استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی

intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی

استخر بادی گرد کودک با طرحی از موجودات دریایی، بسیار زیبا، شیک و کودک پسند با ابعاد 132 در 28 سانتی متر که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. این کالا در واقع مناسب استفاده کودکان بالای 3 سال بوده که از ساختار 3 طبقه ای یا سه لایه ای بهره مند است. همچنین این محصول به همراه خود یک توپ و حلقه بادی مجزا داشته که برای سرگرمی کودکان در آب و خشکی تعبیه شده است. استخر بادی کودک طرح گرد کودکانه با حلقه و توپ بادی طرح دار یکی دیگر از استخر های مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش ضد آب بوده و از طراحی اشکال دریایی بر روی آن استفاده شده است. در واقع این استخر ساختاری سه لایه داشته و از 3 دریچه برای باد نمودن برخوردار است. کالایی که ابعاد 132 در 28 سانتی متر داشته و از ظرفیت 189 لیتر بهره مند است.

نوع طراحی و ساخت استخر بادی کودک

استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی در واقع از سری استخر های دایره ای شکل و با ساختار سه لایه یا سه طبقه است که شرکت اینتکس آن را با طراحی بسیار زیبا و شکیل موجودات دریایی تولید کرده است . استفاده از طرح های رنگی بسیار زیبا می تواند موجب افزایش جذابیت استخر شود تا کودکان بیش از پیش علاقه به بازی و تفریح با این استخر های بادی را داشته باشند . همانطور که اشاره شد این استخر بادی دارای ساختار سه لایه است ، یعنی دیواره استخر از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، این طراحی به دلیل افزایش دوام و استحکام استخر استفاده می شود ، بنابراین در هنگام خرید استخر بادی به طراحی دیواره ها توجه داشته باشید و سعی کنید استخر های عمیقی که از ساختار طبقه ای برخوردار نیستند را خریداری نکنید . حلقه بالایی نسبت به حلقه پایین تر کمی قطور تر است ، علت آن نیز تعادل بسیار بهتر استخر بادی و همچنین استحکام لبه های استخر می باشد . هر یک از لایه ها دارای دریچه باد  جداگانه هستند ، بنابراین نیاز است هر لایه را جداگانه باد کنید .

این استخر بادی در کنار خود یک حلقه و یک توپ بادی دارد که طراحی ظاهری آن کاملا مشابه با بدنه استخر است ، این دو وسیله نیز کاملا ضد آب هستند و کودکان می توانند از آن در داخل استخر استفاده کنند . کودکانی که دوست دارند بر روی آب شناور باشند می توانند از حلقه بادی استفاده کنند و یا توپ به بازی بپردازند . حلقه بادی می تواند وسیله ای مناسب برای شنای کودکان باشد . اینتکس با استفاده از بهترین و جدید ترین دستگاه های برش زنی و پرسینگ قسمت های مختلف استخر بادی و حلقه و توپ بادی را تولید کرده است به همین دلیل هیچگونه درزی میان قسمت های مختلف استخر بادی نیست . برخلاف دیواره های استخر ، قسمت کف آن به صورت غیر بادی ساخته شده است ، علت آن نیز افزایش دوام و کاهش آسیب دیدگی کف استخر می باشد .

جنس استخر بادی

شرکت اینتکس استخر های بادی خود را از بهترین اجناس تولید کرده است به همین دلیل نیز محصولات آن از نظر کیفییت سطح بسیار خوبی را دارند . اینتکس برای تولید استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی از پی وی سی استفاده کرده است . pvc ها از بهترین اجناس با خاصیت لاستیکی هستند که انعطاف بالای آن ها و همچنین ویژگی های دیگری چون ضد آب بودن ، مقاومت عالی در برابر نور و گرمای آفتاب ، استحکام در برابر ضربه و فشار های ناشی از وزن آب دارند . پی وی سی همچنین از مواد غیر سمی و شیمایی ساخته شده است و بهترین جایگزین برای مواد پلاستیکی می باشد ، از این رو کودکان در برخورد با بدنه استخر های بادی اینتکس هیچگونه آسیب های پوستی را نخواهد دید . این در حالی است که مواد پلاستیکی ممکن است حساسیت های پوستی را چون جوش جوش شدن و یا سرخ شدن پوست ایجاد کند ، اما حتی اگر پوست کودک شما حساس است ، هیچگاه در برخورد با بدنه این استخر آسیب وارد نخواهد شد .

