یک وان بادی برای استحمام کودکان خود استفاده کنند .

ساختار بادی این محصولات همچنین می توانند محیطی ایمن را برای کودکان ایجاد کنند . با توجه به عدم تعادل خوب کودکان در حمام ، استخر بادی کوچک کودک می تواند در صورت سر خوردن آن ها از آسیب دیدن و یا وارد شدن ضربه به آن ها جلوگیری کنند . در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد ، چرا که فروشگاه اینتکس سعی دارد با نقد و بررسی محصول راهنمای خرید شما باشد . 

طراحی و تولید استخر بادی کوچک کودک

استخر بادی کوچک کودک به صورت گرد و دایره ای شکل تولید شده است ، در کناره های آن از دو حلقه بادی استفاده شده است که از روی هم قرار گرفتن آن ها ، دیواره ای بلند تر شکل گرفته است تا اینچنین عمق استخر افزایش داشته باشد . استفاده از دو حلقه به جای یک حلقه بزرگ بدین دلیل است که دوام دیواره ها در برابر وزن آب بیشتر شود و آسیبی به آن موقعی که استخر از آب پر است وارد نشود .

بخش کناری این استخر به رنگ زرد بوده و کف آن نیز پس زمینه ای سفید رنگ دارد که بر روی آن تاویر عروسکی حیواناتی همچون قورباغه ، لاکپشت ، جوجه اردک و ... نقش بسته است که می تواند برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشد . پرسینگ بسیار خوبی که در بخش کف و دیواره ها انجام شده است ، بسیار عالی بوده و هیچگونه درزی میان آن ها وجود ندارد . در هر دو حلقه بادی ، دریچه باد قرار دارد .

جنس استخر بادی کوچک کودک

متریالی که برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود بسیار مهم است ، زیرا هر استخر و هر محصولی با توجه به جنسی که دارد می تواند با دوام باشد و یا آسیب پذیر . به همین جهت توصیه می شود که همواره استخر های بادی خود را از برند های معتبری خریداری کنید که از نظر تولیدات موفق هستند ، زیرا آن ها به دلیل تجربه بالای خود و استفاده از بهترین اجناس ، استخر هایی با دوام را تولید می کنند .

برای تولید و ساخت استخر بادی کوچک کودک از لایه های مقاوم و ضخیم PVC استفاده شده است ، شاید این نام را برای اولین بار است که می شنوید ، اما پی وی سی یا وینیل نوعی پلاستیک طبیعی منعطف هستند که به واسطه عدم حساسیت پوستی از آن ها برای تولید استخر بادی کودک استفاده می شود ، علت عدم حساسیت های پوستی و سازگاری این جنس با محیط زیست نیز ، عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی می باشد . 

راه اندازی استخر بادی کوچک کودک

راه اندازی استخر بادی کوچک کودک به واسطه ابعادی که دارد بسیار ساده و سریع می باشد ، به طوریکه شاید نیازی به پمپ باد نیز نداشته باشید ، اما اگر دوست دارید که از پمپ باد استفاده کنید ، مناسب ترین پمپ ، پمپ باد دستی می باشد که نیازی به برق ندارد و می توانید به سادگی از آن استفاده کنید . برای راه اندازی همانطور که در بخش طراحی محصول آورده شد ، بر روی حلقه های بادی استخر دو دریچه باد وجود دارد که می توانید از آن طریق استفاده کنید . بخش کف استخر غیر بادی بوده و نیازی به راه اندازی ندارد .

آسیب ها در استخر بادی کوچک کودک

استخر های بادی آسیب پذیر هستند ، زیرا طراحی آن ها به صورت بادی بوده و با برخورد اجسام برنده ، همچنین ساییدگی و دیگر عوامل می تواند آسیب ببیند که از شایع ترین آسیب ها می توان به برخورد اجسام تیز و سوراخ شدن بدنه ، ساییدگی کف استخر ، یا ذوب شدن استخر بر اثر حرارت بالا اشاره کرد که در بخش توضیحات در رابطه با تعمیرات استخر بادی و همچنین موارد تعمیر پذیر اشاراتی شد که سوراخ شدگی ها و پارگی های جزئی قابلیت تعمیر دارند .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 15 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 15 سانتی متر
وزن 200 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دو طبقه ای
 مناسب کودکان زیر 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...