استخر بادی گرد سه رنگ کودک

intex 57402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه رنگ کودک

استخر بادی گرد سه رنگ در ابعاد کوچک که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده محصولی برای سنین خردسالان و همچنین کودکان می باشد. این استخر بادی در واقع کاربرد وان بادی را نیز داشته و می توان از آن در حمام نیز برای خردسالان و حتی استحمام نوزادان نیز استفاده نمود. ویژگی بسیار خوبی که این استخر ها دارند رنگبندی، طرایح و ارگونومی ساخت شیک و همچنین وزن کم آن ها می باشد. علاوه بر این داشتن کف بادی نیز می تواند نشیمنگاهی بسیار لذت بخش برای فرزندان شما ایجاد کند.

استخر بادی گرد سه رنگ کودک

استخر بادی کودک مدل گرد سه رنگ کودکانه یک محصول بسیار زیبا و چشم گیر بوده که مناسب کودکان یک تا سه سال می باشد. این استخر بادی گرد سه رنگ کودک توسط شرکت نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید این مقاله را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این محصول آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به سفارش این محصول بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت سه حلقه چسبیده به هم بوده تا در وهله اول، عمق این محصول کوتاه باشد و در وهله دوم انعطاف پذیری این محصول بالا برود. طراحی گرد این محصول باعث شده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است برابر است با: آبی، سبز، زرد و صورتی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا است. متخصصان ما به کیفیت و جنس بدنه این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از خرید و سفارش این محصول به ابعاد و سایز این محصول دقت کنید تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول نشود. بنابر این ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 61 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر، ظرفیت آب : 34 لیتر، و در نهایت وزن این محصول 0.4 کیلو گرم بوده و همانطور که از وزن این محصول مشخص است به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون دهانه این محصول قرار داده و در عرض چند دقیقه محصول مورد نظرتان را باد و برای فرزندتان راه اندازی بکنید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که پس از به اتمام رسیدن تفریح و استفاده از این محصول توسط فرزندتان حتما آن را جمع کنید تا صدمات و آسیب های احتمالی به این محصول برخود نکند تا مشکلی برای این محصول بوجود نیاید. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای وارد شد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات که در درون جعبه این محصول موجود می باشد، تعمیر کرده و از آن استفاده کنید، همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید تا فرزندتان دوباره از داشتن یک استخر خصوصی لذت بخش، لذت ببرد.

جمع بندی

استخر بادی گرد سه رنگ کودک یک محصول بسیار زیبا با رنگبندی چشم گیر و جذابی بوده که توسط شرکت نامدار اینتکس برای کودکان یک تا سه سال طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی طرح چرم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتي متر
 وزن400 گرم
 ظرفیت 34 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...