ضخامت لایه های استفاده شده برای ساخت استخر بادی کودک فوق 0.32 میلی متر است که در واقع می توان گفت ضخامت بسیار خوبی دارد . هر چه ضخامت بدنه محصولات بادی بیشتر باشد ، آسیب پذیری آن کاهش خواهد یافت . اینتکس البته برای ساخت کف این استخر از دولایه pvc استفاده کرده است که ضخامت بیشتر کف ، از آسیب دیدگی جلوگیری کند . پی وی سی را با نام دیگر وینیل (vinyl) نیز می شناسند که در واقع تفاوتی میان این دو نبوده و مواد تشکیل دهنده آن ها یکی است . اینتکس علاوه بر بدنه استخر بادی برای ساخت حلقه بادی و توپ بادی محصول نیز از پی وی سی استفاده کرده است تا اینچنین آفتاب و یا حتی رطوبت به آن آسیبی وارد نکند .

برترین برند های استخر بادی

یکی از راه های دسترسی و خرید استخر بادی کودک با کیفیت و با دوام انتخاب و خریداری استخر های بادی اصل و اورجینال است . شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید و فروش استخر بادی می کنند که شاید بهتر باشند برترین برند های استخر بادی را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید . برند هایی چون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ و اینتایم از بزرگ ترین و پر فروش ترین برند های استخر بادی می باشد که توصیه فروشگاه اینتکس نیز خریداری از این محصولات می باشد . دو برند اینتکس و بست وی دو برند آمریکایی بوده که بیش از هر برند دیگری فروش دارند چرا که کیفیت ساخت آن ها به مراتب بیشتر می باشد و در واقع مهم ترین رقبای یکدیگر در تولید محصولات بادی هستند . استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی توسط برند بزرگ اینتکس ( intex ) تولید شده است . به جرأت می توان گفت که استخر های بادی کودک و دیگر محصولات بادی اینتکس با کیفیت ترین محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد . فروش بسیار خوب محصولات اینتکس نیز نشان از محبوبیت و کیفیت بالای محصولات دارد . شرکت اینتکس بیشترین تنوع را در میان استخر های بادی موجود در بازار را داراست .

اینتکس به عنوان اولین و با تجربه ترین شرکت سازنده استخر بادی شناخته می شود که با استفاده از بهترین طراحان ، بهترین ابزار ها و دستگاه ها و همچنین بهترین اجناس ، مقاوم ترین و با کیفیت ترین استخر های بادی را تولید می کند . خط تولید کمپانی اینتکس در کشور چین بوده اما زیر نظر مهندسین آمریکایی و چینی ساخته و به سراسر دنیا پخش می شود . اینتکس نمایندگی های بسیاری در سراسر دنیا دارد تا بتواند بدین طریق محصولات خود را به خوبی در سراسر دنیا عرضه و بهتر از قبل خدمات پس از فروش محصولات خود را به مشتریان عرضه کند . تنها نمایندگی رسمی شرکت اینتکس در ایران نیز فروشگاه تهران اینتکس می باشد که تمامی محصولات بادی اورجینال شرکت اینتکس را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و حضوری برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند از سراسر ایران محصولات بادی خود را خریداری کنند .

فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است و تمامی محصولات خود را از نظر اصالت تضمین می کند . . فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروش استخر بادی را به مانند تعمیر بر عهده دارد که می توانید در صورت بروز مشکل در استخر کودک اینتکس خود از فروشگاه کمک بگیرید . البته در بخش انتهایی متن نحوه تعمیرات استخر بادی آورده شده است که می توانید با کسب راهنمایی خودتان تعمیرات استخر بادی را نیز انجام دهید .

