استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک

bestway 91046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح پرنسس کودک کد محصول : bestway 91046 استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک استخری بسیار زیبا و دوست داشتنی برای هر کودک به خصوص دختران می باشد چرا که به واسطه طراحی که دارد نزد دختران بسیار ارزشمند و دوست داشتنی می باشند . استخر های بادی اگر محصولاتی جذاب هستند اما گاها والدین می توانند برای سهولت در استحمام کودکان خود از این استخر ها جهت ایمنی بیشتر فرزند بهره مند شوند .

استخر های بادی کوچک قابل استفاده در حمام می باشند از این جهت والدین می توانند با خرید استخر بادی این بستر ها را برای بازی و حمام فراهم کنند . شما با مطالعه این مطلب می توانید استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک بهتر شناخته و با کسب اطلاعات بیشتر آن را خریداری کنید . ساختار و طراحی بدنه سازنده این استخر بادی ، شرکت بزرگ بست وی می باشد ، این شرکت آمریکایی به همراه شرکت اینتکس پیشگامان صنعت محصولات بادی می باشند ، از این رو خرید از محصولات بست وی بسیار توصیه می شود .

این استخر بادی نیز دارای بهترین طراحی از نظر استحکام بدنه و زیبایی را دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بدنه بیرونی این استخر دارای طراحی پرنسس است از این جهت ، بست وی نام آن را استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک گذاشته است . دیواره های استخر به صورت بادی طراحی شده است که ساختار آن در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است . استفاده از ساختار حلقه حلقه یا لایه لایه باعث شده تا استقامت یواره ها بسیار زیاد شود .

این استخر بادی اگر چه قطر کمی دارد اما ارتفاع آن استاندارد و بسیار مناسب است . جنس استخر بادی می توان گفت که بست وی تمامی محصولات بادی خود را از جنس pvc ساخته است چرا که پی وی سی از مواد تشکیل دهنده غیر شیمیایی ساخته شده است ، از این رو حساسیت های پوستی را ایجاد نمی کند ، این در حالی است که مواد پلاستیکی برای برخی از افراد به خصوص در کودکان که پوست لطیف تری دارند بسیار شایع می باشد . پی وی سی همچنین ضد آب است پس در مجاورت با آسیب آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد .

تمامی قسمت های استخر بادی اعم از دیواره های بادی و کف غیر بادی آن از pvc ساخته شده است . راه اندازی استخر بادی شما می توانید برای راه اندازی راحت تر از پمپ های باد کمک بگیرید اما از آن جا که ابعاد استخر کوچک است شما می توانید با استفاده از یک لوله خودکار که نوک سوزنی دارد به وسیله باد دهان ، محصول را راه اندازی کنید . میزان آب استخر بایستی تا بالای حلقه دوم باشد . ریختن آب زیاد منجر به سر ریزی استخر خواهد شد چرا که با ورود کودک مقداری از حجم استخر گرفته شده و بازی آن ها سبب سرریز شدن آب خواهد شد .

اگر از استخر بادی کودک در محیط های باز استفاده می کنید سعی کنید با استفاده از یک تکه پارچه به عنوان زیرانداز استفاده کنید . تعمیرات استخر بادی با وجود تمامی ویژگی ها و مزیت های استخر بادی ، تنها عییب این محصولات ، آسیب پذیر بودن بدنه آن ها می باشد ؛ چرا بدنه این استخر ها از لایه های نازک ساخته شده است و از آن جا که وظیفه نگهداری باد را دارد ، در صورت برخورد با اجسام تیز می تواند آسیب ببیند . پس بهتر است به خوبی از استخر مراقبت کنید .

نکته قابل توجه در استخر های بادی این است که شما می توانید آن ها را پس از آسیب دیدن تعمیر کنید . برای تعمیرات استخر بادی ، بسته های تعمیراتی عرضه شده است که می توانید با مطالعه دفترچه راهنما ، آن را ترمیم کنید . امکان تعمیرات استخر بادی توسط نمایندگی اینتکس وجود دارد .

استخر بادی کودک طرح پرنسس محصولی زیبا و کودک پسند از شرکت بست وی برای انواع تفریحات آبی و استخر توپ که مخصوص سنین کودکان و خردسالان طراحی و تولید شده است. این کالا ارگونومی ساختا گرد داشته و دیواره آن به صورت سه لایه بادی می باشد.

این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از کف دو لایه طرح دار بهره مند است. بدنه ای که به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و دومای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این کالا از سری جدیدترین استخر های بادی بوده که با طرح های جدیدی عرضه شده است. استخری که به وسیله کوچکترین پمپ های باد نیز راه اندازی شده و مدت زمان کمی را از ما خواهد گرفت.

استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین استخر های طراحی شده مناسب برای کودکان به خصوص دختران می باشد که دارای ظاهری بسیار دوست داشتنی و زیبا می باشد . استخر های بادی از نمونه محصولاتی هستند که می توانید بستر های آبی بسیار دوست داشتنی و ایمن را در خانه برای بازی و تفریحات آبی کودکان فراهم کنید . استخر های بادی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد . شما می توانید استخر های بادی را حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . وزن کلی این محصول نیز 900 گرم است . در ادامه مطلب بیشتر شما را با این محصول پر فروش آشنا خواهیم کرد .

نوع طراحی و دوام استخر بادی

این استخر بادی به صورت گرد و طراحی سه لایه ساخته شده است که یکی از بهترین و مناسب ترین طراحی ها برای ساخت استخر می باشد ، چرا که طراحی سه لایه سبب افزایش دوام و کیفیت استخر شده و می تواند به خوبی در برابر وزن بالای آب دوام بیاورد . از این طراحی مخصوصا برای استخر هایی که ارتفاع بالایی دارند استفاده می شود ، چرا که طراحی یک لایه و یک دست می تواند فشار زیادی را به بدنه وارد کند . این سه لایه در واقع سه حلقه بادی می باشد که به یکدیگر پرس شده اند .

قطر این استخر 70 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد که به همین دلیل می تواند 48 لیتر آب را در داخل خود نگهداری کند ، این حجم از آب بسیار زیاد نبوده و شما می توانید حتی پس از استفاده آب را به طور کامل تخلیه کنید . عمق نسبتا پایین این استخر استفاده از محصول را برای خردسالان نیز فراهم کرده است .

جنس استخر بادی

برای ساخت این استخر بادی از لایه های مقاوم و با دوام پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی استفاده شده برای این محصول طرح چرم بوده و سطحی لطیف و البته ضخیم دارد . پی وی سی حتی در نازک ترین لایه های خود نیز به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده و ضربه ها مقاوم باشد . از خصوصیات عالی پی وی سی که سبب شده است تا بست وی از آن برای ساخت استخر بادی کودک استفاده کند ، دوام بالای آن در برابر رطوبت و نور آفتاب و همچنین عدم حساسیت پوستی کودکان به این جنس می باشد ، چرا که پی وی سی یک نوع پلاستیک طبی بوده و از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است .

توصیه های مهم در نگهداری و استفاده از استخر بادی

استخر بادی گرد طرح پرنسس کودک دارای دوام و استحکام بسیار بالایی است و طول عمر بالایی دارد ، به شرط اینکه به خوبی از آن نگهداری و استفاده شود . با توجه به اینکه این استخر ها به صورت بادی طراحی شده اند و بدنه آن ها نسبتا نازک است ، در برابر جسم های تیز و برنده آسیب پذیر می باشند ، همچنین حرارت های بالا و برخورد آن با آتش ، بخاری و شومینه ، ظرف ها و وسایل داغ فلزی می تواند آسیب پذیر باشد . به همین دلیل توصیه می شود که به خوبی از این محصولات استفاده کرده و به توصیه هایی که در ادامه خواهیم گفت عمل کنید .

حتما از یک زیرانداز برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده کنید ، البته در صورتی که زمین از سرامیک بوده و یا بر روی چمن قصد راه اندازی استخر را دارید نیازی به زیرانداز نمی باشد . استفاده از زیرانداز می تواند از آسیب رساندن سنگ ریزه ها و ساییدگی جلوگیری کنید . به طور مثال زمین های آسفالت یا شنی می تواند به محصول آسیب وارد کند . پس از هر بار استفاده ، به خوبی استخر را خشک کرده و سپس آن را جمع آوری کنید . برای خشک کردن تنها کافی است که استخر را در محیطی باز پهن یا آویزان کنید تا خشک شود .

تعمیرات استخر بادی

ممکن است استخر بادی در صورت برخورد با اشیاء تیز و همچنین عدم نگهداری صحیح از سمت کودک آسیب ببیند ، در صورت آسیب دیدن محصول را نباید دور بیاندازید چرا که می توانید آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به مانند روز اول استفاده کنید . برای اینکار شما می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید . بسته های تعمیراتی شامل برچسب تعمیرات و چسب مخصوص هستند که با چسباندن لیبل ها به بخش آسیب دیده و سوراخ شده می توانید استخر را پنچرگیری کنید .

نوع خانگی
ظرفیت 48 لیتر
قطر 70 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها شرکت سازنده بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و خردسالان
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 30 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...