استخر بادی گرد دارای منحنی اینتکس

intex 30009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد دارای منحنی اینتکس یکی از محصولاتی است که از نظر شکل و شمایل و طراحی با دیگر نمونه های موجود در بازار متفاوت است. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و لبه های ان نیز دارای منحنی هایی می باشد که همین امر سبب شده تا با دیگر استخر هایی موجود در بازار بسیار متفاوت شود. این محصول به صورت سه لایه طراحی شده است و رویه ان به صورت سورمه ای رنگ و با دارا بودن یک طرح در مرکز ان می باشد که همین امر سبب زیبا تر شدن این کالا شده است. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم خاکستری رنگ می باشد و همین دو رنگ بودن سبب شده تا یک محصول زیبا را شاهد باشیم. این محصول مناسب برای کودکان و خردسالان زیر 3 سال بوده و به راحتی هم می توانید ان را نصب و راه اندازی نمایید که از خصوصیات بارز این محصول به شمار می رود. جهت خرید این کالا می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

استخر بادی گرد دارای منحنی اینتکس

اگر شما هم به دنبال خرید یک استخر فوق العاده برای کودک و خردسال خود می گردید پیشنهاد می کنیم تا استخر بادی گرد دارای منحنی اینتکس را حتما مشاهده کرده و خصوصیات ان را به دقت بررسی کنید. این استخر یکی از زیباترین نمونه های موجود در بازار است که طراحی فوق العاده ای را داراست. با توجه به خرید و تقاضای زیاد مشتریان خود تصمیم گرفتیم تا این محصول را به صورت کامل بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف ان را برای شما شرح دهیم تا با خیالی اسوده دست به خرید این استخر بزنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مطلب باید به نوع طراحی و شکل و شمایل این محصول پرداخت و سعی کنیم تا ان را به بهترین شکل ممکن برای شما شرح دهیم. به جرات هم می توان اذعان داشت که این محصول از نظر ظاهر یکی از زیباترین نمونه های تولید شده و موجود در بازار است که کودکان و خدسالان با دیدن ان قطعا شاد و خوشحال می شوند. شما اگر به صورت کلی به تصاویر این محصول دقت کنید می توانید متوجه این موضوع شوید که ظاهر این محصول به صورت گرد می باشد اما لبه ان دارای منحنی های فوق العاده چشم نواز و زیبایی است که سبب شده تا این محصول ظاهری خاص و شکیل را به خود بگیرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول کف ان است که به صورت بادی طراحی شده و همین امر هم سبب شده تا کودک شما پس از قرار گیری در داخل این استخر بتواند به راحتی و با نرمی فوق العاده ای که این کف بادی به ان بخشیده است در داخل این کالا به بازی بپردازد. در ارتباط با رنگ این محصول هم باید گفت که کف این محصول دارای رنگ سبز ، رویه خارجی ان به صورت سورمه ای رنگ و بخش های داخلی این استخر هم از رنگ خاکستری تشکیل شده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول طرحی زیبا هم نقش بسته است.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول که مشتریان را بیش از پیش ترغیب به خرید می کند جنس بدنه ان است. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که این کالا با بهره گیری از بدنه ای فوق العاده مقاوم و با کیفیت از نوع PVC با رویه طرح چرم سبب شده تا افراد ان را راحت تر در سبد خرید خود قرار دهند. هم چنین کف این محصول هم همان طور که گفته شد به صورت بادی و دو لایه طراحی شده است که مقاومت بالایی را با خود به همراه خواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول فوق العاده سبک بوده و حمل و نقل ان به راحت ترین روش ممکن امکان پذیر است. در تکمیل این جمله هم باید عنوان کرد که این استخر تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که می توان ان را در دسته استخر های پرتابل قرار داد. علاوه بر این ها ظرفیت اب این محصول هم 80 لیتر می باشد. در خصوص ابعاد این محصول هم باید گفت که قطر این استخر 85 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 30 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول باید در ابتدا سعی کنید تا یک پمپ باد و یا وسیله ای که بتواند به راحتی باد داخلی این محصول را پر کند را خریداری نمایید. پس از تهیه این پمپ شما می بایست این استخر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار هم باید به دنبال دریچه های باد موجود بر روی این محصول گشته و پس از پیدا کردن ان ها به راحتی این استخر را باد کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول روش های مراقبت و نگهداری از این کالاست تا بتوانید سالیان سال از ان بهره ببرید. در همین خصوص هم باید گفت که با دور کردن اشیا نوک تیز از بدنه اصلی این محصول ، عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این کالا ، عدم جامپینگ و پرش بر روی لبه ها و کف این محصول و هم چنین عدم پرت کردن این محصول می توانید به راحتی هر چه تمام تر از این کالا مراقبت نمایید.

جمع بندی

استخر بادی گرد دارای منحنی اینتکس یک محصول بسیار شکیل و با کیفیت است که در کنار ظاهر زیبایی که دارد ، از بدنه ای فوق العاده مقاوم و محکم بهره می برد که سبب شده تا اطمینان خاطر خانواده ها افزایش یابد. هم چنین وزن کم و راحتی در حمل و نقل این محصول هم سبب شده تا به دیگر ویژگی های ممتاز این محصول هم اضافه شود. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 80 لیتر
قطر 85 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
رنگ سورمه ای طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...