راه اندازی و نکات مهم در استفاده و نگهداری از استخر بادی

راه اندازی استخر بادی کار چندان دشواری نبوده و به سادگی می توانید این محصولات را راه اندازی کنید . به دلیل اینکه حجم و ظرفیت باد بدنه این استخر نسبتا زیاد است می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . برای با شدن بهتر استخر بهتر است به خوبی استخر را بر روی زمین پهن کنید . دقت داشته باشید که زمین های صاف و هموار را جهت راه اندازی و استفاده از استخر بادی در نظر بگیرید و حتما زمین را جارو بزنید . استفاده از زیرانداز می تواند تا حد بسیار زیادی از آسیب دیدن احتمالی کف استخر جلوگیری کند . زمین های شنی و سنگی برای استفاده بسیار نامناسب هستند ، اما زمین های سرامیکی ، خاکی و چمنی مناسب هستند . چمن ها و حتی چمن مصنوعی به دلیل نرمی که دارند هیچ آسیبی به کف استر نخواهد رساند اما زمین های زبر مانند آسفالت در صورت عدم استفاده از زیرانداز می تواند موجب ساییدگی و زخمی شدن بدنه استخر شود .

این استخر بادی با توسط به ابعاد و متراژی که دارد قادر به جای دهی 189 لیتر است ، از این رو بهتر است میزان بیشتری را برای پر کردن استخر استفاده نکنید ، این میزان در حدود 90 درصد استخر یعنی تا بالای حلقه دوم را پر خواهد کرد و آب اضافی پس از وارد شدن کودکان و تحرک آن ها سرریز خواهد شد . در کنار این استخر بادی پمپ باد دستی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید بهتر و سریع تر استخر بادی خود را باد کنید . پمپ های باد انواع مختلفی دارند اما برای این استخر بادی بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید چرا که قدرت مخربی ندارند و همچنین نیازی به پرداخت هزینه اضافی و بیشتر برای خرید پمپ های باد برقی نخواهید داشت . میزان باد بدنه استخر نباید بسیار زیاد باشد چرا که ممکن است پس از پر شدن استخر فشار وارده بر روی بدنه موجب آسیب دیدن استخر شود . باد کم نیز موجب کم شدن ارتفاع استخر خواهد شد و لرزش بیشتری را از استخر شاهد خواهید بود .

