استخر بادی گرد آبی کودک با قطر 122

bestway 51025B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد آبی رنگ بست وی برای سنین کودکان و حتی خردسالان که از طراحی ساده بهره برده و دارای قطر 122 سانتی متری می باشد. محصولی با طراحی گرد و سه لایه که از کف ساده PVC بهره برده و برای تفریحات آبی و همچنین استفاده به عنوان استخر توپ بسیار مناسب خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و در برابر دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. محصولی که با داشتن وزن بسیار سبک قابل حمل در هر مکانی بوده و به راحتی در مدت زمان کمی باد شده و راه اندازی می شود. این کالا همچنین می تواند به عنوان وان بادی نیز در حمام به عنوان وسیله ای برای استحمام فرزندان خود استفاده نمایید.

استخر بادی گرد آبی کودک با قطر 122

این گروه از محصولات برای استفاده کودکان طراحی شده به همین دلیل طراحی بدنه ای استاندارد برای حفظ سلامتی آن ها داشته و ظاهری کاملا شاد و راحت دارد. زیرا نیاز بوده محصول عرضه شده توانایی ارتباط برقرار کردن با روحیات کودکانه را داشته باشد. البته کمپانی بزرک بست وی که سرآمد تولید کنندگان این گروه از محصولات بوده ، توانسته به خوبی نیاز مخاطب را شناخته و به آن توجه کند. محصولات عرضه شده توسط این کارخانه تنوع بالایی داشته به همین دلیل می توانید در زمان خرید انتخاب راحتی را داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید استخر بادی کودک متناسب با فضای منزل و علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی و ساخت استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که نسبت به سایز ابعاد فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. بدنه استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هر یک از این لایه ها توسط یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا طول عمر محصول افزایش چشمگیری یافته و بدنه آن از خاصیت ارتجاعی برخوردار باشد. ابعاد بدنه محصول بسیار کوچک انتخاب شده تا بتوانید به عنوان استخر توپ کودک و یا وان حمام بادی کودک از آن استفاده کنید. رنگ بدنه محصول ساده و آبی بوده اما تنوع رنگبندی نیز دارد. به همین دلیل می توانید رنگ بدنه محصول را در زمان خرید به راحتی انتخاب کنید. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا با استفاده از آن در صورت بروز آسیب بدنه بتوانید استخر بادی کودک را تعمیر کنید. این محصول برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

پارامتر کیفیت و مرغوبیت جنس بدنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا در صورت این کیفیت بوده که مصرف کننده می تواند از طول عمر محصول آسوده خاطر باشد. شرکت بست وی به همین دلیل روکش بدنه این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی با روکش چرم طراحی و تولید کرده است. کف محصول نیز از نوع پی وی سی دولایه می باشد. زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید از این استخر بادی به راحتی در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی ، دماهای مختلف آب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی کودک با ارگونومی ساخت بدنه گرد دارای 122 سانتی متر قطر بوده که ارتفاع آن بالغ بر 25 سانتی متر می باشد. برای آنکه دیگر نگران صرفه جویی در مصرف آب نباشید، لازم به ذکر بوده ظرفیت داخلی مخزن استخر 160 لیتر است. وزن بدنه استخر بادی کودک 680 گرم بوده به همین دلیل جا به جایی راحتی داشته و گزینه مناسبی برای استفاده در زمان سفر می باشد.

برای راه اندازی محصول ابتدا آن را به طور کامل باز کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. سپس از طریق یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی نمایید. محصول در کمتر از 3 دقیقه برای بازی فرزند شما اماده است.

خرید استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک برای خرید تمام هموطنان در حال حاضر در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد. با مراجعه به دفتر نمایندگی و یا استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول را خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 160 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 680 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...