استخر بادی گرد طرح اقیانوس بست وی 2018

bestway 51122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح اقیانوس بست وی 2018

استخر بادی گرد طرح اقیانوس بست وی 2018 یکی از جدیدترین استخر های بادی این شرکت بوده که در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. ظاهر این استخر برگرفته شده از تصاویر ماهی ها و گیاهان دریایی بوده که جلوه این محصول را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است. جنس رویه این محصول وینیل بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. ظرفیت آب این کالا 700 لیتر بوده و همچنین از نظر ابعاد دارای قطر 196 سانتی متر و ارتفاع 53 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از کاربرد های این محصول این است که می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. هم چنین وزن این استخر بادی 4.5 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را جا به جا کرده و در عرض چند دقیقه با پمپ باد خود آن را باد کرده و استفاده کنید. این محصول جذاب را هم اکنون می توانید از سایت نماینگی اینتکس خریداری فرمایید.

طرح اقیانوسی که شرکت اینتکس برای ساخت استخر فوق استفاده کرده ، در ساخت بسیاری از استخر های بادی مستطیلی شکل خود نیز بهره برده است، برای اینکه طرحی جذاب بوده و کودکان را علاقه مند به آب تنی و اب بازی خواهد کرد. به طور کلی ماهیت استخر های بادی ، آب تنی بوده و اگر شبیه به دریا، دریاچه ، اقیانوس یا آکواریوم باشد ، می تواند در نظر کودکان جلب توجه کرده و شرایط فوق العاده ای را برای آن ها فراهم کند . این استخر بادی دیواره بسیار قطوری داشته و البته که مقاومت خوبی را نیز خواهد داشت ، به طوری که تکیه دادن و یا نشستن بر روی لبه استخر بادی بلامانع بوده و مشکلی را برای استخر بادی به وجود نخواهد آورد . هر چند که طراحی سه لایه استخر نیز در این مورد دخیل بوده و سبب افزایش کیفیت استخر بادی شده است . 

این نوع از استخر ها بیشتر به دلیل برخورد کردن شی نوک تیز و یا ساییده شدن ، آسیب می بینند ، برای همین بهتر است که از استخر به خوبی استفاده و مراقب شود و از برخورد اجسام به بدنه استخر جلوگیری شده و حدالامکان از زیرانداز های ضخیمی استفاده شود تا قسمت کف آن نیز صدمه ای نبیند . برای این استخر بادی سه دریچه در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید استخر بادی را باد کنید . پس از راه اندازی مطمعن شوید که دریچه ها به خوبی بسته شده است ، در ضمن نباید بدنه استخر را بیش از اندازه باد کنید، چرا که این کار به منزله وارد شدن فشار زیاد به لایه های مختلف بدنه استخر بوده و در نتیجه می تواند باعث اسیب دیدگی در آن شود . پس موارد گفته شده را مد نظر قرار داده و به کودکان نیز توصیه های لازم را به آنها گوشزد کنید .

استخر بادی کودک طرح اقیانوس بست وی 2018 از نمونه های جدید از استخر های بادی متنوع این شرکت معتبر بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با قابلیت پرتابل خود و وزن بدنه کم برای استفاده در سفر بسیار مناسب می باشد. بدنه شاد این محصول با توجه به روحیات کودکانه طراحی شده ه در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل ساختار کلی و ویژگی های این محصول بپردازیم. شما نیز جهت اشنایی کامل و انجام یک خرید مطمئن بهتر بوده تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی و نحوه طرحی محصولات مرتبط با کودکان نیاز به دقت بالایی داشته تا با روحیات ان ها منطبق باشد. از سویی دیگر محصول نهایی هماهنگ با استاندارد های موجود باشد تا اسیبی به کودکان در هنگام  بازی وارد نسازد. در طراحی این محصول نیز رضایت کودکان در الویت بوده و خروجی نهایی با استقبال گسترده ای روبرو شده است. دنیای زیر اب به دلیل شگفتی بسیار بالا همواره مورد علاقه کودکان بوده برای در ان ها ایجاد شگفتی بسیار زیادی می کند. در همین راستا بدنه این استخر بادی برگرفته از دنیای کف اقیانوس بوده و کودکان به راحتی می توانند تصاویر ماهی و گیاهان زیر اب را مشاهده کنند. رنگ بدنه اصلی استخر از ابی استفاده شده تا ارامش را به مصرف کنندگان منتقل سازد. لبه بالایی محصول کاملا سفید رنگ و ساده انتخاب شده و همچنین دیواره های داخلی ان ابی رنگ می باشد. کف محصول برای ایجاد حس راحتی در کودکان به صورت سفید ساده انتخاب می شود.

جنس بدنه

توجه به جنس بدنه از اهمیت بالایی در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان برخوردار است. زیرا تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت یک کالا با طول عمر بالا را دارند. طول عمر بالای هر محصول نیز مستلزم مرغوبیت جنس بدنه و کیفیت بالای ان می باشد. این استخر بادی با بدنه ای از جنس وینیل طرحدار تولید شده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. جنس لبه ها و بخش داخلی از وینیل بوده و کف محصول از نوع وینیل ضخیم انتخاب شده است. دلیل این نوع انتخاب این بوده که این جنس در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم بوده دماهای مختلف اب نمی تواند به ان اسیب برساند. به همین دلیل با خیالی اسوده می توانید از این محصول در فضای باز استفاده کنید. به علاوه این بدنه قابلیت تعمیرات نیز دارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ویژگی حمل اسان می باشد. زیرا بدنه ان بسیار سبک و دارای وزنی در حدود 4.5 کیلوگرم است. البته این وزن کم از کیفیت کالا کم نکرده و محصول دارای توان تحمل بالایی می باشد. به طوری که دو یا سه کودک همزمان می توانند از ان استفاده کنند. این استخر گرد دارای شعاعی معادل 196 سانتی متر بوده که موجب ایجاد یک فضای نسبتا بزرگ برای بازی کودکان می گردد. ارتفاع کامل محصول بالغ بر 53 سانی متر بوده که به راحتی در حدود ارتفاع 45 سانتی متری اب گیری می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول ساختاری سه لایه داشته که هر لایه ان مجهز به دریچه بادی کاملا مجزا است. ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای کاملا صافی پهن کنید. هر لایه از محصول را با استفاده از پمپ باد دستی و یا پمپ باد برقی می توانید با سهولت باد کنید. توجه داشته باشید این استخر بادی در کمتر از 3 دقیقه قابل استفاده می شود. جهت مراقبت از این محصول اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید و از بدنه محصول به عنوان جامپینگ استفاده نکنید. البته در صورت اسیب و یا سوراخ شدن بدنه می توانید ان را با برچسب تعمیرات برطرف کنید.

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح اقیانوس بست وی 2018 محصولی شاد و کودکانه با بدنه ای مقاوم و با کیفیت است. برای خرید این کالای زیبا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

نوع تفریحی
ظرفیت 700 لیتر
قطر 196 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...