تعمیرات استخر بادی

شرکت اینتکس به دلیل آسیب پذیر بودن محصولات بادی به ویژه استخر بادی ، بسته های تعمیرات مخصوص استخر های بادی را طراحی کرده است که داخل این بسته ها چندین لیبل و چسب مخصوص مایع قرار گرفته شده است تا در صورت آسیب دیدن استخر بادی بتوانید قسمت سوراخ شده را ترمیم کنید . برای اینکار تنها کافیست قسمت سوراخ شده استخر با پیدا کرده و سپس محل را علامت گذاری کنید . نحوه تعمیرات استخر بادی چندان پیچیده و دشوار نیست ، اما در این بخش به صورت مختصر و مفید طرز تعمیرات استخر بادی را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد . در ابتدای کار قسمتی از لیبل یا برچسب را به صورت گرد ( معمولا به اندازه یک سکه ) برش دهید ، اگر میزان پارگی نسبتا زیاد است می توانید مقدار بیشتری از برچسب را برش داده و استفاده کنید ، پس از آن برچسب را آغشته به چسب مخصوص کرده و به بدنه آسیب دیده استخر بادی بچسبانید . میزان چسب اگر زیاد باشد قسمت تعمیر شده کمی برجسته شده و شاید چسب شره کند و یا چسب کم شاید مانع از تعمیر بسیار خوب شود ، به همین دلیل بهتر است به اندازه کافی لیبل را آغشته به چسب کنید پس از این مرحله قسمتی از بدنه که تعمیر شده است را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید ، برای اینکار می توانید از وزنه ، سنگ و یا هر چیز سنگین دیگری استفاده کنید . در صورتی که پارگی از درز ها و قسمت پرسینگ بوده و یا وسعت پارگی زیاد باشد نمی توانید محصول را تعمیر کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 189 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ 
 نوع پمپپمپ دستی
 ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی از محصولات تفریحی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به صورت بادی تولید شده است و از محبوب ترین وسیله های بازی موجود در فروشگاه نیز می باشد . استخر های بادی برای رده های سنی مختلفی ساخته شده اند ولی بیشتر تنوع آن ها در استخر های بادی کودک بوده و شرکت های تولید کننده مطرحی همچون اینتکس که تولید کننده استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی می باشد نیز این محصول را با شکلی متفاوت و با وسیله های بازی مختلفی تولید کرده است . اینتکس همواره در ساخت استخر های بادی خلاقیت داشته و توانسته است که زیباترین ، کاربردی ترین و با کیفیت ترین استخر های بادی و سایر محصولات بادی را تولید کند . زیرا این برند تنها استخر بادی تولید نمی کند ، بلکه تنوع محصولات بادی آن بسیار زیاد است که در وبسایت فروشگاه می توانید آن ها را مشاهده کنید و به دسته بندی های مختلف محصولات بادی بروید . 

ما در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل تر استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی را معرفی کنیم تا بهتر بتوانید محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . در قسمت توضیحات ، اطلاعات زیادی در رابطه با استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی گفته شد ، ولی در این بخش کامل تر به نقد و بررسی تخصصی محصول خواهیم پرداخت . شاید برای شما جالب باشد که چرا بسیاری از استخر های بادی گرد به صورت چند لایه و چند طبقه ای تولید می شوند . استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی نیز از همین طراحی برخوردار است و اگر به آن دقت داشته باشید مشاهده خواهید کرد که این استخر بادی سه لایه است و به دنبال آن سه دریچه باد برای هر لایه در نظر گرفته شده است . این طراحی می تواند باعث شود تا کیفیت استخر بادی افزایش زیادی را داشته باشد ، برای اینکه فشار وارده به دیواره ها زمانی که استخر با آب پر می شود زیاد خواهد بود و دیواره های استخر با این طراحی می توانند وزن های بیشتری را تحمل کنند . 

جالب است بدانید که شرکت اینتکس که تولید کننده استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی نیز می باشد ، این محصول بادی را در دو نوع موجود کرده است که این نوع به همراه خود توپ و حلقه بادی دارد و مدل دیگر و مشابه این محصول ، تنها دارای استخر بوده و توپ بادی و حلقه شنا بادی را در کنار خود ندارد . بنابراین شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی کودک انتخاب کنید که استخر بادی به همراه وسیله های بازی باشد و یا به صورت تک آن را خریداری کنید . مطمعنا قیمت استخر بادی که به همراه خود وسیله های بازی دارد ، بالا تر خواهد بود . طراحی جالب بدنه استخر بادی ، زیبایی آن را در چشم کودکان دو چندان کرده است . لایه های شفاف بدنه استخر نیز در جذابیت استخر بادی نقش بسزایی داشته است . 

چند تصویر دیگر از این استخر بادی قرار داده شده است که آن ها نیز طراحی مشابه استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی را دارند ، ولی طرح بدنه آن ها متفاوت است . شما می توانید این استخر بادی را در طرح دریایی و یا در طرح های آناناسی انتخاب کرده و به کودکان خود هدیه دهید . اگرچه امکان خرید اینترنتی استخر بادی گرد با طرح موجودات دریایی فراهم است ، ولی شما می توانید در صورت دلخواه و دسترسی به شعبه های فروشگاه اینتکس ، به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و استخر های بادی را انتخاب و خریداری کنید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...